Citat:
Ursprungligen postat av
salta_killen
Okej, det är alltså enligt er Mariestadsbor så att det är Mikael Rönnlund (som ledde skallgångarna) som det snackas om i Mstad som skulle vara den skyldige?
Jag och Twiggy har nog inga gemensamma vänner vilket inte kommer som en chock för mig!
Jag bara berättade vad mina bekanta och vänner sa ( en hel del av de bor dessutom i samma villaområde som Klas )
Jag vet vem som är pilot och det är Klas M -
Men visst!! Twiggy kan du inte berätta vad din bror såg Mikael R göra inne på statt ? Och berätta lite kort varför du är så Övertygad om att han är inblandad!
Klas och MR kände de varandra?
Mötte MR Helena och Klas på bron? Vad är din teori ?
Jag kommer ihåg när du skrev väldigt intensivt / passionerat om just det där med att din bror hade sett MR inne på stadt..
Menar du att Klas vände och gick hem efter han hade gått med Helena på bron?
Jag har väldigt svårt att se hur Klas som på sannolika skäl misstänkt för mord satt frihetsberövad under ett dygn inte skulle ha med saken att göra !?
Om du Twiggy ( vilket jag tror ) inte vill eller orkar berätta så kan ju alla som är intresserade gå in och titta på dina inlägg om just MR
Och ja visst!! Jag har också hört rykten om bland annat MR och mååååånga andra i verkliga livet! Men detta var säkert 20 år sedan och som sagt inte den enda som det pratades om