2017-08-11, 20:53
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är idioter som du som gör att människor bortser från problematiken helt och hållet. Du skriver först att Sverige börjar bli livsfarligt, sedan följer du upp med att skriva att Afghanistan och Syrien är tryggt på många ställen, haha. Helt absurt!

Stabiliteten i ett land byggs på flera nivåer.
Men det vet sådana som du inget om.
Citera
2017-08-11, 20:54
Medlem
Min misstanke är att detta är något som är iscensatt och som syftar till att skapa opinion för och så småningom mynna ut i en amnesti för alla "barn".
Citera
2017-08-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Det här är en sådan jävla fars att jag tror inte jag sett maken till något liknande i svensk historia. Kan iaf inte komma på något på rak arm. Rätsstaten är helt ur spel och det enda polisen gör är att se till att illegala invandrare är skyddade.
Känns som en mardröm, hoppas väckarklockan ringer snart. Jag är så trött på att vara förbannad, trött på alla orättvisor, trött på attbetala in skatt och moms varje månad. Det tär att gå runt och känna sån ilska och avsky i detta sjuka land. Det fylls på dagligen så det går inte att värja sig för det.
Önskar jag kunde logga ut från FB och hänga på trädgårdssidor, inredning och sånt jag gillar men får tyvärr ingen ro.
Citera
2017-08-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Störde mig också på det.
De har ingen självkritik alls. Vet de hur de förstört livet för svenskar, och bryr de sig om hur de krossar liv med sin kultur som de kräver att få utöva i all dess form.

Hazarerna är kanske inte värst. Det finns fler grupper som sliter isär svenska folkhemmet att alla bidrar och hjälps åt, eller vad det nu innebär. Inte fan var man rädd ute var som helst för 10 år sedan.
Fy fan, skamligt är enda ordet.
Politikerna bör ställas till svars, de som åker taxi från dörr till dörr och slipper urin och svettatanken på tuben, har säposkydd och slipper vara otrygga som vi andra.
Ska fan rösta nästa gång.
Ingen självkritik utan bara vi vi ska ha ska ha, kräver kräver! En fet smäll och iväg till gummibåten. Jag mår illa av allt detta.
Precis, för 10 år sen fanns ingen rädsla. Nu dyker det upp nya fenomen hela tiden och med åren blir man dessutom mer försiktig ändå. Bilkapningar, tränga ut på motorvägen , släpa folk efter bilen, alla ekonomiska brott med kort/mail/telefon mm och inte minst terrorbrotten!
Fy fan vad vi är utsålda!
Citera
2017-08-11, 21:06
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Ingen självkritik utan bara vi vi ska ha ska ha, kräver kräver! En fet smäll och iväg till gummibåten. Jag mår illa av allt detta.
Precis, för 10 år sen fanns ingen rädsla. Nu dyker det upp nya fenomen hela tiden och med åren blir man dessutom mer försiktig ändå. Bilkapningar, tränga ut på motorvägen , släpa folk efter bilen, alla ekonomiska brott med kort/mail/telefon mm och inte minst terrorbrotten!
Fy fan vad vi är utsålda!

Ja, man blir jävligt orolig, ledsen och rädd.
Citera
2017-08-11, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kri100
http://www.dn.se/sthlm/demonstranterna-har-flyttat-till-medborgarplatsen/

DN kan givetvis inte motstå att fortsätta att kalla NU för nazister. Ett annat absurt inslag i artikeln;

Citat:
Personer från hela Sverige har rest till Mynttorget för att delta i protesterna och demonstrationståget. En av dem är Ahmad Rahimi, som är engagerad i Ensamkommandes förbund i Malmö. [...] För sitt arbete för ensamkommande flyktingar har han tilldelats Raoul Wallenberg Academy's pris Ungt Kurage 2017.
Archivelänk: http://archive.is/vOj1J

Raoul Wallenberg Academy ägnar sig alltså åt att belöna en individ som främjar bedrägerier av vuxna välfärdsmigranter och bidrar därmed till urvattnandet av asylrätten.

Vilken smaklös parodi.

Årets vinnare kretsar runt integration, invandring, ensamkommande och jämställdhetsfrågor (mensskydd);
http://www.mynewsdesk.com/se/raoul-wallenberg-academy/pressreleases/haer-aer-vinnarna-av-ungt-kurage-2017-1955645

Juryn;
http://raoulwallenberg.se/ungtkurage/
Senast redigerad av Maria.bokklubben 2017-08-11 kl. 22:07.
Citera
2017-08-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Ja, man blir jävligt orolig, ledsen och rädd.
Och det är du och jag som betalar för att känna så här. Vi betalar för att få problem (invandrare) och ingen har frågat oss om vi vill detta. Blir det någon demonstration i Skåne kommer jag delta. Var hittar man sådana arrangemang tro?
Citera
2017-08-11, 21:21
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är idioter som du som gör att människor bortser från problematiken helt och hållet. Du skriver först att Sverige börjar bli livsfarligt, sedan följer du upp med att skriva att Afghanistan och Syrien är tryggt på många ställen, haha. Helt absurt!

nigger please,dom åker ju på semester till somalia somali land, syrien,kurdistan,turkiet,afganistan hela tiden går det fulla flyg dit!
mmm och har gjort sedan 5 år tillbaka minst .kosovo albanerna flög hela tiden åkte också och krigade i terros med uck hela kosovo ser fint ut nu byggt av bara skandinaviska drog pengar eller rån pengar dom så duktigt gjort dom vita muzzlerna.

passande namn från dej wigga wannabe nigga...aloe blacc en låt i bagaget=i need dollar dollar i need

fulaste och äckligaste jävla folkslagen som kan dela plats med zoomalierna dessa smutsiga kinesmongosarna... fina afgan tjejer finns ju dock...men inte fan kommer dom eller deras barn hit ..

iran tömde alla sin psyk-anstalter och köpte biljetter åt dessa jävla hazarer för att bli av med dom.

likadant gjorde hela nordafrika+irak i arabiska våren,alla kriminella och psyk sjuka sattes på båtar och plan mot norden/eu ,mot betalning.

nu kommer saudi fittorna lagom till julafton och ska byta ut sina slavar, ca 5 miljoner pakkisar ,indier,banglisar,afganer och annat smuts .
Dessa kommer hit och börjar bygga tusen nya moskeer lagom till nästa år.

sverige drar ner byxorna och tar emot duktigt i röven även då.

ps. pk stod nyss och sög av UAE för sitt stora pariserhjul, dom har ju allt stort och lyxigt stället för att hjälpa en enda flykting...pk sverige hyllar länder som har slavar och som anser kvinnor vara lågt,lågt stående människor.
Senast redigerad av jesuijuliusceasar 2017-08-11 kl. 21:31.
Citera
2017-08-11, 21:38
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Och det är du och jag som betalar för att känna så här. Vi betalar för att få problem (invandrare) och ingen har frågat oss om vi vill detta. Blir det någon demonstration i Skåne kommer jag delta. Var hittar man sådana arrangemang tro?
Varför inte åka till Göteborg demonstrera den 30 September? Information finns på Nordfront.

https://www.nordfront.se/demonstration-goteborg.smr
Citera
2017-08-11, 21:54
Medlem
Crinds avatar
Det har verkligen tagit fart efter NU:s attack, sär-ungar som bränner broar. Ingen brydde sig, men nu är t.o.m politiker där och gruppkramas.

Slutar säkert med att alla barnen stannar.
Citera
2017-08-11, 22:03
Medlem
BushwickBills avatar
Vilka amatörer, kränkande att se så lite engagemang när det gäller ens eget liv! För det första borde dom självklart hungerstrejkat, inte sitta och äta kebab i solen. För det andra borde dom uppträtt mycket kyligare när NU var där och provocerade. En lyckad politisk strejk kräver att man kommer till förhandlingsbordet med något mycket viktigt, vad erbjuder Afghanerna? Några plattor på Mynttorget och senare Medborgarplatsen? Jag tror det flesta Stockholmare och Svenskar kan gå runt demonstranterna utan att känna alltför mycket obehag. Hade de däremot daskat upp en hungerstrejk då jävlar hade vi sett resultat åtminstone dag 10 och framåt.
Citera
2017-08-11, 22:06
Medlem
Provokatörs avatar
Livesändning från Medborgarplatsen på Facebook nu från kl. 22 https://www.facebook.com/rogersallesahl/videos/1867723256880323/?ref=notif&notif_t=live_video&notif_id=15024817053 43217

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in