2017-08-11, 21:35
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Ditt perversa äckelhelvete! Vem är du? Ditt Ip nummer har polisen, var så säker.

Jag tror helt enkelt att människan menar: EN gärningsman och en medhjälpare. Varför gå i taket??
Eller sker det saker bakom vår rygg i PM?
Citera
2017-08-11, 21:39
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Det är otroligt frustrerande att se en massa energi går åt i onödan! Fast jag förstår att ni som inte har följt fallet / tråden i från början håller på med dessa olika teorier fortfarande ..som har skrivits om 2-5 ggr minst ..
Och eftersom jag vet att Klas M ifrån Mariestad är pilot så skrollar jag bara förbi dessa buskörnings teorier med mera.
Det är klart att han inte vill bli förknippad med detta och hoppas att det ska stanna i tråden!! Men då har jag dåliga nyheter för Klas M .
För jag har varit hemma i Mariestad i veckan och varje person jag frågar vet du vem som har varit inne och suttit frihetsberövad för skäligen misstänkt för mord!

Många som säger stackars familjen stackars frun stackars pojken med mera men detta visste du ju redan Klas!

Det är en liten stad! Eftersom jag vet att du läser det här så är det inte bäst att " börja minnas " vad som hände!

När det gäller Freija, skulle jag våga påstå att hen ljuger. I alla fall betr. att folk pratar om Klas. REN och FÖRBANNAD lögn! Jag har en stor bekantskapskrets i Mariestad. Känner de flesta, efter över 50 år. Jag har också forskat och forskar än. INGEN har hört talas om Klas som pilot. Däremot nämns ett annat namn. Som det har gjorts i 25 år. Spelar ingen roll inom vilka grupperingar man frågar.
Citera
2017-08-11, 21:41
Medlem
Klimakteriehaxans avatar
[quote=divadnil|61468758]
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakteriehaxan
Eller så har det visst uppmärksammats men man väljer att inte låsa sig...

Det har inte de flesta seriösa gjort här heller utan vi väljer att titta på fakta försökt att få fram bekräftelser och inte känslor,medium som styrt den pilot som nu omnämns.

Men just nu så ligger mycket till pilots KM nackdel och mer kompletterande bekräftelser hoppas vi kommer in. Försök att hjälpa till med detta så det blir bekräftelser eller dementier. Ju mer vi kan få fram desto snabbare kan vi avföra eller bekräfta
Mycket av kommunikationen sker genom PM och skrivs aldrig ut i tråden förrän det är bekräftat

Men visst när någon som kommer med andra bekräftelser som tyder på annan pilot/GM så är jag öppen för att ändra min uppfattning men då gäller fakta.

Vissa användare här sitter inne med info som inte delgivits på tråden och kan därmed givetvis se vilka som är troliga i sina inlägg.

Men som många sagt förut LÄS TRÅDEN från början mycket står redan och mycket har blandats ihop för att bli trådsanningar.
Citera
2017-08-11, 21:45
Medlem
Klimakteriehaxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
När det gäller Freija, skulle jag våga påstå att hen ljuger. I alla fall betr. att folk pratar om Klas. REN och FÖRBANNAD lögn! Jag har en stor bekantskapskrets i Mariestad. Känner de flesta, efter över 50 år. Jag har också forskat och forskar än. INGEN har hört talas om Klas som pilot. Däremot nämns ett annat namn. Som det har gjorts i 25 år. Spelar ingen roll inom vilka grupperingar man frågar.

Jo där håller jag med dig om man pratar med många så är det bara ett namn som nämns
Citera
2017-08-11, 21:50
Medlem
Citat:
Jo där håller jag med dig om man pratar med många så är det bara ett namn som nämns

PR?
Citera
2017-08-11, 21:57
Medlem
Klimakteriehaxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
PR?

Läs inlägget 18463
Citera
2017-08-11, 21:58
Medlem
Citat:

Vem?

Som utomstående är det väldigt förvirrande. Några säger att alla i Mariestad säger si, andra är lika säkra på att alla säger så.

Edit: så du tror också på MR, precis som Twiggy (tror jag)?
Citera
2017-08-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbror Frans
Det var bara 1 gärningsman men 2 vet..

Se upp gott folk!! Var beredda lite annorlunda inlägg för klockan är ju runt tio på en fredagskväll
Om jag inte minns helt fel så fick vi ju besök från självaste "Lena Philipsson" fast det kanske var lördags natten

Men som de säger alkohol är ju ett bra sanningsserum ibland! Vem vet..
Ha en bra kväll!
Citera
2017-08-11, 22:07
Medlem
Citat:
Läs inlägget 18463

Okej, det är alltså enligt er Mariestadsbor så att det är Mikael Rönnlund (som ledde skallgångarna) som det snackas om i Mstad som skulle vara den skyldige?
Citera
2017-08-11, 22:21
Medlem
Klimakteriehaxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Vem?

Som utomstående är det väldigt förvirrande. Några säger att alla i Mariestad säger si, andra är lika säkra på att alla säger så.

Edit: så du tror också på MR, precis som Twiggy (tror jag)?

Försök och läs inläggen och gärna då mina om du vill bilda dig en uppfattning av vad jag tror
Senast redigerad av Klimakteriehaxan 2017-08-11 kl. 22:23.
Citera
2017-08-11, 22:24
Medlem
Kan det vara så att GM vill vinkla det till dråp för att kunna tala om var HA finns. Är dessa storys en tanke till bekännelse för att lätta börda från sitt ev samvete/ monster?
Citera
2017-08-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Okej, det är alltså enligt er Mariestadsbor så att det är Mikael Rönnlund (som ledde skallgångarna) som det snackas om i Mstad som skulle vara den skyldige?

Nej, det är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in