2017-08-11, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
https://www.sydsvenskan.se/2017-07-22/deras-vanskap-blev-hans-raddning
Ja du, det här är bara en i mängden. Nu var det inte den artikeln jag läst men hon hade god smak då han såg bättre ut än dom flesta av dom. Går inte heller att läsa artikeln då den är låst.
Citera
2017-08-11, 01:12
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ja du, det här är bara en i mängden. Nu var det inte den artikeln jag läst men hon hade god smak då han såg bättre ut än dom flesta av dom. Går inte heller att läsa artikeln då den är låst.

Felix är deras son på 6 år.
Snällt att bortprioritera honom.
Citera
2017-08-11, 01:16
Medlem
Citat:

Herre min skapare. Jag känner igen det där med att den egna ungen fick flytta ur rummet och det verkar väldigt vanligt. Arbogakvinnan Johanna Möller lät mördarbarnet bo i sonens rum också har jag för mig. Man kan bli äcklad för mindre och undrar vad som händer i det här landet? Kärringarna är som kåta hyndor och förmodligen trötta på den egna gubben om inte han också är med och leker. Swingers och annat pack som nu tar för sig och det rejält.
Citera
2017-08-11, 01:18
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Undra hur dom träffades till att börja med. Men läser inte något sexuellt i den artikeln. Nåt om att skeda hårt osv.
Citera
2017-08-11, 01:20
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Undra hur dom träffades till att börja med. Men läser inte något sexuellt i den artikeln. Nåt om att skeda hårt osv.

Citera
2017-08-11, 01:24
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Tänk hur många tusenlappar barnets juridiska ombud tjänat Avslag tre gånger fortfarande kvar i Sverige Inte undra på att Anne Ramberg ömmar för migranter och rucka på internationella förpliktelser och överenskommelser. En asyljurist eller asyladvokat kan tälja guld med pennkniv DU betalar.

http://imgur.com/a/6R6Ap
Citera
2017-08-11, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Barnen/ungdomarna har samlats där för att sittstrejka. Vi måste stoppa utvisningarna omedelbart till Afganistan. Dom kräver svar från Ribbenvik. Amnesti nu!

#vistårinteut

Rymdkram.

Håller fullständigt med! Jag håller på och samlar in vilstolar så att de stackars barnen ska få sitta skönare under sin strejk. Hoppas många Kan hjälpa till med sköna kuddar också. Antar att barnens föräldrar är väldigt oroliga för dem och undrar om vi tar hand om deras barn tillräckligt väl.

Södermalm har äntligen fått en mer kosmopolitisk inriktning och mycket mer färg. Härligt!

Rymdkrafs!

#vigårinteut
Citera
2017-08-11, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nej, dom är väl smarta nog att inte skriva ut sånt i gammelmedia. Där ska det verka godhjärtat och fint så dom får lite betalt också istället för att behöva resa själva ända till Afrika. Gick ett program nyligen som handlade om hur många äldre kärringar det är som åker till Gambia enbart för att skaffa sig en ung pojke. Lika äckliga som pedofilgubbarna vilka också åker till varmare länder. Nu har dom ju fått ett helt harem med 35.000 små telningar att välja på. Alla dessa kärringar har en sjuk blick och ser gråa ut om du tittar noga.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-11 kl. 01:27.
Citera
2017-08-11, 01:28
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Vart är de tanterna som tycks öppet säga att de ligger med dem? Alltså vilken FB grupp som nån påstod?
https://ledarsidorna.se/2017/06/vilka-overgrepp-sker-pa-de-ensamkommande-har-vi-lart-nagot/

Citat:
Det blir fler besök, han är placerad på migrationsverkets boende, men får en natt då och då hemma hos mig. Nu funkar inte soffan längre, han får följa med till min säng. Jag textar en vän, hjälp – jag måste ha honom i min säng! Får svar: Det gör vi allihopa, ta det lugnt. Det är så, ge honom närhet, det är det du kan göra. Jag ger honom närhet, han håller mig i ett skruvstäd, så hårt att det gör ont.
Citera
2017-08-11, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Är #vistårinteut-sekten också på plats?

Vi i #vigårinteut är i alla fall inte på plats. Vår taleskvinna har sagt åt oss att ha det lugnt och skönt hemma. Vi behöver inte vara oroliga, det är klart att afghanerna får stanna! :-)
Citera
2017-08-11, 01:36
Medlem
Bledsaters avatar
Gissar på olika attacker nu då när Ribbenvik sagt ifrån. Hellre svenskt fängelse än Afghanistan ungefär.
Citera
2017-08-11, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det bästa är att försöka lösa det med samtal, det är nu de värdefulla dialogpoliserna kommer in i bilden.

Självklart, men monologpolitikerna behövs på annat håll!

Oj, läste visst fel. Poliser skulle det visst vara. Ja, poliserna kan förstås vara där och snacka. Poliser behövs inte på annat håll, vi har dessutom väldigt gott om dem.

Rymdkrafs!

#vigårinteut

#jagärhärförattstanna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in