2017-08-10, 21:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Brukar inte skylla förluster eller poängtapp på domare men fy fan vad Al-Hakim rånar oss ikväll. Hur i HELVETE kan han bedöma att Avdic spelar farligt i den situationen?! På det så var det säkert offside när Boman trycker in 2-1 vilket inte skulle förvånas ett skit.

Al-Hakim måste fan erkänna sitt stora jävla misstag. Men vad kan man förvänta sig av dagens domarbas..?

Och jag undrar fan om inte Göteborg är på väg att bli vårt nya boogey-team? Inte vunnit mot dom sen 2014 och oavsett förutsättningar går dom av planen nöjdast. Och vart fan var Obasi? Hur fan kan vi passa så jävla fel inåt i banan hela tiden?

Ridå!
Citera
2017-08-10, 21:10
Medlem
Shuyins avatar
Mår illa över det här. Boman är offside vid 2-1 och vi gör ett mål och blir bortdömda på slutet. Domaren måste varit köpt.
Citera
2017-08-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Brukar inte skylla förluster eller poängtapp på domare men fy fan vad Al-Hakim rånar oss ikväll. Hur i HELVETE kan han bedöma att Avdic spelar farligt i den situationen?! På det så var det säkert offside när Boman trycker in 2-1 vilket inte skulle förvånas ett skit.

Al-Hakim måste fan erkänna sitt stora jävla misstag. Men vad kan man förvänta sig av dagens domarbas..?

Och jag undrar fan om inte Göteborg är på väg att bli vårt nya boogey-team? Inte vunnit mot dom sen 2014 och oavsett förutsättningar går dom av planen nöjdast. Och vart fan var Obasi? Hur fan kan vi passa så jävla fel inåt i banan hela tiden?

Ridå!

Matchen skulle blåsts av 40 sekunder tidigare i alla fall. Dahlberg ligger 25 sekunder efter kollisionen - inte 1 minut...
Citera
2017-08-10, 21:12
Medlem
simonvps avatar
Tack al Hakim för att du skiftar fokus från Smuts-Bajen en liten stund
Citera
2017-08-10, 21:16
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Matchen skulle blåsts av 40 sekunder tidigare i alla fall. Dahlberg ligger 25 sekunder efter kollisionen - inte 1 minut...
Hur vet du det, fyra minuters tillägg betyder MINST fyra minuter, kan vara 4m 59s.
Citera
2017-08-10, 21:16
Medlem
Cruachans avatar
Tolv poängs försprång efter 18 omgångar. Helt sjukt. Vad fan sysslar ni andra med?

Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns

Kollade på klockan och spelet stoppades i över en minut.
Senast redigerad av Cruachan 2017-08-10 kl. 21:18.
Citera
2017-08-10, 21:18
Medlem
Fixad match uppskjuten. Göteborg vinner på ett mål som är offside. AIK får ett tydligt korrekt kvitteringsmål bortdömt.
Citera
2017-08-10, 21:22
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Tolv poängs försprång efter 18 omgångar. Helt sjukt. Vad fan sysslar ni andra med?
De deltar.

Dagens insats från Al-Hakim budgeterar MFF under "Övrigt".
Citera
2017-08-10, 21:34
Medlem
Dickson skiftade fokus till att muta Al Hakim istället men med resultat den här gången?
Citera
2017-08-10, 21:43
Medlem
landofmoronss avatar
Fy fan så jävla rättvist. AIK har matchen 15 minuter av 90, vi resten. Nu vänder det! Har iofs hävdat det hela säsongen...men nu vänder det!
Citera
2017-08-10, 21:58
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Första 45 min av oss och min spontana reaktion/känsla där och då är att vi lika gärna kan åka ur i år.

45 min senare har vi vänt till 2-1 och är 5p bakom DIF. Bara i allsvenskan.

Rätt spelare som är riktigt bra idag.

Sam, Sakor samt Dahlberg fortsätter att imponera.

Boman gör ju mål men är egentligen inte super.

idag gör Rogne en riktigt riktigt bra match och det har ju varit uppenbart rätt länge att Rogne var/är vår bästa mittback och att Bjärs/Wiklander är ungefär skitsamma även om jag föredrar Wiklander då han inte har Bjärs negativa attityd och aura.

Fortfarande rätt stora brister i vårt egna spel med bollen då vi fortfarande är så enormt jävla dåliga på att diktera tempo/skapa vårt eget öde i en match. Men en dag som denna skiter jag i.

Obasi who förövrigt? Är han bäst i allsvenskan?
Citera
2017-08-10, 22:00
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale

Obasi who förövrigt? Är han bäst i allsvenskan?

Nej det är Al-Hakim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in