Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Någon som har koll på hur många det är som demondemonstrerar nu? Hörde kring 600 någonstans men vet inte om det stämmer.
Inga brott rapporterade förutom detta att någon sovit över på platsen? Verkar ju gå lugnt till så länge inte NU dyker upp och kastar saker på dom.
Ingen aning om någon siffra men 600 låter ganska högt om jag ska göra en bedömning utifrån de klipp jag sett från Mynttorget.
Det var lugnt även när NU var där förutom att några enstaka miljöpartister/globalister/kommunister(främst vita tjejer) försökte veva mot dem. Polisen hade god kontroll på läget anser jag.
Finns det ingen webbkamera på Medis längre? Hade för mig att det fanns en där men hittar inget.
Citat:
Ursprungligen postat av
palme-shot-first
Antifa.se publicerade just
en artikel där den från Nordisk ungdom som misstänks ha kastat pyroteknik mot demonstranterna pekas ut som en viss Osk*r Hasselgr*n.
Nu skola uthängningarna hagla. Ingen bra utveckling om man har Hamburg i åtanke tex. Om nu NU har video på polismannen(männen?) som påstås ha misshandlat dem så kan man ju lugnt säga att saker och ting spänns upp en aning.