2017-08-10, 18:55
Medlem
ProxyPaiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Gulligt med någon som känner alla poliser...

Vad ville de att han skulle förstå?
Snorvalpen borde inte ha käftat emot, eller anmält för den delen. Ännu gulligare med någon som känner alla stjärtgossarna i nordisk ungdom
Citera
2017-08-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Så det är okej att köra ut en person i skogen, gruppmisshandla honom brutalt och lämna honom där? Jag känner NUarna så pass bra att jag vet att de inte skulle ljuga om något sånt här.
På nåt sätt känns det OK. Oavsett om det är underklass till höger eller vänster med grumliga politiska agendor. Inte heller sover jag sömnlös om pundare (ref: Nationalteatern) utsätts för samma behandling.
Citera
2017-08-10, 19:03
Medlem
ProxyPaiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
På nåt sätt känns det OK. Oavsett om det är underklass till höger eller vänster med grumliga politiska agendor. Inte heller sover jag sömnlös om pundare (ref: Nationalteatern) utsätts för samma behandling.
På något sätt känns det tryggt att veta att vi inte bara har dialogpoliser, det firar jag med en whisky
Citera
2017-08-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag ser inte varför NU skulle ljuga om detta och har det hänt så hoppas jag det finns någon form av bevis så de skyldiga poliserna får kicken. Sånt här får inte förekomma inom svensk poliskår.
...och om det har hänt, vems sida tror du att rättsväsendet ställer sig på? En arabisk polis sida eller en svensk nationalists sida. Sannolikt den förstnämnde!
Citera
2017-08-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProxyPaige
Snorvalpen borde inte ha käftat emot, eller anmält för den delen. Ännu gulligare med någon som känner alla stjärtgossarna i nordisk ungdom
Du visste ingenting om någonting alltså.
Citera
2017-08-10, 19:17
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
...och om det har hänt, vems sida tror du att rättsväsendet ställer sig på? En arabisk polis sida eller en svensk nationalists sida. Sannolikt den förstnämnde!
Så är det och det är helt bakvänt! En arab/neger kan överhuvudtaget inte var polis i Sverige. Araber/negrer kan vara här som turister, inget annat.
Citera
2017-08-10, 19:22
Medlem
sterdnerds avatar
Citat:
Helt rätt i det här fallet, det var en person som behövde lära sig veta hut. Känner polisen så pass bra att jag vet att de inte gruppmisshandlar någon oprovocerat. Kan ju också ha varit pga tidigare synder.

Dessa poliser är hjältar enligt mig och killen som blev misshandlad kan fundera lite på vad de ville att han ska förstå.

Det är inte ok att polisen gör såhär oavsett vem det är, du borde själv fundera lite över hur fan du
tänker.
Citera
2017-08-10, 19:32
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MurderOne
Så är det och det är helt bakvänt! En arab/neger kan överhuvudtaget inte var polis i Sverige. Araber/negrer kan vara här som turister, inget annat.

Fast uppenbarligen kan dom vara poliser i Sverige.

Ah, du menar att dom inte BORDE få vara det, ah.

Och ja, man tror nog på en människa i auktoritär ställning mer än en arg liten nasse. Däremot, har detta hänt så ska polisen dömas.
Citera
2017-08-10, 19:32
Medlem
Stor-Hakans avatar
Det hör fenomenet med statliga tjänstemän av utländskt ursprung som särbehandlar och begår lagbrott mot nationella kommer bara öka och bli mer påtagligt ju fler främlingar som tas in i svenska myndigheter. Redan idag finns det många poliser av utländsk härkomst och även några polischefer, åklagare och domare men en väldigt stor ökning är att vänta de närmaste åren.

Det har dock hittills saknats en mer seriös diskussion bland nationella om hur de bäst ska hantera detta.
Senast redigerad av Stor-Hakan 2017-08-10 kl. 19:40.
Citera
2017-08-10, 19:38
Bannlyst
Citat:
Helt rätt i det här fallet, det var en person som behövde lära sig veta hut. Känner polisen så pass bra att jag vet att de inte gruppmisshandlar någon oprovocerat. Kan ju också ha varit pga tidigare synder.

Dessa poliser är hjältar enligt mig och killen som blev misshandlad kan fundera lite på vad de ville att han ska förstå.

Skönt att veta att du är med polisen när de bankar skiten ur förortsblattarna. Jag håller med dig.
Citera
2017-08-10, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Varför har inte NU tillgång till sitt eget filmmaterial? Det var mycket märkligt. Nästa sak vi får höra är väl "åh nej, den gick sönder men vi lovar att det hände".

Skämtar du eller är du mongo på heltid? Polisen beslagtar alltid alla inspelningsapparater. Ibland raderar de även minneskorten.
Citera
2017-08-10, 19:43
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Skämtar du eller är du mongo på heltid? Polisen beslagtar alltid alla inspelningsapparater. Ibland raderar de även minneskorten.
Så de kör ut killen i skogen och slår honom. Någon filmar detta. sen är polisen så elaka så de konfiskerar bilderna.

Man kan nog nästan utgå från att detta är rena rama påhitt, alternativ grovt förvanskad sanning. Vilket knappast sätter nazisterna (eller vad de nu vill kalla sig själva) i bättre dager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in