Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Efter att ha fått mitt operationssår omlagt på Vårdcentralen får jag skjuts fram till Medis och en stark arm att hänga på. (Ja, tyck gärna synd om mej. Jag skulle ju vila.)
Jag kan vara där c:a en timme, lyssna på kommentarer från förbipasserande, spana in eventuella "kändisar" och politiker som besöker platsen samt fråga var de går på toaletten.
Jag kommer inte att delge tråden ett ord eller en bild tack vare att det anses vara vi boende på Södermalm som bjudit in hazareländena till Sverige.

Du är inte ensam i eländet, de sprider sig överallt så vi alla drabbas förr eller senare, tyvärr.
Sniff historien igår på SvTasi att de två "ungdomarna" som blev skadade på Mynttorget har kommit "hem" till Uppsala för att återhämta sig.
S+MP i Uppsala har fått några miljoner extra (tack V) för att behålla dem i kommunen istället för att flytta på dem, så synd om dem
Förresten: är de kvar på Mindis eller har det tagit slut. Enligt UG har de inte haft tillstånd:
https://www.facebook.com/granskningsverige/videos/1615323351874400/?hc_location=ufi
Citat:
Polis och media har tillsammans med afghaner, batikhäxor och diverse andra godhetsknarkare och knallkorkar ljugit oss svenska medborgare rakt upp i ansiktet och spridit fake news i massupplagor under dessa dagar som en stor del illegala personer brett ut sig i Stockholm.
INGET TILLSTÅND HAR FUNNITS FÖR DEMONSTRATIONEN PÅ MYNTTORGET.
Det ser ut som myndigheterna är med dem i detta bedrägeri.