2017-08-09, 17:25
Medlem
Knapptryckarns avatar
Lyssnar på studio ett nu angående händelsen. De har bjudit in expo för att förklara vilka NU är. Varför fortsätter statlig radio att ihärdigt använda sig av den ena extremiteten för att beskriva sin motpol, fiende och motpart?

Nåväl, "manifestationen" hade inget tillstånd så de har flyttats. Helt rätt
Citera
2017-08-09, 17:29
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
De är inte nazister, de är självutnämnda vikingar.

Jag blir fan förbannad över att dessa nollor gör så att skäggbarnen nu kanske får stanna. Om de får stanna så är det 100% vikingarnas fel. Kom ihåg det till nästa gång ni försvarar dessa primitiva vikingamänniskor. Om det vore upp till mig skulle alla sittstrejkande och vikingar utvisas till Afghanistan. Det hade varit väldigt roligt att se. Vilket mottagande de skulle få i Kabul.

Om de får stanna så är felet den korrupta domare eller annat pedofilpack som låter de stanna trots att de redan fått avslag.

Att någon kastar en rökgranat för att de blir attackerade fysiskt av dessa korandjur kan aldrig var skäl till att dessa avskum ska få stanna. Då är vi inne på området KORRUPTION.

Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vill bara tacka nazisterna för att de nu ger Afghanerna en anledning att stanna i Sverige istf att bli deporterade, tack så otroligt mycket, ni är verkligen riktiga Sverigevänner, tusen tack!

Sluta tramsa.
Klart de inte får stanna, de har redan fått avslag.

Om de får stanna så är det Riksenheten mot korruption som får sig ett nytt fall att arbeta med.
https://www.aklagare.se/kontakt/aklagaromraden/nationella-aklagaravdelningen/riksenheten-mot-korruption/

En Polis som borde utredas för korruption är Lars Byström.
Vidare bör Dan Eliasson utredas för korruption.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-09 kl. 17:33.
Citera
2017-08-09, 17:32
Avslutad
Någon i tråden är glad för att dra in kostnader för alkoholskador i tråden, och tycker att vi bör lära av muslimerna.
Men hur var det nu? Har inte droganvändandet ökat iom. invandringen, och var det inte lite tyngre droger än "enbart" cannabis?

Ont. Håller de på att flytta demonstrationen nu? Var väl 17.30 som det skulle ske med poliseskort.
Citera
2017-08-09, 17:32
Medlem
Jag tycker att svenska tjejer ska gå dit och ge afghanerna lite gratis fitta, så att dem slipper smyga runt i gränderna och gruppknulla fulla svenskor på väg hem efter en blöt kväll.
Citera
2017-08-09, 17:33
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Bengaler kastades och tre personer skadades. Läs på innan du skriver ogenomtänkta inlägg, tack!

Hur vet du att någon blev skadad av bengalen? På filmen så ser man att den landar på en presenning och sedan så ser man en funktionär som sparkar iväg den. Om någon blev skadad, så beror det nog på något annat. Troligtvis så blev några av afghanerna skadade när polisen hindrade dem från en konfrontation med Nordisk Ungdom.
Citera
2017-08-09, 17:36
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Du har inte rätt att bestämma över andra människors liv. Var dessa afghaner vill leva är upp till dem själva, vare sig det är öknen eller skogen.

Naturligtvis har dom inte rätt att bestämma var dom ska leva, precis som dig och mig! Dom ska int3 bara här finns absolut 0 de kan bidra med! Europa åt européer!
Citera
2017-08-09, 17:37
Medlem
Provokatörs avatar
Jag blev nyfiken på vilka det är som är medlemmar i gruppen 'Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar!' så jag kollade igenom gruppen.

Jag noterade snabbt att det var mest kvinnor med namn som passerat bäst för datum för länge sen, som typ Berit, Marianne, Lisbeth osv. Jag sökte därför fram alla som heter 'Anna' för att titta närmare på vilka dom var. Det fanns 266 Anna i gruppen.

Många av dom är direkt beroende av afghanerna genom sitt arbete, många av dessa hade aldrig haft ett jobb om vi inte finansierat detta via skattsedeln.

VÅRD OMSORG
Anna Axfeldt - Behandlingskonsult AB
Anna Rende - Personal Assistant på HVB-hem för ensamkommande barn
Anna Carlsson - Handledare på Vårljus AB
Anna Fogelström - Verksamhetschef Familjeteamet på KABIT AB
Anna Nordström - Leg Psykoterapeut på Familjeterapeuterna Syd AB
Anna Sjödin - Behandlingsassistent
Anna Englund - Integrationshandledare
Anna Höijer - Boendehandledare
Anna Termine - Vårdare på Wollmar Gruppbostad
Anna Sturkell - Kurator
Anna Christensen - Ungdomspedagog
Anna Persson - Boendestödjare
Anna Nyberg - Samordnare på L&S Gruppen
Anna Bigenius - Ungdomskonsulent
Anna Öhrner - Verksamhetskoordinator på Hej främling Sverige
Anna Rosenkvist - Homeopat och kostrådgivare på MåbraKällan
Anna Ekberg - Familjepedagog på Göteborgs Räddningsmission
Anna-karin Englin - VD och föreståndare på Resiliens Örebro AB (Ensamkommande)
Anna Front Håhus - Behandlare/utredare på VoB Syd AB
Anna Bernhorn Fd Eriksson- Handledare på boende för ensamkommande flyktingbarn
Anna-Karin Wennberg - Samordnare på Aleris Stöd och boende
Anna Brand-Parment - Läkare Utan Gränser
Anna Ardin - Diakonkandidat på Equmeniakyrkan

KULTUR
Anna Mannerheim - Skådespelare/regissör på Cirkus Tigerbrand
Anna Landgren - Konstfack
Anna Cedergren - Umeå Teaterförening
Anna Nikkinen - Spindeln i nätet på A La Carte Teatern Studieförbundet Vuxenskolan
Anna Hedberg - Kulturpedagog på Konsthall Märsta
Anna Fernell - Konstfack
Anna Eklund - Danslärare
Anna Fjällbäck - Konstfack
Anna Lundgren - Festivalproducent
Anna Fogelberg - Ungdomsbibliotekarie med ansvar för mångspråk
Anna El Yafi - Stadsmuseet i Stockholm
Anna-Carin Niclasson - Kungliga Musikhögskolan
Anna-Lu Franz - Operahögskolan/University College of Opera Stockholm
Anna Jon-And - Forskare på Centrum för evolutionär kulturforskning
Anna Jh Borstam - Artist

MEDIA
Anna Pallin- Grafisk Formgivare
Anna Björnström - Grafisk formgivare
Anna Boström - Frilans illustratör
Anna Skebäck - Journalistlinjen, Skurups folkhögskola
Anna Berglund - Frilans journalist/fotograf på Egen företagare
Anna Herdy - Chefredaktör och ansvarig utgivare på Flamman
Anna-Lena Norberg - Göteborgs Journalisthögskola

LÄRANDE
Anna Sundin - Lärare intro-klass
Anna Eriksson - Lärare i musik och svenska på Stadsgårdsskolan
Anna Lifvergren - Speciallärare på Nolhagaskolan
Anna Kreissl - VD/Grundare på Kompetensmedia

ÖVRIGA
Anna Bokström - Klimataktivist
Anna Lindström- Fritidspoltiker på Bräcke kommun (s)
Anna Rantala Bonnier - Socialhögskolan

I gruppens regler kan man läsa:

"Du är välkommen om du stödjer syftet: Att ungdomar med afghansk bakgrund ska få uppehållstillstånd."

Samtliga dessa 'Annor' vill alltså behålla dessa ljugande översexuella kravmaskiner, känner du igen någon?

/Provokatör
Citera
2017-08-09, 17:37
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knapptryckarn
Lyssnar på studio ett nu angående händelsen. De har bjudit in expo för att förklara vilka NU är. Varför fortsätter statlig radio att ihärdigt använda sig av den ena extremiteten för att beskriva sin motpol, fiende och motpart?

Nåväl, "manifestationen" hade inget tillstånd så de har flyttats. Helt rätt
Expo har ju bestämt att NU är nazister.
Och de låter enbart expo och resten av psykopaterna föra allas talan.
Men ingen av dem de talar OM får göra sig hörda och prata om sig själva.
Kallas demokratur.
Du kan ju gärna inte höra av dig till de stora mediebolag och säga att du vill prata och debattera.

De väljer vilka som skall föra allas talan.
Nu har de bestämt att det är synd om de här MÄNNEN från Afghanistan som sittstrejkar och även om journalisten har en 40 åring framför sig så är denne journalist så förbannat feg att den skriver om verkligheten för att det skall passa in i den här dysfunktionella verkligheten vi befinner oss i.

Det är rent ut sagt ett förtryck mot det svenska folket.
Jag hoppas att de skyldiga kommer att få stå sitt kast.
Jag kommer inte att ha medkänsla för dem.
Den lilla svensken JA men de styrande med etablissemang NEJ.
Citera
2017-08-09, 17:38
Medlem
eireanns avatar
För er som har Facebook så föreslår jag att ni går in på facebook-sidan Ung i Sverige och låter dem veta vad ni tycker om dessa avarter.
Varför åker inte gränspolisen för och hämtar upp de med utvisningsbeslut och skickar ut dem? 😠
Citera
2017-08-09, 17:42
Medlem
Citat:
Varken du, jag eller polisen har rätt att tvångsförflytta fredliga människor. Juridiskt sett, ja. Men det är ej moraliskt korrekt att göra det.
Exakt, juridiskt kan de det så vad är problemet?
För övrigt, kan du inte bara vara tyst!
På förhand tack.
Citera
2017-08-09, 17:43
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissliberal
Jag skrev för några dagar sedan i en tråd om att nazister utgör ett hot mot samhället idag. Folk skrattade och gjorde narr av det påståendet. Men återigen ser vi hur jag hade rätt och den naiva flashbackhögern ännu en gång har svårt att se verkligheten som den faktiskt är.

Först ger de sig på Pride och nu afghanska ungdomar och barn - sjukt. Det som är ännu mer sjukt är dock alla tragiska användare på detta forum som hyllar aktionen. Ni borde verkligen skämmas.

Ja ja, vi har fattat att du är psyksjuk. Ge fan i att spamma ned tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Om de får stanna så är felet den korrupta domare eller annat pedofilpack som låter de stanna trots att de redan fått avslag.

Att någon kastar en rökgranat för att de blir attackerade fysiskt av dessa korandjur kan aldrig var skäl till att dessa avskum ska få stanna. Då är vi inne på området KORRUPTION.

Sluta tramsa.
Klart de inte får stanna, de har redan fått avslag.

Om de får stanna så är det Riksenheten mot korruption som får sig ett nytt fall att arbeta med.
https://www.aklagare.se/kontakt/aklagaromraden/nationella-aklagaravdelningen/riksenheten-mot-korruption/

En Polis som borde utredas för korruption är Lars Byström.
Vidare bör Dan Eliasson utredas för korruption.

Diverse cuckbögar som blir jättearga för att några svenskar driver på att domen vunnit laga kraft, medan man inte har några synpunkter på att en bidragshungrig kebabgerilla ockuperar en allmän plats illegalt. Gå inte på finten att "nu kanske de får stanna här era dumskallar" då det är rökridåer. Mest av allt är man pacificerade regimmedlöpare som försöker diktera defaitism inifrån.

Att motståndet upphör är falsk propaganda.
Senast redigerad av NS_14 2017-08-09 kl. 17:45.
Citera
2017-08-09, 17:44
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Någon i tråden är glad för att dra in kostnader för alkoholskador i tråden, och tycker att vi bör lära av muslimerna.
Men hur var det nu? Har inte droganvändandet ökat iom. invandringen, och var det inte lite tyngre droger än "enbart" cannabis?

Ont. Håller de på att flytta demonstrationen nu? Var väl 17.30 som det skulle ske med poliseskort.

Nu hör jag helikoptern cirkla ovanför Medborgarplatsen...slaget kan börja.
Södermalmspolisen är ju fullt upptagna med de andra baaarnen, de från Marocko.
Jag har fått barnfobi.

2017-08-09 16:50, Larm Överfall, Stockholm

Larmet kommer från en matvarubutik på Södermalm.

Det visar sig att flera ungdomar varit inne i butiken och stulit, och när personal grep en av dem uppstod bråk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in