De intressanta med polisen som tog upp en anmälan, han satt ju i city och "brottet" begicks på Husarö som går (eller gick) under Österåker > Uppsalapolisen.
Vad gäller Dominika kan ni ju kolla in hennes track-record, vi börjar med DN från 1998:
Båda föräldrarna är systemanalytiker, och Dominika var en drömflicka - överintelligent, med en IQ på 147 i Mensas logisk-matematiska test ("150 är knäppgränsen"), bäst i klassen, söt, väluppfostrad och mjuk. Men i puberteten förklarade hormonerna krig. Driften att göra tvärtom blommade ut. Hon sökte upp värstinggängen runt Karlaplan, snattade, stoppade pinnar i bankomater och lärde sig tjuvkoppla bilar.
Källa:
http://www.dn.se/arkiv/sondag/profil...vet-pa-allvar/
Sen folket på Flashback:
Anders Borg skiljer sig för att ha träffat en missbrukare. Dominika Peczynski är uppväxt i Bredäng i Stockholm. Hon började missbruka som 14 åring och runkade av och rånade torskar på Malmskillnadsgatan som tonåring. Om jag mins rätt så ingick hon i Fältangänget (Karlaplansligan) på 80-talet som var mycket kriminellt belastade redan som tonåringar. Våldsamheten och brottsligheten som Fältangänget uppvisade var på 80-talet oöverträffbar i Stockholmsområdet.
När grupperingen splittrades genom polisiära åtgärder blev en del av tjejerna i Fältangänget prostituerade b.la Dominika Peczynsk. Vad som hände sedan med Dominika Peczynski vet ni! Pinuppa på Tv i programmet Tutti-frutti med Bruno Wintzell och en hel del udda sexuella övningar med Alexander Bard, påtänd på olika droger. Har också träffat personer som medverkat i olika groupies där Dominika Peczynski hade sex i mitten av ringen och en grupp män stod runt om och runkade. Och det var i början på 90-talet.
Att Anders Borg väljer att lämna sin familj för en tidigare prostituerad och galning visar vad jag påtalat länge gällande Anders Borg, ANSVARSLÖS eller bara jävligt kåt.
Det har skrivits en bok om Fältangänget
http://jonasmalmborg.se/?page_id=28 (sidan nu nedlagd)
Källa:
(FB) Skvaller om Dominika Peczynski? (Army of Lovers/Mafioso PR)
Sen har jag personlig erfarenhet av henne när hon villa ha råd inför att hon planerade en betal-telefon linje med syftet att gå på folks kreditkort, då var hon för tidigt ute eftersom Telia precis lanserade 077-numrena som omgående blev spärrade i de flesta företagsväxlarna, hon ville använda USA-systemet som inte fick användas här, och direkt efter detta körde hon sin internetblåsning lovesearch eller vad det nu hette, där dom överdebiterade sina kunder duktigt, finns trådar utspridda här och där här på fb.
Exempel:
(FB) Skvaller om Dominika Peczynski? (Army of Lovers/Mafioso PR)
I övrigt luktar det skunk i hur "nyheten" kom ut, mitt tidigare inlägg togs bort här så då länkar jag istället till detta:
(FB) Anders Borg gick penisbärsärk på familjefest i skärgården, 28/7 -17
Kortfattat så börjar jag också ana att Dominika har ett finger med i detta fulspel bakom kulisserna.