2017-08-09, 16:13
Medlem
rough-justices avatar
Tomas Tjajkovski kunde gjort det som alla värdar brukar göra när en journalist ringer om incident på fest. Han skulle sagt: "Ingen kommentar"

Då hade han visat respekt för Anders Borg och övriga gäster. Nu satte han fart på brasan och Anders Borg och Dominika Peczynski försökte förgäves släcka den dagen därpå.
Citera
2017-08-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Ja han lär ju garanterat aldrig få sätta på Dominika som han så gärna hade velat. Men det har han nog redan insett, så det fick bli second best i stället: Förstöra livet för en som har fått sätta på henne. Plus att han sabbar Dominikas säkra inkomstkälla förstås.

Jag gillar inte Anders Borg för det han gjort med Sverige med Reinfeldt, men jag börjar irritera mig på Tomas mer och mer. Bara det att media skyddar honom är skäl nog att leta upp mer skit och hänga ut han och hans bekanta. Det verkar som han har bra kontakt med politiker. Vilka politiker och andra personer med inflytande kan stå på hans lönelista?
Citera
2017-08-09, 17:04
Medlem
För att inte tala om vilka vänsterjournalister som har drivit igång kampanjen, vem är dom och finns det intressant skvaller om dom?

Generellt kommer ljugande journalister från MSM undan för enkelt. Det borde ligga FB varmt om hjärtat att rota i deras privatliv, eller?
Citera
2017-08-09, 18:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Han är polsk jude och hans föräldrar är sk "förintelseöverlevare", knotch, knotch, know what I mean.

De brukar ju vara sossar.
Men Dominica är ju också med polskt påbrå. Är de också överlevare?
Citera
2017-08-09, 18:34
Medlem
Sam.Boyds avatar
Anders Borg sänkte sig själv när han spårade ur. Men det har varit många som hjälpt till att golva honom för gott.

Polisanmälan är extremt märklig.
Polisen som inte har haft tid för cyckelstölder de senaste 10 åren hoppar självmant in och polisanmäler. För att just efter att skandale kulminerat dra tillbaka den. Allt för att misskreditera Mr Borg. Frågan är om Dan Eliasson som sossepolitruck haft ett litet finger med i det hela?

Och Thomas Tjajkowski har som värd kört i diket totalt. Om det har varit medvetet eller av ren klantighet får de som känner honom uttala sig om. En man som hänger ut(eller säljer ut, som det spekulerats i) sina vänner eller bekanta är inte mycket värd.
Jag skulle inte köpa ett hus av den mannen.
Citera
2017-08-09, 18:55
Medlem
absolut-justices avatar
De intressanta med polisen som tog upp en anmälan, han satt ju i city och "brottet" begicks på Husarö som går (eller gick) under Österåker > Uppsalapolisen.

Vad gäller Dominika kan ni ju kolla in hennes track-record, vi börjar med DN från 1998:

Båda föräldrarna är systemanalytiker, och Dominika var en drömflicka - överintelligent, med en IQ på 147 i Mensas logisk-matematiska test ("150 är knäppgränsen"), bäst i klassen, söt, väluppfostrad och mjuk. Men i puberteten förklarade hormonerna krig. Driften att göra tvärtom blommade ut. Hon sökte upp värstinggängen runt Karlaplan, snattade, stoppade pinnar i bankomater och lärde sig tjuvkoppla bilar.
Källa: http://www.dn.se/arkiv/sondag/profil...vet-pa-allvar/

Sen folket på Flashback:
Anders Borg skiljer sig för att ha träffat en missbrukare. Dominika Peczynski är uppväxt i Bredäng i Stockholm. Hon började missbruka som 14 åring och runkade av och rånade torskar på Malmskillnadsgatan som tonåring. Om jag mins rätt så ingick hon i Fältangänget (Karlaplansligan) på 80-talet som var mycket kriminellt belastade redan som tonåringar. Våldsamheten och brottsligheten som Fältangänget uppvisade var på 80-talet oöverträffbar i Stockholmsområdet.

När grupperingen splittrades genom polisiära åtgärder blev en del av tjejerna i Fältangänget prostituerade b.la Dominika Peczynsk. Vad som hände sedan med Dominika Peczynski vet ni! Pinuppa på Tv i programmet Tutti-frutti med Bruno Wintzell och en hel del udda sexuella övningar med Alexander Bard, påtänd på olika droger. Har också träffat personer som medverkat i olika groupies där Dominika Peczynski hade sex i mitten av ringen och en grupp män stod runt om och runkade. Och det var i början på 90-talet.

Att Anders Borg väljer att lämna sin familj för en tidigare prostituerad och galning visar vad jag påtalat länge gällande Anders Borg, ANSVARSLÖS eller bara jävligt kåt.

Det har skrivits en bok om Fältangänget
http://jonasmalmborg.se/?page_id=28 (sidan nu nedlagd)

Källa: (FB) Skvaller om Dominika Peczynski? (Army of Lovers/Mafioso PR)

Sen har jag personlig erfarenhet av henne när hon villa ha råd inför att hon planerade en betal-telefon linje med syftet att gå på folks kreditkort, då var hon för tidigt ute eftersom Telia precis lanserade 077-numrena som omgående blev spärrade i de flesta företagsväxlarna, hon ville använda USA-systemet som inte fick användas här, och direkt efter detta körde hon sin internetblåsning lovesearch eller vad det nu hette, där dom överdebiterade sina kunder duktigt, finns trådar utspridda här och där här på fb.
Exempel: (FB) Skvaller om Dominika Peczynski? (Army of Lovers/Mafioso PR)

I övrigt luktar det skunk i hur "nyheten" kom ut, mitt tidigare inlägg togs bort här så då länkar jag istället till detta: (FB) Anders Borg gick penisbärsärk på familjefest i skärgården, 28/7 -17

Kortfattat så börjar jag också ana att Dominika har ett finger med i detta fulspel bakom kulisserna.
Senast redigerad av absolut-justice 2017-08-09 kl. 19:06.
Citera
2017-08-09, 19:50
Medlem
Har TT någon familj med barn eller är han ensamtående?
På den adress han är skriven bor endast en person; han själv.
Citera
2017-08-09, 20:07
Medlem
Kan ni vara snälla och ta bort "Polsk" framför den här magra troligen homosexuelle mannen han är inte Polsk då han har ett påhittad Polsk klingande efternamn som inte Judisk som han är så väl som Dominika Perczynski
Senast redigerad av sydneystockholm 2017-08-09 kl. 20:42.
Citera
2017-08-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sydneystockholm
Kan ni vara snälla och ta bort "Polsk" framför den här magra troligen homosexuelle mannen han är inte Polsk då han har ett påhittad Polsk klingande efternamn som inte Judisk som han är så väl som Dominika Perczynski

Tjajkovski är väl ett mer ryskt än polskt namn?
Hur är det förresten med Tjajkovskis bolag och ekonomi? Kollade lite snabbt och det såg lite underligt ut men det kanske finns någon trovärdig förklaring till de magra siffrorna?
Sen är det väl rätt klart att Borg sysslat med en hel del vänskapskorruption genom åren eller?
Citera
2017-08-09, 22:02
Medlem
Skoj tråd: 3 hela sidor ägnas åt att dividera ikring svensk körkort är giltig legitimation....Idioter!

Företagaren Tjajkovski - har naturligtvis använd sig av den nyttiga idioten Anders Borg.
Citera
2017-08-09, 22:12
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Har TT någon familj med barn eller är han ensamtående?
På den adress han är skriven bor endast en person; han själv.

Han ger klara gayvibbar.
Fanns visserligen en "väninna" som värdinna på festen, men ändå.
Citera
2017-08-09, 22:19
Medlem
highstakess avatar
o
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Verkligen kul om det var en liten polsk jude som sänkte den mäktige Anders Borg.

Här agiterar den lille juden för ökad invandring (surprise):

http://www.expressen.se/debatt/stang...ade-min-slakt/

Hur mycket av dessa individer har polackerna skickat på oss under årens lopp?
Jerzy Sarnecki, Maciej Zaremba, Jackie Jakubowski o.s.v.

"Stängda gränser mördade min släkt"

Öppna gränser kommer också att mörda hans släkt. är han för dum att fatta det? Vänster judar är ju skumma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in