2017-08-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Nej.

Joooo kom igen!! Nazisterna kostar oss inte många kronor.
Citera
2017-08-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Vad vi orsakar är en piss i havet jämfört med vad vi utsätts för.

Sluta snacka skit. Ni har orsakat massvis med skit.
Citera
2017-08-09, 14:57
Medlem
Otems avatar
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article25609025.ab

Citat:
Polisens hatbrottsgrupp har kopplats in för att utreda den
högerextrema attacken mot ensamkommande ungdomar i Stockholm.
På grund av säkerhetsskäl flyttar polisen nu demonstrationen
från Mynttorget till Medborgarplatsen, skriver SVT Nyheter.

Är detta långt ifrån? Kan vi förvänta oss mer attacker tro?
Citera
2017-08-09, 14:58
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Spelar ingen roll. Bara för att nazister utsätts för hot så betyder det inte att ni har rätt att hota andra människor.

Haha! Du är som en gammal skiva som spelar samma låt om och om igen.
Vilka är nazisterna du talar om hela tiden?
Det finns en, en, nazistisk grupp i Sverige och det är NMR.

Jag försökte förklara för dig i en annan tråd att alla nationalister är inte nazister, men jag tror inte du förstod det.
Ändå gick jag igenom detta i detalj.
Lyssnar du så här illa på jobbet eller i plugget också?

Dessutom talar du aldrig om den folkmordsdyrkande kommunistiska ANTIFA? Varför det Libertus Fikus?
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2017-08-09 kl. 15:06.
Citera
2017-08-09, 14:58
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Tre personer skadades.

Men det är inte det som är problemet. Problemet är att dessa nazister, nationalister eller vad fan ni nu väljer att kalla dessa idioter bryter mot lagen genom att stoppa och störa fredliga demonstrationer. Med andra ord försöker dessa idioter att bryta mot yttrandefrihetsgrundlagen, vilket ironiskt nog, är den lag som ger dessa organisationer rätten att uttrycka sig.

Hade sökt lov om att få demonstrera?
Och alla de gånger SD, m.fl. vill demonstrera (som de har sökt lov för); hur ofta blir inte de attackerade? Varje gång i stort sett, va?
Ta du din yttrandefrihet och stoppa upp i röven! För den existerar inte i Sverige.
Citera
2017-08-09, 14:59
Medlem
Batikhäxorna är coola.
Citera
2017-08-09, 15:00
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Joooo kom igen!! Nazisterna kostar oss inte många kronor.
Med tanke på alla jävla resurser som läggs på att skydda nazister och skydda oss mot nazister hela tiden, så blir det nog ganska dyrt. Jag menar, dessa poliser som var tvungna att omhändertag nazisterna vid Pride och nu Mynttorget jobbar knappast gratis.
Citera
2017-08-09, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tyvärr påverkar dumma tilltag som detta politiker och tjänstemän som blir blöta i ögat. Dessa kan i sin tur dra i trådar som gör att de får stanna, det är så det funkar.

Det vore vidrig, att man låter illegala människor få stanna i Sverige.
Citera
2017-08-09, 15:02
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hade sökt lov om att få demonstrera?
Menar du att man kan få lov om att kasta bengaler och skada tre oskyldiga människor?
Citat:
Och alla de gånger SD, m.fl. vill demonstrera (som de har sökt lov för); hur ofta blir inte de attackerade? Varje gång i stort sett, va?
Ofta, vilket är minst lika fel naturligtvis.
Citat:
Ta du din yttrandefrihet och stoppa upp i röven! För den existerar inte i Sverige.
Jo, yttrandefrihetsgrundlagen är en av fyra svenska grundlager.
Citera
2017-08-09, 15:03
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, det är väl bara bra att polisen eskorterar dom då barnen/ungdomarna blev brutalt attackerade av sånadäringa nazister igår. Nu känner ju dom sig tryggare med polisens närvaro. Hoppas dom får prata med Ribbenvik och skynda på amnestin. F! Stödjer sittstrejken och det värmer i hjärteroten. Ungdomarna??? är så modiga, deras speciella ljus i sina ögon som vittnar om kärlek och framåtanda.

#vistårfaninteut

Tänk om du/ni kunde känna samma för de svenska hemlösa med, nä fy för dem de är ju vita. Jävla rasister är ni.
Citera
Medlem
Mike.Andersens avatar
Vilket jäkla mediedrev det blev av att ett dussin personer ställde sig och skanderade vid mynttorget. En massa lögner publiceras friskt i mediernas hemsidor. Förutom att afghanerna skulle ha attackerats, så ljögs det också om att bengaler skulle ha använts mot afghanerna.

Det finns ingen yrkesetik kvar hos Sveriges journalister, bara en massa jävla lögnare hela bunten. Är det ens lönt att anmäla en journalist för att ha brutit mot någon av de etiska yrkesreglerna? Jag kommer att anmäla varje artikel som anses bryta mot de pressetiska reglerna och jag hoppas att fler personer anmäler Aftonbladet, DN,Expressen m.fl.

Allmänhetens Pressombudsman och Pressens Opinionsnämnd

Anmäl gärna enskilda journalister som bryter mot reglerna genom vilseledning och lögner. Även om det inte leder till någonting, så kommer det att bli besvärligt för lögnarna.

Anmälan till yrkesetiska nämnden (YEN)
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Jag fattar inte! De har ju inte tillstånd för detta. Hade det varit svenskar, hade de blivit bortfösta illa kvickt. Allas lika värde bla bla bla
någon uttalade sig tidigare om att de hade tillstånd för 30 dagar , har inte sett någon polis eller annan myndighetsperson som har verifierat detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in