2017-08-01, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetskokbok
En ihjälslagen vid Björkö som tidigare nämnt medans hans bror drog i en överdos. Sedan har vi Väl Jensa som blev mördad eller om det var hans far och han som tog livet av sig, självmord går väl att räkna på 4 händer, sonesson, Adrian och 18 till

Jens dog väl ändå av en överdos?
Gick hans pappa bort samtidigt?
Citera
2017-08-01, 09:25
Medlem
Dustcovers avatar
Jag var nära vän med den avlidne. Känt och växt upp med grabben. Och man kan väl säga att även om det är riktigt tragiskt så är jag inte förvånad. Ända sen vi körde moppe så har det gått fort så in i helvete.
Senast redigerad av Dustcover 2017-08-01 kl. 09:32.
Citera
2017-08-01, 16:09
Medlem
Ja träden verkar ta wt ,gärna obältat
Citera
2017-08-01, 16:58
Medlem
WatchDoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokainet
Jens dog väl ändå av en överdos?
Gick hans pappa bort samtidigt?

Jensa dog väl av en överdos får jag för mig, hans farsa har jag aldrig haft någon koll på, Jimmy, äldre brodern till grabben som blev ihjälslagen av kulturberikaren, jag hörde att han halkade och spräckte skallen medans han var hög som ett hus, inte en överdos, har jag fel?
Citera
2017-08-02, 21:58
Medlem
Något nytt om förarens tillstånd?
Citera
2017-08-02, 22:50
Medlem
Hörde på jobbet att de skulle varit tre pers i bilen och två dog... men den andre hittades på marken en bra bit ifrån bilen... nån som hört liknande eller var det bara skitsnack?

Hörde också att föraren kan överleva, men har allvarliga hjärnskador och fortfarande är nedsövd. Lär leva i rullstol och matas via sond resten av livet om han överlever.
Citera
2017-08-03, 01:22
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Ja jo fina grabbar och allt det.... men inte faaen är det "vägens" fel när någon kör ihjäl sig. Då har man överskattat sin förmåga som förare och konsekvenserna kommer som på beställning.
Som så många andra gånger får vi andra vara glada för att han inte tog flera till graven. Räcker gott och väl att han tog livet av sin vän.
För mig får han gärna må skit i resten av sitt liv! Behövs inget daltande med dräpare.
Citera
2017-08-03, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fereshtes
Något nytt om förarens tillstånd?

Gissningsvis som han förtjänar. Med lite tur kommer han dock aldrig förstå att han dödat sin vän...
Citera
2017-08-03, 20:21
Medlem
Idag gick snacket på arbetsplatsen igen. Han har tydligen opererats både för hjärnblödningar PLUS att nacken tydligen ska vara stelopererad på han... fy fan... härligt liv framöver
Citera
2017-08-03, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Ja jo fina grabbar och allt det.... men inte faaen är det "vägens" fel när någon kör ihjäl sig. Då har man överskattat sin förmåga som förare och konsekvenserna kommer som på beställning.
Som så många andra gånger får vi andra vara glada för att han inte tog flera till graven. Räcker gott och väl att han tog livet av sin vän.
För mig får han gärna må skit i resten av sitt liv! Behövs inget daltande med dräpare.

Han var både full och hade tatt droger så att skylla på vägen lär han inte komma undan med... polisen lär vilja ta ett snack med han när han vaknat... om han nånsin vaknar vill säga. Men lär väl ha en minneslucka deluxe ändå så det kvittar väl
Citera
2017-08-04, 07:16
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Idag gick snacket på arbetsplatsen igen. Han har tydligen opererats både för hjärnblödningar PLUS att nacken tydligen ska vara stelopererad på han... fy fan... härligt liv framöver
Det värsta är väl ändå att det är vi skattebetalare som får betala för att hålla det där fanskapet i liv.
Citera
2017-08-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Hörde på jobbet att de skulle varit tre pers i bilen och två dog... men den andre hittades på marken en bra bit ifrån bilen... nån som hört liknande eller var det bara skitsnack?

Hörde också att föraren kan överleva, men har allvarliga hjärnskador och fortfarande är nedsövd. Lär leva i rullstol och matas via sond resten av livet om han överlever.

Det är skitsnack. De var två och den döde passageraren låg utanför bilen. Hela passagerarsidan var mos, fanns inget kvar av den. Föraren har opererats flera gånger och just nu är det inget som talar för att han blir en grönsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in