2017-08-09, 10:01
Medlem
Det bästa sättet att besvara denna demonstration är att samla ett större gäng och ta över deras sittstrejk med ett annat budskap och invänta reaktion.
Citera
2017-08-09, 10:02
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Paradoxalt nog så tror jag att hazarernas enda chans att få stanna är en massiv nazze-attack mot natt-lägret med blod som flyter. Det skulle kanske få de mjäkiga politikerna att utlysa en amnesti för att "värna humaniteten" eller något dylikt.

Så jag tror att det ligger i de mongoliska gigoloernas eget intresse att det blir en hel del motdemos.

Deras största chans att stanna utgörs av att ingen vågar uttrycka att de inte har här att göra. Det gör vistårinteut-batikkossorna till den enda rösten som hörs (förutom gubbarna i avpixlats kommentarsfält som skriver sina sakliga fakta-inlägg som ingen läser).

Den röst som hörs är också den som formar ramarna för samhällsdebatten. Just nu är ramarna "invandring som idag" till "fri invandring" vilka är de enda som ryms i åsiktskorridoren. Det är en konsekvens av att motståndare till ockupationen bara kniper käft och låter de antivita forma debatten.

Batikhäxorna brys sig inte om hur ni "uppfattar" dem när de försöker stoppa utvisningar, green Peace skiter fullständigt i vad andra tycker när de försöker stoppa oljefartyg, muslimer låter inte bli att ställa krav och bära muslimsk uniform för annars kanske folk börjar ogilla dem.

Det är bara invandringskritiker som är så skitnödigt ängsliga för hur protester kan uppfattas och vinklas.

Det är faktiskt inte svårare än att om man är emot något så ska man visa och säga det så ofta och mycket man kan, och så högt som möjligt. Man ska fysiskt försöka stoppa det direkt och man ska propagera för att stoppa det på sikt.
Citera
2017-08-09, 10:03
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Till alla äckliga cucks som bekymrar sig över hur aktioner kan "vinklas".

1: kan ni inte ta livet av er. Helt seriöst. Ni förstör så sjukt mycket med er ängslighet, och motståndet skulle bli så jävla mycket starkare om man slapp höra er falsett i bakgrunden som ständigt pep "nej, gör inte så, då kommer våra fiender bli arga".

2: innan ni försvinner från bordens yta kan ni inte bara förklara hur ni tänker er ett motstånd som inte "kan vinklas"?

Det var ju jättedumt av NMR att vara på Almedalen för det vinklades till en nazistattack. Det var dumt av NU att manifestera mot ockupanter för det vinklades. Dumt av nationella och huliganer att gemensamt jaga bort de marockanska tafsarna och rånarna från Sergels torg eller konfrontera bilbrännarna och stenkastarnas under upploppen i norrort. För det kan vinklas.

Ni skiter ner er varje gång någon sätter en protestlapp på ett asylboende eller markerar mot en moské efter en terrorattack. För då "förlorar vi det moraliska övertaget".

Demonstrationer och flygbladsutdelningar är bara dumt för det blir bråk vilket ser illa när våra fiender skriver om det.

Affischera ska vi låta bli för det är skadegörelse. Det är onödigt när SDU "provocerar" med en Muhammed-bild. Det är "ansvarslöst" när SD hotar fälla regeringen.

Alternativmedia ska inte bara skriva om invandrares övergrepp, för då kommer fienden kunna säga att vi skyller allt på invandrare, och vi får ju aldrig ge fienden ett "argument".

Vi ska inte ha tafsvakter på badhus för det kan utmålas som suspekt, inte ha medborgargarden för det kan utmålas som skinnskallar.

Jag överdriver alltså inte nu. Alla de här argumenten har cucksen predikat med iver i kommentarsfält och forum.

Sammanfattningsvis: invandringskritiker ska inte ha en enda politisk aktivitet utan att först fundera på ifall fienden godkänner det. Fienden ska godkänna vad vi skriver i våra egna tidningar och vilka argument vi använder i debatter.
Kanske årets bästa inlägg i kategori arbetsmetoder i invandringsdebatten på Flashback.

Skön video från manifestationen synkat med "det handlar om barn" (Batikhäxan Margit): https://www.youtube.com/watch?v=8H80j6d0DQk
Citera
2017-08-09, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
"-Mamma! Om jag tar täcket över mig och blundar riktigt hårt? Försvinner spökena då?"

"-Ja, älskling"

Men äter man rätt sorts piller så försvinner spökerna.

När Akholisttanten Schyman la 100 000:- på en grill, då fick hon och hennes kommunist kamrater PR värde för flera miljoner tillbaka. När en helsida i Expressen kostar 100.000:-, så är 100.000 för en grill freak show ingenting för synas i flera tidningar och TV stationer.

Samma sak här, varje artikel som skrivs om skäggbarnen påstådda situation ger deras sak en skjuts framåt. Tänk på att de inte dödsknarkade flashbackare som skall övertygas i sak , utan vanliga Svensson.
Senast redigerad av 53280 2017-08-09 kl. 10:11.
Citera
2017-08-09, 10:12
Medlem
Det blir intressant att se om myndigheterna kommer följa lagen eller extremvänstern.
Citera
2017-08-09, 10:14
Medlem
Citat:
Till alla äckliga cucks som bekymrar sig över hur aktioner kan "vinklas".

1: kan ni inte ta livet av er. Helt seriöst. Ni förstör så sjukt mycket med er ängslighet, och motståndet skulle bli så jävla mycket starkare om man slapp höra er falsett i bakgrunden som ständigt pep "nej, gör inte så, då kommer våra fiender bli arga".

2: innan ni försvinner från bordens yta kan ni inte bara förklara hur ni tänker er ett motstånd som inte "kan vinklas"?

Det var ju jättedumt av NMR att vara på Almedalen för det vinklades till en nazistattack. Det var dumt av NU att manifestera mot ockupanter för det vinklades. Dumt av nationella och huliganer att gemensamt jaga bort de marockanska tafsarna och rånarna från Sergels torg eller konfrontera bilbrännarna och stenkastarnas under upploppen i norrort. För det kan vinklas.

Ni skiter ner er varje gång någon sätter en protestlapp på ett asylboende eller markerar mot en moské efter en terrorattack. För då "förlorar vi det moraliska övertaget".

Demonstrationer och flygbladsutdelningar är bara dumt för det blir bråk vilket ser illa när våra fiender skriver om det.

Affischera ska vi låta bli för det är skadegörelse. Det är onödigt när SDU "provocerar" med en Muhammed-bild. Det är "ansvarslöst" när SD hotar fälla regeringen.

Alternativmedia ska inte bara skriva om invandrares övergrepp, för då kommer fienden kunna säga att vi skyller allt på invandrare, och vi får ju aldrig ge fienden ett "argument".

Vi ska inte ha tafsvakter på badhus för det kan utmålas som suspekt, inte ha medborgargarden för det kan utmålas som skinnskallar.

Jag överdriver alltså inte nu. Alla de här argumenten har cucksen predikat med iver i kommentarsfält och forum.

Sammanfattningsvis: invandringskritiker ska inte ha en enda politisk aktivitet utan att först fundera på ifall fienden godkänner det. Fienden ska godkänna vad vi skriver i våra egna tidningar och vilka argument vi använder i debatter.

Det är klart att media gillar att det sker aktioner som de kan vinkla. Det gör ju att de dagliga invandrarrelaterade våldtäkterna, skjutningarna och bidragsfuskandet kan komma lite längre ner bland notiserna. Men de som inte redan förstått hur det ligger till med detta nu kommer nog aldrig att förstå det ändå. Aktionerna däremot får en att förstå att det fortfarande finns andra därute som reagerar på det. De är hjältar och hugger man dem i ryggen när de har offrat sig så förtjänar man inget annat än det som komma skall.
Senast redigerad av Zarfiot 2017-08-09 kl. 10:19.
Citera
2017-08-09, 10:15
Medlem
Citat:
Deras största chans att stanna utgörs av att ingen vågar uttrycka att de inte har här att göra. Det gör vistårinteut-batikkossorna till den enda rösten som hörs (förutom gubbarna i avpixlats kommentarsfält som skriver sina sakliga fakta-inlägg som ingen läser).

Den röst som hörs är också den som formar ramarna för samhällsdebatten. Just nu är ramarna "invandring som idag" till "fri invandring" vilka är de enda som ryms i åsiktskorridoren. Det är en konsekvens av att motståndare till ockupationen bara kniper käft och låter de antivita forma debatten.

Batikhäxorna brys sig inte om hur ni "uppfattar" dem när de försöker stoppa utvisningar, green Peace skiter fullständigt i vad andra tycker när de försöker stoppa oljefartyg, muslimer låter inte bli att ställa krav och bära muslimsk uniform för annars kanske folk börjar ogilla dem.

Det är bara invandringskritiker som är så skitnödigt ängsliga för hur protester kan uppfattas och vinklas.

Det är faktiskt inte svårare än att om man är emot något så ska man visa och säga det så ofta och mycket man kan, och så högt som möjligt. Man ska fysiskt försöka stoppa det direkt och man ska propagera för att stoppa det på sikt.
Missförstå inte mitt inlägg. Jag anser också att det är viktigt att visa avsky över att de illegala inte har lämnat landet än. Håller med dig helt.

Men det är ändå så att majoriteten av de styrande i landet mycket väl kan ta till ett amnestiutspel om det blir många upplopp. Eller att man helt enkelt prokrastinerar; ger mongolerna TUT och skyfflar problemen framför sig.
Citera
2017-08-09, 10:21
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbafin3000
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/?fref=ts

Om ni skrollar ner så på facebooksidan ovan så postades det just en video för någon minut sedan, kan det vara Nordisk ungdom som ligger bakom det eller?
Hysteriskt tragikomisk läsning. Enbart kvinnor utan barn, eller med barn omhändertagna av dagis.
Ja så här blir det när kvinnor inte får egna barn att ta hand om. Man utvecklar osunda beteenden gentemot katter, kriminella eller skäggbarn. Är det inte på tiden att vi slutar låtsas att det har varit positivt att kvinnan lämnat barn och hem för arbetslivet?
Citera
2017-08-09, 10:22
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfiot
Det är klart att media gillar att det sker aktioner som de kan vinkla. Det gör ju att de dagliga invandrarrelaterade våldtäkterna, skjutningarna och bidragsfuskandet kan komma lite längre ner bland notiserna. Men de som inte redan förstått hur det ligger till med detta nu kommer nog aldrig att förstå det ändå. Aktionerna däremot får en att förstå att det fortfarande finns andra därute som reagerar på det. De är hjältar och hugger man dem i ryggen när de har offrat sig så förtjänar man inte mer än det som komma skall.

Så är det.

Jag tror vi nåtts väg ände med att vänta på att folk ska bli förbannade över sakernas tillstånd. Hur det ÄR, vet alla. Vad folk behöver se och vänja sig vid är att folk reagerar på det. Då blir det normalt.

Jag har faktiskt varit lika idiotisk själv en gång i tiden "ånej, varför gjorde du så, titta nu vad media skriver". (Jag ägnade inte min tid åt att på forum ängsla mig över andra aktioner, men jag kunde tänka sådan tankar). Tills jag insåg hur jävla patetiskt det är att låta fienden recensera vår aktivism.
Citera
2017-08-09, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Hakan
Kanske årets bästa inlägg i kategori arbetsmetoder i invandringsdebatten på Flashback.

Skön video från manifestationen synkat med "det handlar om barn" (Batikhäxan Margit): https://www.youtube.com/watch?v=8H80j6d0DQk

Va i helvete det ser ut som om dom sitter pa svenska flaggan
Citera
2017-08-09, 10:25
Medlem
Japp. Det är dessa raketforskare ni vill ha. Enjoy
Citera
2017-08-09, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Missförstå inte mitt inlägg. Jag anser också att det är viktigt att visa avsky över att de illegala inte har lämnat landet än. Håller med dig helt.

Men det är ändå så att majoriteten av de styrande i landet mycket väl kan ta till ett amnestiutspel om det blir många upplopp. Eller att man helt enkelt prokrastinerar; ger mongolerna TUT och skyfflar problemen framför sig.

De där utvisningarna är ändå meningslösa. Vi kommer aldrig att kunna hålla på att lotsa var och en av dem och alla framtida genom hela rättsprocessen och chartra flygplan för att utvisa dem. Livet måste göras så obekvämt för dem här att de frivilligt återvänder och säger till alla andra att det inte är någon mening att komma hit. Detta kan bara tiotusentals aktivister åstadkomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in