2017-08-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Fruktansvärt. Ett gyllene tillfälle för Polisen att åka dit och samla upp allihop. Många av dem har fått avslag flera gånger men gråter sig kvar med backup av massa kvinnor. Det räcker med ett välriktat direktiv från politiken så slutar dessa farser med att de samlas in och skickas ut. De får inga sympatier utom av de kärringar som redan finns där för dem.

Gå in på deras Stoppa utvisningar av våra Afghanska ungdomar och se hur det svämmar över av riktigt korkade etniskt svenska kärringar. Drick lite rödbetsjuice innan så ni sänker blodtrycket i förebyggande syfte.
Jag garvar åt ditt inlägg så tårarna sprutar Just det här med blodtryck som stiger, känner jag igen. Hjälper det verkligen med rödbetsjuice? Fan, vad afghanerna och tokiga kvinnor retar upp mig
Citera
2017-08-09, 00:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Vi kan hålla i hand medan vi hissar vit flagg, för nån kamp kommer inte ske. T.om dessa enstaka afghaner lyckas skälla högre än svenska folket.
På riktigt, svensken har aldrig hamnat i konflikter(krig) vilket lett till att folket inte ställts mot adversity, detta har lett till lamslaget och handlingsförlamat folk. Inte sant?
Du kan väl ändå hålla med att vi måste rota djuuupt i oss själva innan förändringar ska ske kompis?

Svensken har inte tvingats i någon sådan riktigt farlig situation sedan 1814. Om svensken skulle göra det vem skulle liksom vinna? Folk som redan flytt från sitt hemland eller ett folk som inte vet om hur det ens är att förlora eller ens att ens land blivit invaderat? Varje folk har väl där sina modiga. De modiga säg från Irak de var de som dog där eller då stannade kvar där. Samma för varje land som då Afghanistan. De finns sådant folk i varje generation och för Sverige finns dessa alltid kvar.

Så om svensken verkligen skulle tycka nog är nog och detta var ett krig för överlevnad så skulle det vara många "nysvenskar" som skulle tvingas fly igen. För har de flytt en gång ligger det i deras DNA att göra just detta.

Nordisk Ungdom försöker väl med aktioner som detta att tända denna lilla vilja. Men så länge staten lånar pengar och media gör sitt bästa att mörka allt som sker med våldtäkter och mord så kommer det dröja. Men utan att ett folk på riktigt prövats är det fel att kalla detta för ett lamslaget och handlingsförlamat sådant. Hur det är med den saken kommer framtiden att utvisa. För det kommer bli konfrontationer då värre än detta 10 stycken mot +500 främmande. Det är så det alltid kommer bli med mångkultur och när det krisar på riktigt. Synd att vi då inte längre kommer vara ett homogent land.
Citera
2017-08-09, 00:44
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Naziststödjarna menade ju att media gjorde nazisterna en tjänst när man gav dem så mycket uppmärksamhet i Almedalen. Ingen hade ju brytt sig annars. Nu går nazisterna i samma "fälla". Ett 100 tal afghaner som inga mer än ett par rabiata desperata ensamma kvinnor bryr sig om sitter och "strejkar" på något jävla torg. Som sagt ingen bryr sig, ingen ens noterar dessa getknullare men vips så ska nazisterna dit och attackera. Och helt plötsligt drar media igång stora trumman. Stackars afghaner. Snyggt jobbat. Men inte så att man förväntade sig något bättre från dessa iq befriade mongon. Ni är på samma nivå som afghaner haha.
Hur gör du då?
Jag menar har du gjort någon uppoffring?
Försökt att prata med människor, få dem att vakna, försökt få människor att vara med i sin egna förändring?
Har du bidragit när du skrikit GETKNULLARE samt MONGON?
Väntar du på att EN ska lösa det på ett bättre sätt?
Hur och vilket sätt ?
Menar inget illa med mina ord. Vet att jag kan låta aggressiv och gåpåig.
Vill endast att alla måste förstå att vi alla måste vara en del av vår egna förändring.
Varför nedvärdera svenskar som vill landets befolkning väl?
Hur tror du de människorna känner när de ensamma kämpar för dig och du kallar dem MONGON?
Pinsamt att Svensken ENBART kan ge sig på svensken.

Det är de sittstrejkande Afghanerna som är nageln i ögat.
Citera
2017-08-09, 00:47
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Åkte Aftonbladet Kazmierska med pojkvän Aagård ditt och tog hand om barnen eller skriver hon från tryggheten i sin lägenhet på Södermalm. Hon med make bör vara där och mata barnen, byta blöjer och dela ut kramar kanske ge de smisk för att de är ute om nätterna.

https://mobile.twitter.com/Kazmierska/status/895012025994285056
Citat:
liisa @tanjushka3
·
1h
Jag var där hela dagen. De enda vuxna jag såg var svenskar
Jösses..
Citera
2017-08-09, 00:48
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Jaha , jag trodde du var invandrare med anledning av din dåliga Svenska, jag förstår faktiskt inte riktigt detta inlägg, skulle du kunna skriva om det och använda din bästa Svenska så jag förstår vad du menar??
Å så kom det igen: du är kass, du kan inte stava
Är det enbart svenskar svensken konstant nedvärderar?
Konstant letar fel på?
Konstant uppfostrar: rätta dig i ledet din dumbom.

Pinsamt och tragiskt.
Du platsar att sittstrejka vid Afghanerna de ser också ner på svensken
Senast redigerad av goran744 2017-08-09 kl. 00:50.
Citera
2017-08-09, 00:49
Medlem
UNPROFORs avatar
Att kalla detta för en "attack" är en överdrift av rang. En liten grupp aktivister från NU dyker alltså upp, ropar några slagord. That's it. Detta var ingen attack, det var en harmlös manifestation.

Citat:
Ursprungligen postat av LitehalvtoPKibland
Ni tror inte att stödet för de ensamkommande "barnens" aktion ÖKAR om det kommer "nazister" och kastar fucking rökbomber på dem när de har en fredlig jävla sittstrejk?
Varenda morgonsoffa, nyhets- och debattprogram kommer ju ta upp detta...
Är ni dumma i huvudet på riktigt eller?

Fast alternativet är vad, att sitta och göra ingenting? Det har ju bevisligen inte fungerat.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
De kastar något brandfarligt också. Någon kunde fatta eld och dö...

Synd att så inte skedde. Hade ju faktiskt varit riktigt trevligt.
Citera
2017-08-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Hur gör du då?
Försökt att prata med människor, få dem att vakna, försökt få människor att vara med i sin egna förändring?
Hur och vilket sätt ?
Vill endast att alla måste förstå att vi alla måste vara en del av vår egna förändring.
Hur tror du de människorna känner när de ensamma kämpar för dig och du kallar dem MONGON?

Vi behöver en planekonomi som har svenska folket som första prioritet, för att vi är allt eftersom i sverige. Svenska folket ska kunna styra staten genom direkt demokrati. Vi behöver också politiska komissarier med sovjetiska stjärnor som ser till att de migranter som är här bidrar till svenska samhället.Vi får stänga ner de flesta företag då deras intresse ligger i vinst och inte alls i sveriges framtid. De kontrollerar media och missleder oss med feminism som inte ens är feminism och svenska medborgare blir sparkade från deras jobb pågrund av att dem har fel åsikter, detta kan vi inte acceptera. Vi får avsätta regering genom ett val och sedan installera politiska kommissarier som reder upp sverige till det bättre. Någon gång får det räcka mina kära kamrater.
Citera
2017-08-09, 00:59
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Inte ett modernt krig. Senast sverige var i krig användes båg och spjut.😂
Vi har varit i krig under många generationer.
Kanske inte bomber och kulor men det har pågått en psykologisk krigsföring i landet där man sakta men säkert brutit ner svenskens mentala styrka.
Jag vill kalla det krig.
Resultatet ser vi nu....

Människor som inte tillhör vår kultur får mer hjälp av svensken ,trotts att de beter sig illa, än vad svensken ställer upp på sina egna.

Tragiskt!
Citera
2017-08-09, 01:08
Medlem
Så det hela utspelade sig den 8/8 kl 8 minuter över 8. Vem blir först med det spinnet i morgonsofforna?
Citera
2017-08-09, 01:09
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Hur gör du då?
Hur och vilket sätt ?

Det är ju det man inte vill. Flera av dessa människor är dömda för grova våldsbrott. Mot svenskar. Och inte sällan kvinnor. Dem attackerar fredliga gay parader för att man hatar homosexuella. Majoriteten i detta land är för att man ska älska vem man vill. Det är där jag skiljer mig mot nazisterna. Jag tror på demokrati. Jag tycker det är förjävligt att människor röstar på partier som vill ha hit dessa apor men det ger inte rätt att misshandla och attackera folk. Utan då tar man sin demokratiska rätt och försöker få till en förändring. Genom politiken eller fredliga demonstrationer/möten. Uppmanar folk via dialog eller andra ickevålds metoder att ändra sig och sin syn. Men nazisterna är ju emot demokrati. Nazisterna har rätt alla andra har fel och måste slaviskt följa dem. Och nej med detta beteende kämpar dem inte för mig. Om något förstör NMR för oss som vill ha till förändring när man attackerar folk på detta sätt.
Citera
2017-08-09, 01:09
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aves8888
Vi behöver en planekonomi som har svenska folket som första prioritet, för att vi är allt eftersom i sverige. Svenska folket ska kunna styra staten genom direkt demokrati. Vi behöver också politiska komissarier med sovjetiska stjärnor som ser till att de migranter som är här bidrar till svenska samhället.Vi får stänga ner de flesta företag då deras intresse ligger i vinst och inte alls i sveriges framtid. De kontrollerar media och missleder oss med feminism som inte ens är feminism och svenska medborgare blir sparkade från deras jobb pågrund av att dem har fel åsikter, detta kan vi inte acceptera. Vi får avsätta regering genom ett val och sedan installera politiska kommissarier som reder upp sverige till det bättre. Någon gång får det räcka mina kära kamrater.

Ja jag anser också att det här behövs.
Jag bryr mig inte längre vad folk kallar mig vad gäller min kamp för Sverige och folket jag anser mig tillhöra mer än något annat folk.
Nu får det räcka.

Vill inte se det här mer att män från andra kulturer ska inta våra gator och hyckla, ljuga och få medhåll.
Sitta och strejka över beslut man tagit.
Sitta och otacksamt gnälla om allt.
Dessutom få höra av sitt egna folk att man är en ond människa.
Vem är ond egentligen?
Nu får det vara bra.
Citera
2017-08-09, 01:10
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Vi kan hålla i hand medan vi hissar vit flagg, för nån kamp kommer inte ske. T.om dessa enstaka afghaner lyckas skälla högre än svenska folket.
På riktigt, svensken har aldrig hamnat i konflikter(krig) vilket lett till att folket inte ställts mot adversity, detta har lett till lamslaget och handlingsförlamat folk. Inte sant?
Du kan väl ändå hålla med att vi måste rota djuuupt i oss själva innan förändringar ska ske kompis?

Fast alla invandrare som är här har ju flytt.................hur modiga och tuffa kan dom då vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in