2017-08-09, 00:23
Medlem
har nazisterna våldtagit någon? rånat någon?

och om de gör det, kommer vi få se 100000 ursäkter såsom socioekonomiska osv?
eller berör det bara muslimer ifrån vänstern?
Citera
2017-08-09, 00:24
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Ja förstår brushan
Men din fråga va dumt ställd, du vet ju svaret , de flyr från krig, det var därför de kom hit. Du bor i världens topp land så du vill naturligtvis inte flytta eftersom du INTE kan flytta till något bättre. Men Afghanistan o bara komma bort e ju vinst för dom därför flyttar dom, något du aldrig varit i behov av. Måste tänka realistisk o inte vara bortskämd för att du hade turen att födas i ett vackert i bra land som Sverige

Detta handlar om migranter som saknar skäl att uppehålla sig i Sv när beslut om utvisning kommer ändras snabbt historien till att de aldrig varit i Afghanistan landet de nyss sa att de är ifrån. Åldern är också den flyktig 80% av de RMV testat är 18år och över.

Det finns många länder som är bättre än Sverige Nu funkar inte världen så att en normal svensk kan flytta till önskvärt land då det finns regler och lagar att följa. Sätt din fot på kanadensisk mark och se om du är välkommen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Men ni svartskallar brukar ju jämt påstå att ni är så tuffa, så varför visar ni inte då denna tuffhet i era egna hemländer och bygger upp landet???
Är det för att ni inte klarar av att vara tuffa ifall motståndarna skjuter tillbaka???

Jagr vitskalle kompis. Softa ner vi agerar bättre än Sverige!! Vi har heder i oss vilket ni förtjänar att ja och borde bygga upp innan de är för sent.

Igår kväll eller när detta ägde rum så dök det upp endast en pinsam enstaka svenskar som blev fucking utnumrerade av en promille skara sittandes afghaner , komigen vad gör ni?
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Naziststödjarna menade ju att media gjorde nazisterna en tjänst när man gav dem så mycket uppmärksamhet i Almedalen. Ingen hade ju brytt sig annars. Nu går nazisterna i samma "fälla". Ett 100 tal afghaner som inga mer än ett par rabiata desperata ensamma kvinnor bryr sig om sitter och "strejkar" på något jävla torg. Som sagt ingen bryr sig, ingen ens noterar dessa getknullare men vips så ska nazisterna dit och attackera. Och helt plötsligt drar media igång stora trumman. Stackars afghaner. Snyggt jobbat. Men inte så att man förväntade sig något bättre från dessa iq befriade mongon. Ni är på samma nivå som afghaner haha.

Attackera?
https://www.facebook.com/rogersallesahl/videos/1866107243708591/

Visst ljuger media men när man ser det så här tydligt så var det alltså några stycken som sonika ställde sig och protesterade. Om inte polis eller vakter hade varit där hade denna lilla grupp liksom blivit slaktad. Men utifrån att media alltid ljuger så var det väl helt fel tänk. Men å andra sidan om dessa afghaner inte ser något motstånd alls så stärker det deras vilja och med tanke på att kvällspressen har denna nyhet rätt lågt i sitt flöde så inser väl de också det att folkets vilja inte direkt är på dessa "ensamkommande barns" sida. Gäller att de också inte brer ut sina lögner för stort för att inte den vanliga svensken ska vakna på riktigt.
Citera
2017-08-09, 00:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Förutom svenska medelålderskvinnor med varsin toy-boy i handen kan man även se ett par unga, beslöjade kvinnor som tar formen av en mänsklig kedja med uppgift att skydda de förmodligen smått upphetsade männen. Märklig syn, borde det inte vara tvärtom? Nu är de säkert aktivister och inte afghaner själva, men det är ändå lite lustigt med tanke på att vi bara i Sverige har ett par fall där ensamkommande muslimska flickor våldtagits av just flyktingar från Afghanistan. Ni som tror att afghanerna gör skillnad på svenska och utländska kvinnor har fel. När det kommer till sex låter man inte lusten vänta. För den sakens skull stödjer jag defintivt inte NU men kan ändå uppskatta någon form av protest mot illegala asylanter som kommit hit på falska premisser och nu kräver att Sverige ska försörja dem. Men det vore ju bättre om vanligt folk röt ifrån istället och med fördel under andra omständigheter än en fredlig demonstration.
Senast redigerad av -DaRude- 2017-08-09 kl. 00:30.
Citera
2017-08-09, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Attackera?
https://www.facebook.com/rogersallesahl/videos/1866107243708591/

Visst ljuger media men när man ser det så här tydligt så var det alltså några stycken som sonika ställde sig och protesterade. Om inte polis eller vakter hade varit där hade denna lilla grupp liksom blivit slaktad. Men utifrån att media alltid ljuger så var det väl helt fel tänk. Men å andra sidan om dessa afghaner inte ser något motstånd alls så stärker det deras vilja och med tanke på att kvällspressen har denna nyhet rätt lågt i sitt flöde så inser väl de också det att folkets vilja inte direkt är på dessa "ensamkommande barns" sida. Gäller att de också inte brer ut sina lögner för stort för att inte den vanliga svensken ska vakna på riktigt.

om det var 100 åt extrem högern som protestera något, så hade inte aftonbladet eller expressen skrivit om någon arab hade kastat in något- de skriver inte ens om de våldtar någon kvinna och samtidigt söker asyl i Sverige.
Citera
2017-08-09, 00:28
Avstängd
Citat:
Jagr vitskalle kompis. Softa ner vi agerar bättre än Sverige!! Vi har heder i oss vilket ni förtjänar att ja och borde bygga upp innan de är för sent.

Igår kväll eller när detta ägde rum så dök det upp endast en pinsam enstaka svenskar som blev fucking utnumrerade av en promille skara sittandes afghaner , komigen vad gör ni?

Jaha , jag trodde du var invandrare med anledning av din dåliga Svenska, jag förstår faktiskt inte riktigt detta inlägg, skulle du kunna skriva om det och använda din bästa Svenska så jag förstår vad du menar??
Citera
2017-08-09, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Å så kom det inpräntade beteendet: Skäms på dig Svensk.
Tänk på barnen i biafra...
Är en brödskiva om dagen...
Du är en bortskämd skit.....

Fattar inte hur vi kan göra så här mot varandra?

Inlärt beteende?
Äckligt!

De sitter där tillsammans och ljuger om att de är underåriga.
Svensken väljer att be sitt egna folk hålla käften och skämmas.
Hur kan det ha blivit så här?

Jag vägrar skämmas, jag vägrar be om ursäkt för min existens, jag vägrar hoppa på mitt egna folk.

Kan vi inte börja stötta varandra i stället för att fortsätta plåga varandra.
Sluta med: skäms på dig, du är en bortskämd jävel...

Eller vill vi ge bort landet? Sjunga:
Jag är så bortskämd med mitt land mina förfäder byggt upp så var så god, ta det, jag kan sitta här och skämmas.
Vi kan hålla i hand medan vi hissar vit flagg, för nån kamp kommer inte ske. T.om dessa enstaka afghaner lyckas skälla högre än svenska folket.
På riktigt, svensken har aldrig hamnat i konflikter(krig) vilket lett till att folket inte ställts mot adversity, detta har lett till lamslaget och handlingsförlamat folk. Inte sant?
Du kan väl ändå hålla med att vi måste rota djuuupt i oss själva innan förändringar ska ske kompis?
Citera
2017-08-09, 00:31
Medlem
Klosss avatar
Även SVT/SR och SVT text sprider fake news om händelsen. Riktigt pinsamt av dem. Särskilt när allt filmades.
Citera
2017-08-09, 00:33
Avstängd
Citat:
Vi kan hålla i hand medan vi hissar vit flagg, för nån kamp kommer inte ske. T.om dessa enstaka afghaner lyckas skälla högre än svenska folket.
På riktigt, svensken har aldrig hamnat i konflikter(krig) vilket lett till att folket inte ställts mot adversity, detta har lett till lamslaget och handlingsförlamat folk. Inte sant?
Du kan väl ändå hålla med att vi måste rota djuuupt i oss själva innan förändringar ska ske kompis?

LOL, har Sverige aldrig varit i krig???????????
Citera
2017-08-09, 00:38
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Åkte Aftonbladet Kazmierska med pojkvän Aagård ditt och tog hand om barnen eller skriver hon från tryggheten i sin lägenhet på Södermalm. Hon med make bör vara där och mata barnen, byta blöjer och dela ut kramar kanske ge de smisk för att de är ute om nätterna.

https://mobile.twitter.com/Kazmierska/status/895012025994285056
Citera
2017-08-09, 00:39
Medlem
mannemusts avatar
Bra jobbat!

Det är precis sådant här som behövs, inspiration till de breda massorna, börjar fler och fler svenskar bete sig fientligt gentemot inkräktarna kommer dessa snart visa sig bra mycket mer fogliga än innan, det är fortfarande en lång väg dit, men när väl vågen tippar över kommer det att gå fort och tro mig, den dagen kommer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in