Citat:
Ursprungligen postat av
yrrol1
Vad som är långsökt? Vad ska du göra med uppgifterna om att KB hade en syster? OM hon nu är vittne A ska du ringa henne eller vad har du annars för nytta av det? Tror du inte att polisen redan har utrett detta och hört henne i sådana fall (om KM är Pilot)?
Jag följer inte tråden slaviskt men i princip varenda gång man kikar in här har det dykt upp nya initialer och det är alltid några som går igång rejält då, blir förbannat trött på att folk går i spinn utan att ha något vettigt att gå på (menar generellt nu Pudelfrillan). Vill inget hellre än att HA:s öde får en lösning men det löses inte av massa skvaller utan substans.
Det angår väl inte dig vad jag ska ha dom uppgifterna till? sådär kan du f.ö. säga om PRECIS ALLT som tas upp i tråden... eller i ALLA krim-trådar för den delen "men vad ska DU med dom uppgifterna till?/vad har DU för nytta av det?" du har just ställt 2 idiotiska frågor som egentligen inte förtjänar ett svar, men du fick det ändå.
Jag vet inte i detalj vad polisen har gjort och inte gjort i det här fallet, vet du? det enda jag vet med
säkerhet är att Kling och Klang INTE har gripit Helena's mördare
Det är nog fler än du som blir trött, som nu senast med Phena Lilipsson's story om GS och hans kumpan, raggarna med den gula bilen... halva tråden går igång och slår frivolter, i takt med att ropen skallar: "ja men AAAAALLA måste ju få komma till tals..." "det KAN ju faktiskt finnas någon substans i Phena Lilipssons uppgifter, ALLT mååååste utredas... Klart som fan att det är jobbigt att bevittna en sån tragisk härdsmälta.