2017-08-07, 23:25
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
SR beskriver 25-40 åriga storrökare som ensamkommande ungdomar. De är ju förvisso alla barn enligt nya, spännande åldersramar. Men tror samtidigt inte att journalisterna vill se strejkbarnen leka med deras egna barn.

Jag ser endast ett gäng överåriga charlataner från andra sidan jordklotet. Eller förresten, alla i det åldersspannet måste bli barn om nu alla är lika mycket värda. Ursäkta, klockan är alldeles för mycket och jag måste gå och dricka lite varm saft samt stoppa om min nallebjörn.
Citera
2017-08-07, 23:31
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Exakt! Nyligen sändes ett snyftinslag i SVT om ensamkommande som bedömdes överåriga och skulle skickas tillbaka (saknar tyvärr länk). Först fick man se en batikhäxa i SFI stå och förklara för dem om deras FN-stadgade mänskliga rättighet att få stanna i Sverige. Senare intervjuades en ung afghansk man som fått avvisningsbeslut med gråten i halsen hur lurad han kände sig av alla vackra ord och högstämda utfästelser.

Vi lurar alltså hit unga män vars familjer måste skrapa ihop en smärre afghansk förmögenhet för att investera i sin "ensamkommande" som ska agera ankare eller skicka hem bidragspengar.

Hade varit rättvisare att köra ålderstester från start så hade den här sinnessjuka farsen och miljardrullningen undvikits. Nu göder vi bara människosmugglare och batikhäxor.

Exakt så är det, men det läskiga är att våra politiker mycket väl vet detta och vill ha det så här, man bör söka svar på varför våra förtroendevalda vill det? Vilken är den gemensamma agendan? - Bilderberggruppen ...
Citera
2017-08-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Barnen/ungdomarna har samlats där för att sittstrejka. Vi måste stoppa utvisningarna omedelbart till Afganistan. Dom kräver svar från Ribbenvik. Amnesti nu!

#vistårinteut

Rymdkram.
ok vi ger dom det ,,, vi delar ut dem i Kabul
Citera
2017-08-08, 00:03
Medlem
Det ironiska är att dom enda svenskar dom här små liven har mött i Sverige är batikhäxorna som är just förhäxade i småttingarna. Dom vurmar, nattar, köper presenter och skriver på facebooksidan #vistårinteut och därmed tror dom att hela svenska folket är lika förtjusta. Dom har bara tur att ingen kommer dit och gör nåt då dom är mer avskydda än dom har en aning om. Dom här kåta kärringarna skulle jag vilja ha inspärrade i nån sexbunker. Om dom anser att det är små barn ska dom inte idka sex och sova i samma säng. Exakt vad som sker och nu behöver dom inte betala resa till Gambia längre och får betalt av staten istället. Läs gärna vad dom skriver på sin facebooksida. Helt sjuka kommentarer sida upp och sida ner och enbart äldre kvinnor samt några enstaka karlar som vill vara med och gotta sig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-08 kl. 00:08.
Citera
2017-08-08, 00:11
Medlem
Giftsvampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Exakt så är det, men det läskiga är att våra politiker mycket väl vet detta och vill ha det så här, man bör söka svar på varför våra förtroendevalda vill det? Vilken är den gemensamma agendan? - Bilderberggruppen ...

Ja, man kan ju undra vad det är de hotar Sverige med om inte politikerna ställer upp.
Citera
2017-08-08, 01:08
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Slarvigt av batiksuggorna att släpa just dessa skräphögar till Mynttorget, en ser ju för fan ut att vara runt 50 bast minst, hade dom verkligen ingen av dessa varelser som ser ut som åtminstone 30 bast (möjligen i motljus) att placera längst fram när SVT skulle föreviga detta samhällsförödande bedrägeri?

Dessutom var det ju minst en farbror som kände sig tvingad att LIGGA och tryna mitt under pågående "sittstrejk", under medhavd filt förstås, klart som fan krakarna blir stela i lederna av att sitta och "strejka" i skräddarställning under en längre tid, dom är ju trots allt inga barn eller ungdomar längre....
Citera
2017-08-08, 01:47
Medlem
Vet någon om dom fortfarande sitter kvar? Måste i så fall kolla på väderleksrapporten och se vad det blir för väder. Hoppas på åska som slår ner och hagel. Ledsen för övriga stockholmare dock men önskan står kvar.
Citera
2017-08-08, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vilka idioter. Bra att dom retar upp Migrationsverket och befolkningen ännu mer då såna här tilltag skulle förnedra hela myndigheten om dom föll till föga. Problemet är att dom före detta Gambiaresenärerna blivit kära och ännu kåtare då dom nu har sina älskare inom räckhåll. Dom vet att det inte är några barn heller då dom annars skulle kunna åka dit för utnyttjande av minderårig. Dom gamla barnen har fina kläder och mobiler då det inte är gratis att sätta på batikhäxorna. Vidriga kärringar i den där sekten som heter #vistårinteut# och så finns det några enstaka gubbar också som fått sin dröm uppfylld. Ju mer dom håller på med sånt här, desto bättre då dom bara retar upp myndigheterna.
Jag tror det mer handlar om att myndigheterna vill "visa framfötterna" än att de blir uppretade, för nu har svetsarn bestämt att ett "nej är ett nej". Det handlar mer om ett vått finger i luften än om riktig sjukdomsinsikt.

Migrationsverket har noll förtroende efter den godhetsaktivism som de har ägnat sig åt som har inneburit att hundratusentals har släppts in på felaktiga grunder.

NOLL TROVÄRDIGHET för Migrationsverket! Exempel: de säger att situationen i Afghanistan inte är så farlig överallt så att de ensamkommande inte kan skickas tillbaka. Iofs rätt, men då undrar jag varför man inte resonerar likadant gällande eritreaner och somalier. Det finns väl många säkra områden i de länderna? Om man hårdrar det så gäller denna förutsättning även syrier.

Migrationsverket kan dra åt helvete!!!
Senast redigerad av Realism2000 2017-08-08 kl. 02:08.
Citera
2017-08-08, 02:06
Medlem
ExtremParanoias avatar
Var där idag. Några barn kan jag intyga att jag inte såg.
Citera
2017-08-08, 04:15
Medlem
Mr Bs avatar
Bara känner för att gå dit och kasta något ruttet på dom, de tror ju att de är välkomna, Sverige är så absurt nu att #jagstårinteut.
Citera
2017-08-08, 08:23
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Var där idag. Några barn kan jag intyga att jag inte såg.
möjligt du har rätt. Tydlig bild i Metro stödjer din uppfattning.
https://mobile.twitter.com/StegetEfter/status/894463841148571648?p=p

Anders Lindberg på AB skriver nov 2015
Citat:
att ensamkommande barn inte är barn är ett påstående som är påhittat. Migrationsverket utreder varje fall

https://mobile.twitter.com/anderslindberg/status/661805467308597248
Senast redigerad av envackerblomma 2017-08-08 kl. 08:27.
Citera
2017-08-08, 08:44
Medlem
Sperssons avatar
.
Hur länge betraktas ett ensamkommande barn som barn?
Det är en fysiologisk sensation att ensamkommande barn äntligen har löst åldrandets gåta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in