2017-08-07, 21:48
Medlem
Dom ska visst sitta där tills MV eller regeringen säger att dom får stanna. Bara för polisen att börja plocka. Dom kan sitta där till arslet fryser fast och det parti som lovar att dom får stanna har gjort sitt inom politiken.
Citera
2017-08-07, 21:54
Medlem
-Dom ber om varma filtar,McDonalds menyer och nåra limpor cigaretter nu.
Citera
2017-08-07, 21:59
Medlem
-DaRude-s avatar
SR beskriver 25-40 åriga storrökare som ensamkommande ungdomar. De är ju förvisso alla barn enligt nya, spännande åldersramar. Men tror samtidigt inte att journalisterna vill se strejkbarnen leka med deras egna barn.
Citera
2017-08-07, 22:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Dom ska visst sitta där tills MV eller regeringen säger att dom får stanna. Bara för polisen att börja plocka. Dom kan sitta där till arslet fryser fast och det parti som lovar att dom får stanna har gjort sitt inom politiken.
Ha ha! Det är ju bara att plocka "barnen" med begynnande prostatabesvär och skicka ut dem. Här har de fan inte att göra.
Citera
2017-08-07, 22:19
Medlem
shadow666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Och där fick SD 15000 röster till..

Barn? Det här ju inga barn! Hur vore det om man räddade riktiga barn istället?

Instämmer. Det där är fan inga "BARN", dom är ju för fan 30+ hela bunten................ spyr mer o mer på den här s.k flyktning politiken. blir svårt att välja nästa val..
Citera
2017-08-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Nej jag har inte filmat eller ens varit förbi Mynttorget, men såg på facebook att folk går dit med mat.
jag kanske går dit i natt och kollar om det är någon som är hungrig jag har 3 burkar surströmming jag kan avvara
Gört! Kom ihåg att hjälpa de små krakarna att öppna burkarna innan du går hem igen
Citera
2017-08-07, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
SR beskriver 25-40 åriga storrökare som ensamkommande ungdomar. De är ju förvisso alla barn enligt nya, spännande åldersramar. Men tror samtidigt inte att journalisterna vill se strejkbarnen leka med deras egna barn.

Undra om dom kör det här jävla ålderssvammlet när dom är in på dejtingappar å liknande.. kör dom öppna kort...typ jag heter sayid och fyller 29 i år. Jag arbetade på kabuls flygplats som senior väderguide, men fick fly till tyskland 2015 när talibanerna röda månen kom. Sen ja komma till Årjäng, nu jag gå i årskurs 7 på tallgläntans högstadie i östersund.

Ja menar svenska kvinnor är rätt oförlåtande om sånt här... kom ihåg att ja skarva ett år me min nuvarande särbo på badoo 2012. Tog mig 4 mån av extremt slickeri å fjäsk innan det var glömt..

Tror inte skiten flyger speciellt bra bland etniskt svenska kvinnor om du försöker dig på en sån hoax. Där du dessutom försöker skarva 15 år."

" Jag trivas jettebra, Svärgje. Alla stora rumpor och tränar"
Senast redigerad av peheis666 2017-08-07 kl. 22:51.
Citera
2017-08-07, 22:32
Medlem
Sperssons avatar
.
Jag kan köpa att Sverige inte utvisar barn under 18 år, men samma dag de fyller 18 år då upphör ta mig fan svenskarnas försörjningsplikt.
Då är de vuxna och ska fan behandlas som vuxna och ta ansvar för sina egna liv.
Kostnaden för denna sjuka fars uppgår till över 30 MILJARDER varje år.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6450406
Citera
2017-08-07, 22:43
Bannlyst
Jag tycker att man ska styra dit en kulspruta och meja ner hela packet.
Det är min seriösa åsikt och är varken trams eller off-topic!
Det skulle dessutom spara mycket besvär åt oss alla.
Citera
2017-08-07, 22:51
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Någon har postat en bild på barnen Det är bara män trots msm försök att sprida bilden av att två kvinnor är representerade Hundratalet Fake news som Trumps stora publik som var där för inauguration.

http://imgur.com/a/md575

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1275106902599581&id=586984158 078529
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-07 kl. 22:57.
Citera
2017-08-07, 23:13
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Jag kan köpa att Sverige inte utvisar barn under 18 år, men samma dag de fyller 18 år då upphör ta mig fan svenskarnas försörjningsplikt.
Då är de vuxna och ska fan behandlas som vuxna och ta ansvar för sina egna liv.
Kostnaden för denna sjuka fars uppgår till över 30 MILJARDER varje år.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6450406

Den artikeln är inte sann asså.. 10.000kr per dag för vissa av dessa kräk och sen tycka att man har "prutat" till 6000 per dag..
Jag fattar inte att det får fortgå, ojojoj vilka summor vi snackar om. Dom billigaste bara 2000 per dag, jippii.
Citera
2017-08-07, 23:22
Medlem
Personligen ser jag humorn i att de i sitt brev skriver att Sverige har militär i Afghanistan. Ser ut som de flesta är män på bilden. De kan ju åka ner och tjänstgöra direkt och driva ut talibanerna. Lyckas dom så har de ingen anledning till att komma tillbaka alt så dör de på plats så win win
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in