2017-08-07, 19:36
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Någon som testat att gå dit och filma skiten, eller blir de griniga då tro?

Nyheter Idag har gjort det dessvärre är det en PLUS-artikel.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1505409586185288&id=647421441 984111
Citera
2017-08-07, 19:47
Medlem
Tagelapas avatar
Såg dom där pajasarna på Rapport nyss. Jag tror inte att någon var under 25 år. Barn?
Nä enbart sängkamrater åt domsomintestårut.
Men låt dom sitta där. Med lite tur kommer det mer regn.
Citera
2017-08-07, 19:55
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Dessa män har befunnit sig i en bubbla av omhändertagande kvinnor och genom dessa fått intrycket att svenskarna står bakom dem. I realiteten tror jag att de flesta är likgiltiga eller vill se dem deporterade.

Barn, möt verkligheten.

Exakt! Nyligen sändes ett snyftinslag i SVT om ensamkommande som bedömdes överåriga och skulle skickas tillbaka (saknar tyvärr länk). Först fick man se en batikhäxa i SFI stå och förklara för dem om deras FN-stadgade mänskliga rättighet att få stanna i Sverige. Senare intervjuades en ung afghansk man som fått avvisningsbeslut med gråten i halsen hur lurad han kände sig av alla vackra ord och högstämda utfästelser.

Vi lurar alltså hit unga män vars familjer måste skrapa ihop en smärre afghansk förmögenhet för att investera i sin "ensamkommande" som ska agera ankare eller skicka hem bidragspengar.

Hade varit rättvisare att köra ålderstester från start så hade den här sinnessjuka farsen och miljardrullningen undvikits. Nu göder vi bara människosmugglare och batikhäxor.
Citera
2017-08-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Såg dom där pajasarna på Rapport nyss. Jag tror inte att någon var under 25 år. Barn?
Nä enbart sängkamrater åt domsomintestårut.
Men låt dom sitta där. Med lite tur kommer det mer regn.

Men då får ju alla skattebetalare betala vård för urinvägsinfektioner...
Citera
2017-08-07, 19:58
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edirtrm
Men då får ju alla skattebetalare betala vård för urinvägsinfektioner...

Hur fan vi än bär oss åt så får vi betala. Dyrt. Så då kan man ju passa på att göra det så obekvämt för dom som möjligt.
Citera
2017-08-07, 20:00
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Ingen har väl kallat dessa som sitter på mynttorget barn, eller? Ja förutom här förstås. Ungdomar läste jag nånstans. Tror det va AB.

Vad dillar du om, har du haft huvudet i sanden dom sista 4 åren?!
Alla i MSM: TV/Radio/Tidningar/debatter-program har öst ut termen 'BAAARN'!
Att nämna Aftonslusken är ju bara löjligt, dom har ju varit värst! Jag ser nu att vänster/liberala media numera lagt till 'ungdomar' i text och tal.
Vad gör det när 80% av bedragarna är vuxna över 18!
Citera
2017-08-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hur fan vi än bär oss åt så får vi betala. Dyrt. Så då kan man ju passa på att göra det så obekvämt för dom som möjligt.

det är förvisso sant. Mest jobbigt blir det nog för deras "mödrar" när dom inte längre kan prestera.
Citera
2017-08-07, 20:36
Medlem
Ålderstigna utlänningar blir ungefär "PLRO", vilket är PLO (Palestinska befrielseorganisationen) och PRO (Pensionärernas riksorganisation) sammanfogat. PLRO arbetar enligt kåta batikhäxor och statsmedia för färgade baaaaarns särintressen i Europa.

/kamrat
Citera
2017-08-07, 20:41
Medlem
fantastiskt kul att läsa dom rabiata kvinnornas kommentarerna på "vistårinteut".

Igår när det blev lite kyligt uppmana dom folk att gå man ur huse och ge dom vuxna männen mat och varma kläder.
Citera
2017-08-07, 20:51
Medlem
Att man accsepterarade detta absurda vansinne är den största skandalen i Sveriges moderna historia. Domen kommer att bli hård och skoningslös.
Citera
2017-08-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattis
Att man accsepterarade detta absurda vansinne är den största skandalen i Sveriges moderna historia. Domen kommer att bli hård och skoningslös.

Något ansvar lär inte utkrävas. På med locket bara och lite ursäktande om naivitet räcker nog för att i alla fall komma undan någorlunda. Tveksamt i alla fall om bedrägerierna kommer att kunna fortsätta.
Jag väntar med spänning på den dag då "Vi som inte står ut" demonstrerar för de ensamkommande barnens rätt att få hit sina barn och barnbarn.
Citera
2017-08-07, 21:14
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Någon som testat att gå dit och filma skiten, eller blir de griniga då tro?

Nej jag har inte filmat eller ens varit förbi Mynttorget, men såg på facebook att folk går dit med mat.
jag kanske går dit i natt och kollar om det är någon som är hungrig jag har 3 burkar surströmming jag kan avvara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in