Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-07, 15:31
  #1
Medlem
Kishti Tomita, Alexander Kronlund, Nikki Amini och Anders Bagge bildar fyramannajuryn i Idol 2017. Programmet sänds måndag 21/8 20.00 på TV4

Vilka fler ska kolla ?
Citera
2017-08-07, 18:54
  #2
Medlem
intressant, trodde fler var intresserade. följer själv absolut inte programmet hela vägen det är bara i början när det finns inslag av humor som gör att jag tittar
Citera
2017-08-08, 11:57
  #3
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
intressant, trodde fler var intresserade. följer själv absolut inte programmet hela vägen det är bara i början när det finns inslag av humor som gör att jag tittar
Fler ÄR intresserade. Halva svenska folket tittar väl på detta? Det blir nog mer drag i tråden när programmet har börjat.

Trots den vedervärdige Pär Lernström och trots alla reklamavbrott kommer jag att titta.

Hoppas varje år på en riktigt elak jury. Återstår att se....
Citera
2017-08-08, 18:43
  #4
Moderator
Dr Kings avatar
Känns som lite panik av fyran att kalla in Bagge och Kishti igen. Quincy och Fredrik Kempe orkade alltså bara med ett år i juryn. Troligen var det väl inte riktigt som de tänkt sig.

Svårt att se vem som skall vara den elaka i årets jury. Kanske är det den nya Alexander Kronlund som jag inte har en aning om vem det är.
Citera
2017-08-08, 18:46
  #5
Medlem
Det var länge sedan jag såg Idol mer än sporadiskt. Lär väl bli sporadiskt också i år.
Citera
2017-08-09, 16:19
  #6
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
Intressant, trodde fler var intresserade....

Årets idol har ju brutit mot den gyllene svenska regeln: Var ALDRIG unik !! Var VANLIG så att folk kan känna igen sig !! Svenska folket köper svensk musik som spelas av vanliga artister med vanliga utseenden.
Citera
2017-08-11, 20:59
  #7
Medlem
Längtar. Idol är ett måste att se för mig inte så mycket som musikprogram utan som tv-underhållning.
Citera
2017-08-19, 13:50
  #8
Medlem
Mikeyjamess avatar
Utifrån reklamen ser man att Jack från Ex on the Beach får mycket utrymme. Lyckat att försöka göra honom till en förebild efter att ha knullat stup i kvarten i tv
Citera
2017-08-21, 19:16
  #9
Medlem
Roibots avatar
Synd att Quincy har hoppat av. Tycker faktiskt att det kan bli kul att se Kishti tillbaka, medan Fredrik Kempe ---> Anders Bagge inte gör någon nämnvärd skillnad. De är typ identiska sett till både personlighet och utseende lol. Alex Kronlund kan jag inte uttala mig om. Nu när de är 4 i juryn är frågan vem som får "veto-rätt"? Alltså, om det står 2-2 i audition, vem bestämmer ifall personen går vidare eller ej? Kanske Nikki?
Citera
2017-08-21, 19:18
  #10
Moderator
Dr Kings avatar
Dags för säsongspremiär ikväll. Det konstigaste tycker jag är att Kishti Tomita gör comeback i juryn igen. Hon var riktigt usel förra gången hon var med och det måste vara riktigt många tillfrågade som har tackat nej för att fyran skulle få sådan panik att de frågade henne.
Citera
2017-08-21, 20:03
  #11
Moderator
Dr Kings avatar
Visste inte att Gustav Vasa hade en så bra sångröst
Citera
2017-08-21, 20:04
  #12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Börjar ju oroväckande när de filmar in utvalda personer som troligen kommer nå långt. Ingen överraskning då utan man kommer lyssna extra när man ser deras audition
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback