Citat:
Ursprungligen postat av
elmheden
Jag gillar folk som arbetar, betalar skatt och respekterar samhällsordning och andra mäniskor och vet att uppföra sig.
Jag ogillar bidragstagare som dränerar resurserna, stjäl, våldtar och inte kan respektera andra människor.
Jag gör ingen uppdelning på folkgrupp, men den observante kan säkerligen hitta en korrelation mellan ovan nämnda beteenden och olika folkgrupper.
Det här har varit min hållning i decennier, men när man ser och läser om individer nästan alltid ur samma grupper oavsett om det är folkgrupp eller religion så har jag ändrat synen till det ImMcGyverLOL har.
Citat:
Ursprungligen postat av
ImMcGyverLOL
Tycker överhuvudtaget rasfrämlingar inte har något här att göra, de har sina länder, vi har vårt. Invandring från närområdet är OK så länge de jobbar och sköter sig, annars skall de ut. Vita från övriga världen härstammar även de härifrån så de kan också vara här så länge de jobbar och sköter sig.
Resten, tack men nej tack.
Jag har landat i dessa tankar också. Enstaka individer från andra länder är naturligtvis välkomna bortsett från västerlänningar så länge de, om inte assimileras så ändå fungerar i vårt samhälle och vår kultur. Kommer det stora grupper som det gjort nu så kommer kraven på att VI ska ändra oss för att anpassa oss till dem.
Kommer man hit ska man kunna försörja sig själv, fungera i vårt samhälle och definitivt inte begå vålds,sexualbrott eller ekonomisk brottslighet. Kör man 20 km/h för fort på motorvägen, är 5 dagar sen med deklarationen eller cyklar utan ha lyset på så är det på den nivån man kan acceptera. Passar inte galoscherna så adjö.