2017-08-06, 17:18
Medlem
Värsta förlusten på flera år idag, trots den sportliga ickebetydelsen.

Att Häcken inte har några fans som kan glädjas är en liten tröst men herregud vad man kokar.
Citera
2017-08-06, 17:25
Medlem
Vidrigt hur bajarna firar på läktarna vid 1-1.
Citera
2017-08-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kEybase
Öh? Röven filmar och maskar hela matchen lång. När det äntligen biter de i röven på deras vidriga taktik menar du att vi ska be om ursäkt eller något?

Spelar man som fittor så får man fitta tillbaka.
Citera
2017-08-06, 17:36
Medlem
AlfaRomeo159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kEybase
Hur osmakligt och respektlöst man än tycker det bajenspelarna gjorde var, så tvivlar jag på att supportrar från andra lag skulle räcka upp en hand som ursäkt och bara stå helt tysta.
Citera
2017-08-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaRomeo159
Hur osmakligt och respektlöst man än tycker det bajenspelarna gjorde var, så tvivlar jag på att supportrar från andra lag skulle räcka upp en hand som ursäkt och bara stå helt tysta.

Jag hade helt slutat att gå om någon i DIF hade gjort så. Förstår inte hur Bajarna tar det så enkelt för det är i klass med våldtäkt.
Citera
2017-08-06, 18:31
Medlem
1907.Skanes avatar
Jag tackar för att du fick rätt på klubbnamnen. När det gäller laget så förtjänar HIF inte en enda supporter.
Citera
2017-08-06, 21:34
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Du tycker inte MFF-IFK är i klass med IFK-AIK?
Var inte det som diskuterades. Läs om.
Citera
2017-08-07, 07:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Jag hade helt slutat att gå om någon i DIF hade gjort så. Förstår inte hur Bajarna tar det så enkelt för det är i klass med våldtäkt.
Jag tycker det var fult gjort MEN: med den vetskapen - osportsligt uppträdande - och en kvittering så sent = emotionell exstas. det är lätt att orera på forum men du hade reagerat likadant. där jag stod skrek flera "vi spelade inte tebax bollen, fy fan haha".
Citera
2017-08-07, 09:11
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891

En rakt igenom osmaklig jämförelse. Skärp dig.

Bedrövlig stämning igår ända tills målet kom (säga vad man vill om hur det kom till). Så jävla symboliskt också att det mitt i andra halvlek började lukta avlopp på Norra övre. Symboliskt för den skitiga eftermiddag det ändå var igår.
Citera
2017-08-07, 10:53
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Bedrövlig stämning igår ända tills målet kom (säga vad man vill om hur det kom till). Så jävla symboliskt också att det mitt i andra halvlek började lukta avlopp på Norra övre. Symboliskt för den skitiga eftermiddag det ändå var igår.
Nöjer ni er inte längre med att enbart bajsa i bussar nuförtiden?
Citera
2017-08-07, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jag tycker det var fult gjort MEN: med den vetskapen - osportsligt uppträdande - och en kvittering så sent = emotionell exstas. det är lätt att orera på forum men du hade reagerat likadant. där jag stod skrek flera "vi spelade inte tebax bollen, fy fan haha".

Hade möjligtvis jublat tills jag förstod vad som hade hänt. Även om Hamad försöker rädda läget med intervjun är det fortfarande domaren som ska lägga till tid eller ge eventuella kort. Att göra mål i slutsekunderna när motståndarna inte är beredda är indirekt fusk.

Jag tror dock vi som tävlat på hög nivå ser det här mycket grövre än vad gemene supporter gör.
Citera
2017-08-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Osmakligt ja men hade hellre tagit en förlust än det där målet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in