Citat:
Ursprungligen postat av
gonesexuallywrong
Anmäl småbarnens familjehem småbarn ska inte vara ute om nätterna Inte ens TT orkar skriva barn längre utan håller sig till ungdomar. Varför anser småbarnen att Sverige har ett ansvar. 80% som rättsmedicinalverket ålderstestat är 18+ Skattebetalare ska inte behöva stå för #vistårinteuts sexköp. Jag trodde äckeltanterna åkt till Afghanistan #skickamigistället Jag kan tänka mig att bli vänligt inställd till ensamkomande om vi istället utvisar äckeltanterna och äckelgubbarna till Afghanistan Valpen och praktjakt kan säga upp medborgarskapet och flytta till Afghanistan.
Tror dom har dubbla budskap och #slickamigistället hade också passat både praktjakt och dom andra häxorna. Jag hoppas det går med en djävla fart snart och att planen går på löpande band. Varannat med dom galna kärringarna tills det bara är dom sista lögnhalsarna kvar. Sen får väl
barnen se om dom duger då det finns miljoner små ungtuppar att välja på. Vilka äckliga kärringar det är och det är nog över hälften av dom som tidigare åkte till Gambia och knullade. Varenda en har dessutom en sjuk blick och samma råttfärgade frisyr. Dags att rensa upp och gärna redan från platsen inne vid Mynttorget med bussar som går direkt till Arlanda.