2017-08-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerBacke
Enbart de sk "barnen" kostade Sverige +40 miljarder förra året.
Dvs lika mycket som rättsväsendet och försvaret kostar per år.
Som Stefan Löfven säger: En liten utgift nu, en stor vinst framöver.

#jagstårinteutmenvistårinteut

En stor utgift nu och en ännu större utgift i morgon och framöver.
Citera
2017-08-07, 01:17
Medlem
sinewaves avatar
Inga problem, är bara att alla som är för detta skriver under på att de också står för all försörjning fram till det att dessa kan försörja sig.

Nej, då blev det visst inte lika roligt längre. Det är alltid kul hur dessa alltid vill att någon annan ska betala för allting och att detta på något vis är någon typ av självklarhet. Om de tycker att det är så självklart stå för notan själva? Så långt brukar naturligtvis inte denna gränslösa givmildhet räcka.
Citera
2017-08-07, 01:19
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Och självklart är det en tjej/kvinna som är talesperson för detta jippo, trots att dessa är i en kraftig minoritet bland alla "ensamkommande"! Vad är egendan i detta? Snyftreportage, som vanligt...
Citera
2017-08-07, 01:22
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
En annan aspekt på det hela är att de flesta "ensamkommande" kommer direkt från Iran och/eller Pakistan - tror inte det är några större problem att återvisa dem dit! Därtill finns det stora områden i Afgahnistan som ej är belamrade utav talibaner och deras styre...
Citera
2017-08-07, 02:51
Medlem
Pungsvings avatar
Utmärkt tillfälle att bunta ihop packet och skicka med posten till Afghanistan.
Citera
2017-08-07, 03:24
Medlem
En sak slår mig och det är att samtliga av dom här batikhäxorna är så fruktansvärt fula och manhaftiga. Tror dom är bisexuella eller aldrig haft en karl tidigare. Även pedofili tror jag förekommer om det nu skulle råka vara ett barn enstaka tillfällen. Har läst om hur dom ligger i samma säng och kramar varandra hårt som fan om nätterna. Klart att dessa kärringar blir beroende och dom kåta afghanerna gör väl vad som krävs för att få en nyare modell på mobilen och allt som hör till.

Jag hoppas det blir ett satans väder med hagel och storm så kan dom sitta där och reta upp myndigheterna och har vi tur kommer dom fortare iväg. Varför inte bunta ihop dom redan nu och chartra ett plan. Alla djävlar har döda föräldrar och syskon och levt som stuntmän enligt dom själva och deras lögnaktiga berättelser. En eloge till Migrationsverket som inte köper alla dessa overkliga lögner och sanningen är att hela deras släkt är förbannade för att dom inte får komma hit och ta för sig. Ett kok stryk kanske väntar för att dom inte ljög tillräckligt bra och det är lindrigare än det tjatet om att dom ska dödas allihop när dom återvänder till talibanstaten. Djävla talibaner själva som kommer hit och våldtar, rånar, ljuger och utnyttjar våra skattemedel.
Citera
2017-08-07, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Hoppas någon ger dem smörgåsar och kaffe spetsade med råttgift.
Skulle gärna åka dit och servera varsin macka med svampstuvning om man visste var det finns tillräckligt giftiga sådana.
Citera
2017-08-07, 03:29
Medlem
Om de nu ändå bara tänkte sitta där, kan inte ett par läkare skickas dit för att ålerstesta dem?
Citera
2017-08-07, 03:48
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
En annan aspekt på det hela är att de flesta "ensamkommande" kommer direkt från Iran och/eller Pakistan - tror inte det är några större problem att återvisa dem dit! Därtill finns det stora områden i Afgahnistan som ej är belamrade utav talibaner och deras styre...

Lärt mig att Iran genomskådat skräpet och inte släpper in vinstmaskinerna eftersom raketforskarna inte har iranskt medborgarskap Iran ser det som social dumpning Som när Castro tömde fängelser och psykiatriska avdelningar för att sända de till USA
Citera
2017-08-07, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Det vore bra om polisen kom och skyddade barnen/ungdomarna nu. Sedan behövs smörgåsar, kaffe och filtar då det börjar bli kallt. Nu visar vi kärlek och humanism så dom hungriga magarna kan mättas och törsten släckas. Bor ni i närheten så hjälp till. Denna sittstrejk kan pågå länge. Ge dom hopp för framtiden och låt dom nå sina drömmar om tryggheten i vårat land. Så mycket trauman dom har inombords.Amnesti nu!

#vistårinteut

Rymdkram.

Det polisen ska göra är att ta fram vattenslangen och kanonerna De som fått avslag ska föras direkt till närmast plan som tar skäggbarnet till Afghanistan. Icke medborgare som ställer krav på Sverige är vidriga individer, det ska ses som utpressning. Om amnesti ges hoppas jag att ryssen invaderar Sverige och avrättar varenda regeringspolitiker och #vistårinteut-aktivist, sätt er åtminstone i livstids gulag där ni kan svälta ihjäl.
Citera
2017-08-07, 04:05
Medlem
Anmäl småbarnens familjehem småbarn ska inte vara ute om nätterna Inte ens TT orkar skriva barn längre utan håller sig till ungdomar. Varför anser småbarnen att Sverige har ett ansvar. 80% som rättsmedicinalverket ålderstestat är 18+ Skattebetalare ska inte behöva stå för #vistårinteuts sexköp. Jag trodde äckeltanterna åkt till Afghanistan #skickamigistället Jag kan tänka mig att bli vänligt inställd till ensamkomande om vi istället utvisar äckeltanterna och äckelgubbarna till Afghanistan Valpen och praktjakt kan säga upp medborgarskapet och flytta till Afghanistan.
Citera
2017-08-07, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Anmäl småbarnens familjehem småbarn ska inte vara ute om nätterna Inte ens TT orkar skriva barn längre utan håller sig till ungdomar. Varför anser småbarnen att Sverige har ett ansvar. 80% som rättsmedicinalverket ålderstestat är 18+ Skattebetalare ska inte behöva stå för #vistårinteuts sexköp. Jag trodde äckeltanterna åkt till Afghanistan #skickamigistället Jag kan tänka mig att bli vänligt inställd till ensamkomande om vi istället utvisar äckeltanterna och äckelgubbarna till Afghanistan Valpen och praktjakt kan säga upp medborgarskapet och flytta till Afghanistan.
Tror dom har dubbla budskap och #slickamigistället hade också passat både praktjakt och dom andra häxorna. Jag hoppas det går med en djävla fart snart och att planen går på löpande band. Varannat med dom galna kärringarna tills det bara är dom sista lögnhalsarna kvar. Sen får väl barnen se om dom duger då det finns miljoner små ungtuppar att välja på. Vilka äckliga kärringar det är och det är nog över hälften av dom som tidigare åkte till Gambia och knullade. Varenda en har dessutom en sjuk blick och samma råttfärgade frisyr. Dags att rensa upp och gärna redan från platsen inne vid Mynttorget med bussar som går direkt till Arlanda.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-07 kl. 04:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in