2017-08-06, 20:34
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeofml
Bara som info så lades Mariestads tingsrätt ned 2009.

Då kanske han fortsatte sitt arbete på förvaltningsrätten i Mariestad
Citera
2017-08-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Då kanske han fortsatte sitt arbete på förvaltningsrätten i Mariestad

Nej jag tror det postades för att vilseleda, av KGM tex. Personen försvann ju dessutom lika snabbt från tråden efter att ha hasplat ur sig en del tveksamheter.
Citera
2017-08-06, 20:42
Medlem
Ugglan.s avatar
Då fortsätter vi att köra KM till vidare. GS tittar vi på lite med höger lillfinger ifall. Ingen ska tro att vi släpper KM bara för att någon (några?) för fram en GS.
Citera
2017-08-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Nej jag tror det postades för att vilseleda, av KGM tex. Personen försvann ju dessutom lika snabbt från tråden efter att ha hasplat ur sig en del tveksamheter.
Så snabbt ska vi inte avfärda honom! Om det bara finns en GS född 56 och som dessutom bodde så gott som granne med Helena och har 3 barn vilket phena påstår så är detta inte längre ointressant!
Citera
2017-08-06, 20:50
Medlem
Är för lat för att kolla vad Phena skrev, men ska han ha varit dömd för att ha dödat sin flickvän för 40 år sen? Kolla om denne GS har som mot sig?

Nästa fråga, får man jobb på Tingsrätten om man dömds för grovt brott? Han kan ju iofs ha varit vaktmästare eller dyl som kanske inte kräver säkerhetskoll, det framgår ju inte av hans fb iaf.
Citera
2017-08-06, 20:53
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Så snabbt ska vi inte avfärda honom! Om det bara finns en GS född 56 och som dessutom bodde så gott som granne med Helena och har 3 barn vilket phena påstår så är detta inte längre ointressant!

Men snälla: För att bara "hugga" någon som man råkar känna till sedan tidigare och "droppa" denna i tråden för att "lasta över fokus på" kräver ju ingen Einstein. Det räcker med en snorunge som har supit bort halva hjärnan och som inte gillar läget i tråden. Men som jag skrev ovan: Vi kan titta på denna GS med ett lillfinger tills vidare.

Phena: Vart tog du vägen, då? Redan uppsökt av GS, kanske?
Citera
2017-08-06, 20:54
Medlem
Hej!
Det känns som att KM kan vara pilot.
Sen har jag även fått, vad jag tycker är från säkra källor. Att det är en snubbe som varit inne på förhör skiftet, maj, juni.
Och han är i raggarkretsen.
Men om det gäller vittnesförhör, eller om det skulle vara för att han är misstänkt, det vet jag inte.

Men som det känns i dagsläget kan man inte lita på någon.

Bästa vore om polisen satsade rejält NU när de har en misstänkt.
Och det verkar vara många som har fått minnet tillbaka.
Citera
2017-08-06, 20:56
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:

Jag är ense med dig.
Med sommarstuga skriven på sambo eller fru?
Behöver inte tidigare vara dömd.
Är ingen ersättning för pilotmannen.
Citera
2017-08-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag är ense med dig.
Med sommarstuga skriven på sambo eller fru?
Behöver inte tidigare vara dömd.
Är ingen ersättning för pilotmannen.

Bara för att förtydliga, skriven på innebär att man är mantalsskriven där. Man kan äga hur många sommarstugor som helst utan att vara "skriven" där.
Citera
2017-08-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Men snälla: För att bara "hugga" någon som man råkar känna till sedan tidigare och "droppa" denna i tråden för att "lasta över fokus på" kräver ju ingen Einstein. Det räcker med en snorunge som har supit bort halva hjärnan och som inte gillar läget i tråden. Men som jag skrev ovan: Vi kan titta på denna GS med ett lillfinger tills vidare.

Phena: Vart tog du vägen, då? Redan uppsökt av GS, kanske?
Men "snälla du" exakt samma sak hände när KM "plockades". Ett tips och man kollade vidare på det. Vad är ditt problem egentligen? Du får kolla hur mycket du vill på de personer du finner intressanta men ge fan i att försöka styra tråden! Vem säger att man inte kan fortsätta kolla KM samtidigt som man kollar GS?? Jag är förbannat trött på både dig och pudeln som tror ni ska styra och bestämma vad som ska diskuteras här! Nedlåtande och besserwissrar är ni båda som vill ha ryggdunkar och som gillar härskarteknik. Usch
Senast redigerad av divadnil 2017-08-06 kl. 21:05.
Citera
2017-08-06, 21:02
Medlem
Citat:
Men allvarligt, skärpning! Bara för att en som det verkar förvirrad människa skriver G.S finns det väl ingen anledning att börja rota i det, försök förstå att det är människor (alla kan inte vara skyldiga!!!) som i de flesta fall lever vanliga liv men blir outade här med familjesituation, var de bodde -92, var de jobbar m.m. Lite jävla kött på benen bör man nog ha innan man drevar igång! Snart är ju hela Mariestads manliga befolking nämnda här inne...jag har f.ö hört att H.L, S.P, A.K, B.M samt K.E kan var möjliga gärningsmän, börja söka lite där också (obs ironi).
Vi alla vill att fallet ska komma till en lösning men var lite sansade, det gäller givetvis många här i tråden.
Citera
2017-08-06, 21:03
Medlem
Här kommer några klargöranden
1. G.S är inte Någon Göran Sandstedt.
2. G.S bor inte i Mariestad
3. Jag är inte KM
4. KM är inte förövaren!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto