2017-07-28, 16:13
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Vad är det för psykisk sjukdom som judar föds med?

Ja det kommer i framtiden att startas krig, inträffa ekonomiska kriser och startas revolutioner. Då får du kalla mig profet eftersom jag skrev det i min text.

De flesta neurotiska åkommor är för det första mycket vanligare bland judar enligt gjorda studier. Sen har vi förstås de multipla personlighetsstörningarna som de flesta judar lider av. Inavel är troligen den främsta förklaringen.

Noterat. Att du kallar dig profet alltså. Men protokollen var faktiskt betydligt mer specifika. För att inte tala om att profetiorna i protokollen slog in.
Citera
2017-07-29, 00:16
Medlem
Finns oerhört mycket att lära sig i Herbert Tingstens Det hotade Israel (1957). På endast ca 170 sidor, små men mättade sidor, finns kolossalt mycket fakta och kunskaper förmedlade. Ett gediget fundament till förståelse och diskussion, med referenser både till antiken men framför allt till nutiden (vilket var 1957, då boken skrevs men som än idag känns fantastiskt fräsch).

(Lite vid sidan om kan jag berätta om den rent sensuella upplevelsen av att läsa en bok på kvalitetspapper som sprättats upp och ännu efter över sextio år luktar fräscht. Nästan som cederträ. Fin textur i ett icke det minsta gulnat papper. Pärmen är ett mjukt, glättat omslag. Boken är häftad, men håller ihop. Jag har inte hittat ett stavfel. Jämför det med dagens dasspapper och en massa felstavningar, vilket ger en deprimerande läsupplevelse för alla sinnen. Böcker som dessutom åldras fult, med dålig doft och gulnar. Så icke med boken ovan.)
Citera
2017-08-03, 12:29
Medlem
Glajjans avatar
Den femte delen av EUROPA - The Final Battle släpptes precis.
EUROPA - The Last Battle [Part 5]
Citera
2017-08-06, 15:56
Medlem
Divinations avatar
Det finns ett starkt judiskt inslag i Anders Borgs fylleskandal. Något stämmer inte med storyn som läckt ut, nej jag tror att det gått till på ett helt annat sätt. Sant är alla gånger att Borg blivit för full och viftat med sin gigantiska pilleknas. Men...betänk att Borg alltså kommit med sin judiska flickvän till en fest hos juden Tomas Tjajkovski och säkert fanns en hel hoper nästroll på plats. Inte för ett ögonblick tror jag att Borg förnedrat kvinnor utan det är män han förnedrat...i synnerhet den judiske värden och kanske flera andra judiska män. Hånat dem för deras små omskurna koscherwurstar och säkert skrutit om hur han pippar vettet ur sin judiska slampa. Det ska mycket till innan judar hänger ut en så till synes lydig goj som Anders Borg. Eller inte väljer att ha hållhakar på honom. Men den erkänt arrogante Borg gjorde misstaget att bli för full...och tja...In Vino Veritas...visade sin sanna karaktär. Därmed markerade han rangöverordning gentemot juden. En dödssynd. Borg är därtill alldeles för smart och kunnig för att juden fullt ut ska lita på honom. Högst sannolikt har Borg genomskådat judarna för länge sen men valt "if you can't beat them, join them". För egen kortsiktig vinnings skull.

Jag spår att karriären för folkförrädaren och storsvindlaren Anders Borg är över. Sannolikt är förhållandet med judeslampan också finito inom 1 år. Läxan för alla gojer är att ska ni sälja er själ till juden så måste ni för all tid och evighet underordna er denne i alla sammanhang.
Citera
2017-08-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Det finns ett starkt judiskt inslag i Anders Borgs fylleskandal. Något stämmer inte med storyn som läckt ut, nej jag tror att det gått till på ett helt annat sätt. Sant är alla gånger att Borg blivit för full och viftat med sin gigantiska pilleknas. Men...betänk att Borg alltså kommit med sin judiska flickvän till en fest hos juden Tomas Tjajkovski och säkert fanns en hel hoper nästroll på plats. Inte för ett ögonblick tror jag att Borg förnedrat kvinnor utan det är män han förnedrat...i synnerhet den judiske värden och kanske flera andra judiska män. Hånat dem för deras små omskurna koscherwurstar och säkert skrutit om hur han pippar vettet ur sin judiska slampa. Det ska mycket till innan judar hänger ut en så till synes lydig goj som Anders Borg. Eller inte väljer att ha hållhakar på honom. Men den erkänt arrogante Borg gjorde misstaget att bli för full...och tja...In Vino Veritas...visade sin sanna karaktär. Därmed markerade han rangöverordning gentemot juden. En dödssynd. Borg är därtill alldeles för smart och kunnig för att juden fullt ut ska lita på honom. Högst sannolikt har Borg genomskådat judarna för länge sen men valt "if you can't beat them, join them". För egen kortsiktig vinnings skull.

Jag spår att karriären för folkförrädaren och storsvindlaren Anders Borg är över. Sannolikt är förhållandet med judeslampan också finito inom 1 år. Läxan för alla gojer är att ska ni sälja er själ till juden så måste ni för all tid och evighet underordna er denne i alla sammanhang.

En ur vetenskapligt perspektiv intressant inblick i en förryckt, judebesatt persons hjärna och tankegångar. Tack för den.
Citera
2017-08-06, 19:37
Medlem
rough-justices avatar
Citat:

Det är kukmätartävlingen som bevisar att du har rätt. För det sägs ju att judiska män oftast har väldigt små snoppar. Så Anders Borg behövde inte peka ut nån i församlingen som jude. Vips! Så var det några som kände sig kränkta och som sprang till pressen ....
Citera
2017-08-06, 19:37
Medlem
Divinations avatar
Citat:
En ur vetenskapligt perspektiv intressant inblick i en förryckt, judebesatt persons hjärna och tankegångar. Tack för den.

Hoppla. Träffade jag så rätt i min psykologiska profilering att judemaffians grindvakt nummer ett var tvungen att rycka ut. En bättre kvittens kan man knappast få.
Citera
2017-08-06, 19:50
Medlem
Citat:
Hoppla. Träffade jag så rätt i min psykologiska profilering att judemaffians grindvakt nummer ett var tvungen att rycka ut. En bättre kvittens kan man knappast få.

Om det är din tolkning av mitt inlägg så bekräftar det ju bara ytterligare vad jag beskrev.
Citera
2017-08-06, 19:52
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Om det är din tolkning av mitt inlägg så bekräftar det ju bara ytterligare vad jag beskrev.

Fast det är helt okay att påstå att afrikaner - i synnerhet kongoleser - har störst kukar men inte att judar har minst utrustning? Varför tror du att svenska kvinnor vallfärdar till Gambia men inte till Israel?
Citera
2017-08-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Fast det är helt okay att påstå att afrikaner - i synnerhet kongoleser - har störst kukar men inte att judar har minst utrustning? Varför tror du att svenska kvinnor vallfärdar till Gambia men inte till Israel?

Du är fel ute, jag var inte intresserad av att diskutera könsorgan. Det får du göra med någon annan.
Citera
2017-08-06, 20:02
Medlem
Divinations avatar
Citat:

Tja, eftersom du inte lyckades prestera en enda saklig invändning mot det jag skrev så tycker jag att min slutsats är rimlig. Erkänn nu att du som jude blir skitförbannad över tanken på att den smutsige gojen Anders Borg trycker in sin jättepåle i den judiska playboymodellen Domenica. Särskilt när du tittar på din egen hissknapp mellan benen.
Citera
2017-08-06, 20:58
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Det är kukmätartävlingen som bevisar att du har rätt. För det sägs ju att judiska män oftast har väldigt små snoppar. Så Anders Borg behövde inte peka ut nån i församlingen som jude. Vips! Så var det några som kände sig kränkta och som sprang till pressen ....

Exakt så. Borg har så klart inte hånat dem för att de är judar eller betonat att hans flickvän är judinna. Men det behövs ju inte heller för att judarna skulle känna sig grovt kränkta och nedpetade i rangordningen. Uppenbart är att det är den judiske värden som läckt till pressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in