Citat:
Ursprungligen postat av
Black-Ivan
Och dessa påståenden har du bevis för antar jag eftersom du låter så säker. Men även om vi antar att Anders skulle ha gjort dem här sakerna som du nämner så har ju killen skött sig exemplariskt som tidigare finansminister, tom erbjuden toppjobb i Finland och aldrig tidigare "tabbat"sig vad jag vet. varför ska inte han få göra bort sig åtminstone en gång i livet?
Vilken konstig kommentar. Som om det vore helt osannolikt att "alla" inte har skrikit hora och slampa eller lekt helikopter med sitt kön på en offentlig fest någon gång under sitt liv.. :-o
Det finns otaliga andra skribenter redan här som aldrig har upplevt något liknande på sina fester - trots hög ålder. Så helt vanligt är det inte. Trots att det kanske händer titt som tätt i andra kretsar?
Jag har inte heller sagt att AB inte skulle få jobba i framtiden. Jag har alltid gillat AB - även under Reinfeldts tid. Jag anser också att han är duktig på det han gör. Sen klarar han uppenbarligen inte av representationen. Den biten måste han lämna åt andra (EJ hans sambo)..
Det finns i den finska riksdagen andra som inte heller har lyckats uppföra sig korrekt i alla lägen. De har också fått lämna och komma igen senare. Vissa har inte lärt sig en läxa så de har inte fått fler chanser..
Det går inte att bete sig som en grottmänniska trots att man är duktig på att räkna.