2017-08-06, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Du saknar helt och hållet "magkänsla" alltså? Allt som kommer in, och hur det hela presenteras, ALLT slukas av dig med hull och hår eller?

Mitt råd är att bespara polisen den här typen av vansinnigheter och istället fokusera på det man har, för det är en hel del... man har en person som är delgiven misstanke för mord.

Jo, tack! Ibland får jag magont....men det kan bero på hår i maten.....men nu handlar det inte om mej..

Jag är övertygad att polisen är van att solla bort snabbt och inte ödsla tid på skum. Tror inte de behöver vår hjälp där. Vi är inte så professionella....
Citera
2017-08-06, 02:38
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Det kan dig ge dig på! Det är helt nytt för mig! Varför skulle jag få tyst på dig? Verkar inte jag försöka föra min egen talan även i denna motvind? Om du är seriös inte det till mig Kopierad text duger inte efter det uttalandet! Där har jag fakta!!! Var det inte du som hängde ut ert pmande förut, när jag inte var inkluderad? Kom du på det nu? 😁

Jag är dessutom ingen av de nya användarna!

Då föreslår jag att du kontaktar MstadBoSen1986 ...
Citera
2017-08-06, 02:44
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Men BW hade ju nämnts tusen gånger innan Pernilla skrev att "pilotmannen" inte hade nämnts! Hänger du inte med?

För övrigt har BW diskuterats ingående många gånger om!

Det är uppenbart att flera användare endast vill att tråden ska fortsätta älta det gamla eftersom man på det sättet inte kommer någon vart i fallet.... något som i längden endast gynnar EN person, gärningsmannen. Det vi fick bevittna här i kväll har aldrig tidigare hänt, det var en desperat aktion, glöm aldrig det. Vi andra jobbar för det motsatta, dvs. att Helena's baneman ska fram i ljuset, hennes kropp ska hittas och hennes familj ska få sinnesro och ett avslut efter 25 års lidande.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 02:57.
Citera
2017-08-06, 02:45
Medlem
Go natt!
Nu har jag testat att delta, tycker att det inte leder någon vart att munhuggas.
Inget har vi förtydligat, frågetecknen kvarstår. Men måste erkänna att det bitvis var roande..men det är inte syftet.
Citera
2017-08-06, 02:49
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Då föreslår jag att du kontaktar MstadBoSen1986 ...
Du är den som kastar detta på mig, inte han! Kollade min box och jag har 0 pm från honom. 0 pm skickade till honom. Vill jag ha tyst på någon ber jag dem hålla käften själv och lyssnar de inte så får jag acceptera det. Vill inte bli inblandad eller uppmanad till att delta i dessa fulspel. Du ville ha en förklaring, jag hade ingen. Då ber du mig kontakta en annan för att få en förklaring till DINA beskyllningar.
Citera
2017-08-06, 02:50
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Jo, tack! Ibland får jag magont....men det kan bero på hår i maten.....men nu handlar det inte om mej..

Jag är övertygad att polisen är van att solla bort snabbt och inte ödsla tid på skum. Tror inte de behöver vår hjälp där. Vi är inte så professionella....

Det är just dig det handlar om men du kryper likt den ynkrygg du är tillbaka under stenen som du kom ifrån...

Ja exakt, men själv verkar du vara urusel på att solla bort oväsentligheter eftersom DU bad kvällens "gäst" att lämna sitt "hittepå-tips" till polisen!
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 03:50.
Citera
2017-08-06, 02:51
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Du är den som kastar detta på mig, inte han! Kollade min box och jag har 0 pm från honom. 0 pm skickade till honom. Vill jag ha tyst på någon ber jag dem hålla käften själv och lyssnar de inte så får jag acceptera det. Vill inte bli inblandad eller uppmanad till att delta i dessa fulspel. Du ville ha en förklaring, jag hade ingen. Då ber du mig kontakta en annan för att få en förklaring till DINA beskyllningar.

Så här såg det ut:

12*602 besökare online
1*113*450 medlemmar
57*905*875 inlägg
Kontrollpanel Privata meddelanden Inkorg
Svar på 00:56 från Rudge
2017-07-31, 01:05
*

MstadBoSen1986
Medlem

Reg: Jul 2017

Hej igen

Detta borde vara en enkel sak för för dig, inte sant?

Faktabaserade info om varför KGM skulle vara "pilot".

Ge honom det han vill ha och få tyst på honom, för tusan!
Mvh/P

Rapportera
Vidarebefordra Svara

Radera meddelande

Observera alltså 00:56 och 01:05. Det var då som ni dryftade mig (och säkerligen flera andra gånger).
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-06 kl. 02:55.
Citera
2017-08-06, 02:59
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Så här såg det ut:

12*602 besökare online
1*113*450 medlemmar
57*905*875 inlägg
Kontrollpanel Privata meddelanden Inkorg
2017-07-31, 01:05
*

MstadBoSen1986
Medlem

Reg: Jul 2017

Hej igen

Detta borde vara en enkel sak för för dig, inte sant?

Faktabaserade info om varför KGM skulle vara "pilot".

Ge honom det han vill ha och få tyst på honom, för tusan!
Mvh/P

Rapportera
Vidarebefordra Svara

Radera meddelande

Observera alltså 00:56 och 01:05. Det var då som ni dryftade mig.
Märkligt, och att jag undertecknat med P? Okänt för mig! Tack för "kopia" Det säger mig inget mer... Finns ingen logik i ett sånt skrivande för mig! Men om du tycker att jag verkar vara typen så är det ditt omdöme. God natt!
Citera
2017-08-06, 03:02
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Märkligt, och att jag undertecknat med P? Okänt för mig! Tack för "kopia" Det säger mig inget mer... Finns ingen logik i ett sånt skrivande för mig! Men om du tycker att jag verkar vara typen så är det ditt omdöme. God natt!

Det som står, står ju.
Citera
2017-08-06, 03:09
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Det som står, står ju.
Enligt dig Det borde väl ha någon betydelse om den påstådda författaren skrivit det eller ej En av er trollar!
Citera
2017-08-06, 03:11
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Enligt dig Det borde väl ha någon betydelse om den påstådda författaren skrivit det eller ej En av er trollar!

Skulle inte du lägga dig? Du får ta detta med MstadBoSen1986. Det som står, står!
Citera
2017-08-06, 03:18
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Skulle inte du lägga dig? Du får ta detta med MstadBoSen1986. Det som står, står!
Nej. Jag hoppades att du skulle 😁 Jag har ingen anledning att ta det med honom. Vet ej vem av er som trollar men är inte intressarad av de intriger ni har för er i kulisserna. Vad har du möjligtvis sagt som ska tystas? Det är en av sakerna jag inte förstår. Jag har för länge sedan berättat att jag vill att man ska berätta MER om KM men nu har jag visst paralellt sagt att det ska tystas Logiskt? Trollar inte du så känn dig blåst hörru!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in