2017-08-04, 18:57
Varför har inte AKB deltagit i uppmuntrandet efter den lilla incidenten som drabbade Borg.

En bukett rosor med ett "Vi tänker på dig kort" hör väl till vanlig hyfs, kvinna !

Hon har uppenbarligen ingen koll på partikulturen inom Moderaterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Å andra sidan är ju Borg den politiker som rent visuellt ser mest pervers ut med en ful liten hästsvans och ring i örat. Och folk är förvånade. Inte det fagraste anlete heller för den delen.

Och Dominika Peczynski som fästmö på det :P Tror han är ett litet pervo minsann. Men visst, inget fel på det så länge ingen annan skadas, men i detta fall gick han onekligen för långt.
Citera
Medlem
Har han stor då?

Kan man göra helikoptern så krävs det ju viss längd och volym, det vet vi som inte lyckats så bra med detta...
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Skillnaden är ändå att Gudrun inte tog på några kvinnor i skrevet än mindre kallade hon biografbefökande män för kukskallar eller horbockar..

Hon bara pissade på sig. Alltså skadade hon ingen annan än sig själv.

I detta fall försöker folk här säga att ifall man inte gillar att bli tagen i skrevet då ska man säga ifrån...

Hon slängde väl iofs sina pissblöta trosor så de landade på någon i biosalongen. Sen vad hon hävt ur sig rent verbalt vet jag inte men jag tvivlar på att den snacksaliga kärringen är särskilt tyst efter ett helrör, så hon kan nog ha kallat folk både det ena och det andra.

Jag vet så klart heller inte exakt hur Borgs kuk-grabbande gått till men man tycker att de allra flesta män borde kunna få styr på en dyngrak Anders Borg som försöker ta dem på kuken.
Citera
2017-08-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
De gånger jag har tagit kokain - så är det bestående minnet att man blir helt jävla spiknykter efter intaget. Så det är ju inte kokain han går på.

Jag gissar på GABA mediciner

Nej..man kan bli jävligt crazy av bara alkohol...han minns säkert inget av händelsen (vet av egen erfarenhet) tror inte droger...bara fucking sprit
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Varför har inte AKB deltagit i uppmuntrandet efter den lilla incidenten som drabbade Borg.

En bukett rosor med ett "Vi tänker på dig kort" hör väl till vanlig hyfs, kvinna !

Hon har uppenbarligen ingen koll på partikulturen inom Moderaterna.

Vore som att ge att ge sig in i ett minfält. Kan bara bli fel.
Citera
Medlem
Naknekejsarens avatar
Han måste nog hänga lite med Trump för att lära sikta rätt.
Citera
Medlem
Det här måste vara en att dom mest patetiska häxjakter som skådats.

Ingen av fest deltagarna är alltså kapabla att avgöra om det är en polisiär sak utan diverse krönikörer och andra som driver igång drevet om att det ska utkrävas ansvar utan att ens ha varit där i person.

Det är helt sjukt tycker ni inte det?

Gör något annat och låt dom som vara där avgöra...
Senast redigerad av RiccardoTubbs 2017-08-04 kl. 19:17.
Citera
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Vad trist att du inte tog informationen att jag redan avhandlat den påstådda blackouten tidigare i tråden på allvar, för då hade du kunnat låta bli att "slösa med min och alla andras tid med ditt spammande i tråden". Så här skrev jag nämligen tidigt rörande hans uttalande och ursäkt. Har du någon källa på att han "intagit mer än alkohol på festen" som du påstod?

Har du någon källa på att han "inte intagit mer än alkohol på festen" som du påstod? Nej, just det. Du försöker spela smart men faller på dina egna retoriska grepp.
Citera
2017-08-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badger67
Nej..man kan bli jävligt crazy av bara alkohol...han minns säkert inget av händelsen (vet av egen erfarenhet) tror inte droger...bara fucking sprit

Japp, håller helt med dig. Vet folk som tagit både det ena och det andra men ändå betett sig. Dom som verkligen flippat har oftast bara druckit sprit, men då har det varit just sprit och inga små mängder heller. Alkohol ska inte underskattas.
Citera
2017-08-04, 19:00
Medlem
ModerRotas avatar
"Storkuken" är det nya smeknamnet på Anders Borg tills vi har bildbeviset. Lätt ådrig, med lite böj på.
Citera
2017-08-04, 19:01
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Å andra sidan är ju Borg den politiker som rent visuellt ser mest pervers ut med en ful liten hästsvans och ring i örat. Och folk är förvånade. Inte det fagraste anlete heller för den delen.
Och jag som alltid undrat vad det är för jävla statement när "män" springer omkring med hästsvans (hårknut), tack nu vet jag! För övrigt tycker jag att moderaterna nu har fått sin alldeles egna Thomas Bodström https://m.youtube.com/watch?v=b-3Yl9TRk7E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in