2017-08-04, 17:01
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Varför brukar DU visa kuken på fester och varför i helvete tafsar du på andra mäns könsorgan ?
Är du bög eller ?

Ja det är jag men jag har aldrig visat kuken på fester. Spårat har man väl gjort men inte av denna kaliber men jag har sett liknande grejer.
Citera
Medlem
Det är rätt anmärkningsvärt ändå hur mycket stöd han får efter sin förlåtelse. Visst, jag håller helt med om att det inte är värsta grejen egentligen... Dock säger det ganska mycket om Anders Borg. Jag (och dom flesta jag känner) har någon eller flera gånger i mitt liv spårat ur på alkohol men det var länge sen nu och då rörde det sig om enorma mängder sprit. Visst har man vara dryg som fan många gånger, men inte fan har jag gått omkring och kallat kvinnor för horor och visat kuken etc.

Det är liknande resonemang som att vissa människor kan få för sig att sätta sig bakom ratten och köra när dom är skitfulla, medan andra kan vara lika fulla men ändå har vett att låta bli. Det finns helt enkelt något bakom det hela, inte bara fyllan, som gör att personen i fråga beter sig riktigt illa under ett snedrus.
Citera
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Dominika har gjort ett bra jobb med den gamle ministern.

Absolut!!

Detta kommer förfölja honom resten av hans karriär! Tänk på"fittstimmet" ,"Den sista sovjetstaten" dessa herrar som yttrade dessa bevingade ord är för alltid förknippade med sina snedsprång.

Dock tror jag Borgs Fylle grej kommer accepteras av dom flesta, fylla brukar "förlåta" mycket.., han har dock en lång uppförsbacke...
Citera
2017-08-04, 17:02
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Men det gjorde det. Spela roll vad man har gjort innan. Detta händer varje dag men att han är känd så blir det stort, det förstår ju vem som helst.

Det händer inte varje dag. Inte för de flesta i alla fall.
Citera
2017-08-04, 17:03
Medlem
Jeremiahs avatar
Intressant med alla som tycker att Anders Borg "didndo nuthin" som ex-minister i dagen PK-samhälle.
Samma personer som förfärar sig över att Trump tagit skamgrepp på 70-talet i en annan era, annan syn på kvinnor och sex.
Citera
2017-08-04, 17:04
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Det händer inte varje dag. Inte för de flesta i alla fall.

Du tror inte att en människa någonstans i världen spårar för att han har druckit? På seglarveckan förr var det fan i mig standard att någon galning spårade ur och det kunde vara vilken ålder som helst.
Citera
2017-08-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Den kommer med säkerhet att utdelas av deras stjärnskribent Dominiqua, vid väl valt tillfälle.

Det är en tragedi för Dominika som äntligen hittat sin man. Förhållandet med Anders Borg var en upprättelse för henne personligen, om att allt går an i dagens Sverige och att ingen kvinna har ett förflutet i Sverige, oavsett leverne.

Det som inträffat är så underklassigt och äckligt, att det tar tid att ta in. Det är en skada som Anders Borg orsakat Dominika och sig själv, som inte går att reparera, för hur kan man med PR få bort löjets skimmer från Anders Borg, och den kvinna som lever med en man som skämt ut dem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Tycker media är fruktansvärt snälla. Kan verkligen se drevet om en före detta SD eller sosse gjort detta.

Borg är en av de egna. Tillhör makteliten i Sverige. PK uti fingerspetsarna. Dessa män kommer undan med nästan allt. Jämför exempelvis med Virtanen och Laul.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiah
Intressant med alla som tycker att Anders Borg "didndo nuthin" som ex-minister i dagen PK-samhälle.
Samma personer som förfärar sig över att Trump tagit skamgrepp på 70-talet i en annan era, annan syn på kvinnor och sex.
Årtiondets pk skandal och inte ett ord på nyheterna..
Är det locket på...?
Citera
2017-08-04, 17:06
Medlem
Förvånar mig inte. Ända sedan han skilde sig ifrån Annika Borg och blev ihop med Dominika, har jag varit övertygad om att han är en dubbelnatur som avviker på nåt sätt. Man byter inte stil på partner bara så där. Kan jämföras med att Anna Kinberg Batra plötsligt skulle bli ihop med Alexander Bard (ja, jag vet att han är bög). Tror Borg har alkoholproblem och ev mixtrat med benzo. Låter lite som en drogflipp utöver alkohol där de sämsta åsikterna och böjelserna framkommer och man sen knappt minns vad man gjort. Dominika är nog väldigt liberal på alla punkter och med henne har han kanske kunnat leva ut alla möjliga böjelser (snuskiga ord i sängkammaren etc?) och triggats istället för att bromsas. Men skylla på flit låter såklart bättre.
Citera
2017-08-04, 17:07
Medlem
Verkisto2s avatar
Advokat anser att Anders Borg bör ta kontakt med polisen - och låt polisen utreda om han har begått brott eller ej

http://www.aftonbladet.se/a/2WOgq

Ja, det låter väl som en bra ide´?

Det är ju faktiskt landets fd. finansminister som utsatt barn, kvinnor och män för kränkande beteende. Anders!, lyft luren och ring polisen och be att de tar en titt på det hela.
Citera
2017-08-04, 17:07
Medlem
Vaftrudners avatar
Trodde att inget kunde toppa Jävlaranammas låt "Vad i helvete tänkte du på?". Att ingen kunde toppa det i verkligheten.
https://www.youtube.com/watch?v=oRjgbSsJjP0

Men nu är det gjort. Jävlaranamma får skriva en uppföljare. Vad i helvete tänkte Anders Borg på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in