2017-08-03, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Kanske att jag har missförstått något, men var det inte ett underben med sko på som hittades i Eksjö? Helena bör ju ha varit "skolös".

Stämmer bra det....
Citera
2017-08-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Stämmer bra det....

Då kan vi eventuellt glömma att det är HA? Hon var ju som sagt "skolös".
Citera
2017-08-03, 14:43
Medlem
Citat:
Stämmer bra det....
Då finns det skelettdelar upphittade på annan plats i Eksjö också. Det jag menar är att de har hittat skelettdelar av en människa i en skog i Eksjö.
Citera
2017-08-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Då kan vi eventuellt glömma att det är HA? Hon var ju som sagt "skolös".

Man vet ju aldrig hur folk fungerar. Skulle vara om hon blev kidnappad och var i livet ett tag, men det kanske är långsökt.
Sen kan det vara felrapporterat till media. Har ju hänt förut.
Citera
2017-08-03, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Då finns det skelettdelar upphittade på annan plats i Eksjö också. Det jag menar är att de har hittat skelettdelar av en människa i en skog i Eksjö.

Var det inte samma ställe, fast lite utspritt?
Citera
2017-08-03, 14:48
Medlem
Citat:
Kanske att jag har missförstått något, men var det inte ett underben med sko på som hittades i Eksjö? Helena bör ju ha varit "skolös".
finns några stories till i den o utanför media uppgift en som yppades på annan plats . Man har fått tips . 2 ungdomar fann . En skogsentrepenör fann . Men lustigt är att va det också berättade va att det från början va en kropp som endast lägat några där på platsen . Men fyndet som nu visst sig legat länge o uppgift en att man funnit en kropp i sätt igång en stor hundsöks insats berodde på att man först funnit kläder sedan en väska med skor o annat . Rykten nje har bekanta inom väktarkåren som varit med o Håll ut avspärrningar
Citera
2017-08-03, 15:03
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsana
finns några stories till i den o utanför media uppgift en som yppades på annan plats . Man har fått tips . 2 ungdomar fann . En skogsentrepenör fann . Men lustigt är att va det också berättade va att det från början va en kropp som endast lägat några där på platsen . Men fyndet som nu visst sig legat länge o uppgift en att man funnit en kropp i sätt igång en stor hundsöks insats berodde på att man först funnit kläder sedan en väska med skor o annat . Rykten nje har bekanta inom väktarkåren som varit med o Håll ut avspärrningar

Kan du förtydliga ovanstående. Jag begriper inte riktigt vad du vill framföra.
Citera
2017-08-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Tror ni att kvarlevorna som hittades i Eksjö kan vara HAs? Kan pilot ha tipsat anonymt med hopp om att det inte skall pratas mer om HA om kroppen dyker upp?

Vad har ni för tankar?

Var det inte en misstanke att det kunde vara rockmanagern/turnéledaren som försvann?

Tror inte HA är så långt borta.
Senast redigerad av greyhoundbus 2017-08-03 kl. 15:42.
Citera
2017-08-03, 16:11
Medlem
Är det någon som är extra insatt i hur bilarna som varit på tapeten har beskrivits? Jag tänkte åter på detta att jag av två oberoende bekanta fått uppgifter om att systrarna kan ha haft en (vit) nissan micra. En sådan bil, om den existerat, måste inte ha med saken att göra. Men skulle den bil som har beskrivits av vittnen kunna va just en nissan micra?
Citera
2017-08-03, 16:37
Medlem
Citat:
Var det inte samma ställe, fast lite utspritt?
Jo fel av mig! Det är samma. For efter att det var någon som hittat ett ben i en stövel i vattnet.
Citera
2017-08-03, 16:37
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Är det någon som är extra insatt i hur bilarna som varit på tapeten har beskrivits? Jag tänkte åter på detta att jag av två oberoende bekanta fått uppgifter om att systrarna kan ha haft en (vit) nissan micra. En sådan bil, om den existerat, måste inte ha med saken att göra. Men skulle den bil som har beskrivits av vittnen kunna va just en nissan micra?

Jag kan inte hjälpa till med just systrarnas bil, men den bilen som killarna på Hällristningsvägen såg var ljus i färgen (troligen vit) och hade typ ett sluttande, "avhugget" bakparti. Om man googlar på Nissan Micra av typ 1988 eller 1990 års modell så skulle den modellen möjligen kunna passa in.
Citera
2017-08-03, 16:54
Medlem
Citat:
Jag kan inte hjälpa till med just systrarnas bil, men den bilen som killarna på Hällristningsvägen såg var ljus i färgen (troligen vit) och hade typ ett sluttande, "avhugget" bakparti. Om man googlar på Nissan Micra av typ 1988 eller 1990 års modell så skulle den modellen möjligen kunna passa in.
Jag tänker att man kanske behöver kolla på en äldre modell, bilen ska ha skrotats innan 1998, inte skrotar du en så ny bil? I så fall känns det verkligen misstänksamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in