2017-07-28, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Vad svamlar du om ?
Borde ej du va avstängd vi detta laget

Vad svamlar du om ? Du är inte trevlig ett dugg för detta är 100% sant. Allt jag skriver är sant.

Vet du hur jag tänkte 1987 jag ville inte sabba mitt förhållande med hon jag hade på den tiden för den tjejen från Bergen.
Jag fick en kick av att sätta på henne just då och hon tyckte att jag var snygg dom faan.
Skit dumt gjort så klart.

Nu vet vi inte om nåt men att dom ringde från Norge 2år senare handlade kanppast om att jag hade glömt något på hotellet.

Vad ska man göra för att få veta vad dom ville? Tips är välkommna.
Citera
2017-07-28, 10:27
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Beror lite på vilket land det gäller, men ja.. oftast.
därför berättar man inte vad man heter och ger bort ens facebook på knullfestivaler

Ja det där får jag tänka på.

Har sagt till mig själv att skaffa avkommor lite överallt i världen med okända kvinnor i andra länder för att om 25 år så har jag någon som knackar på dörren och frågar "pappa?".

Men vilka länder gäller det?
Citera
2017-07-30, 19:52
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Tyvärr, om du pumpar på ett fruntimer och hon blir med barn, så är du givetvis medskyldig. Det bore DU ha lärt dig redan i skolan, men konsekvenstänk är kanske inte starkaste gren, heller.
Om hon blir med barn drabbar ju inte mig, det är hon som står där med en unge om nio månader.
Citera
2017-07-30, 19:53
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Kondomen kan spricka. Doppar du kuken har du tagit risken och antingen tar du ansvar för det eller så är det ett mirakel att det blev något barn överhuvudtaget, för man är du inte.
Jag tar ingen risk, det är inte jag som blir med barn. Detta enkla biologiska faktum borde varje kvinna ha klart för sig.
Citera
2017-07-30, 21:16
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Jag tar ingen risk, det är inte jag som blir med barn. Detta enkla biologiska faktum borde varje kvinna ha klart för sig.
Med tanke på hur du är funtad i huvudet tror jag inte att du behöver oroa dig för att göra någon gravid.
Citera
2017-07-30, 21:48
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Med tanke på hur du är funtad i huvudet tror jag inte att du behöver oroa dig för att göra någon gravid.
Det är inte insidan på huvudet som gjort mig så populär bland kvinnorna.
Citera
2017-07-30, 21:59
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Då är vi i alla fall överens om något.
Citera
2017-08-01, 01:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Ja det där får jag tänka på.

Har sagt till mig själv att skaffa avkommor lite överallt i världen med okända kvinnor i andra länder för att om 25 år så har jag någon som knackar på dörren och frågar "pappa?".

Men vilka länder gäller det?
USA, GB, och Norge gör efterforskningar så gott det går.
I princip alla Eu. länder gör nog ett försök men har en känsla av att Rumänien har svårare att spåra fadern än Tyskland.
På 80-talet lämnade en kompis en avkomma i Frankrike och sket i det, fult gjort javisst men jag är ingen domare..
Citera
2017-08-01, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neegerrboll
Vad svamlar du om ? Du är inte trevlig ett dugg för detta är 100% sant. Allt jag skriver är sant.

Vet du hur jag tänkte 1987 jag ville inte sabba mitt förhållande med hon jag hade på den tiden för den tjejen från Bergen.
Jag fick en kick av att sätta på henne just då och hon tyckte att jag var snygg dom faan.
Skit dumt gjort så klart.

Nu vet vi inte om nåt men att dom ringde från Norge 2år senare handlade kanppast om att jag hade glömt något på hotellet.

Vad ska man göra för att få veta vad dom ville? Tips är välkommna.

Du är den mest sanna i tråden. Jag har en fråga hur i helvete kunde du ligga utan skydd med så unga tjejer dom blir gravida direkt?

Ok är du en pappa till en Norsk så för du lämna allt och främst DNA det kan bli surt du kan vara skyldig underhåll för 18år?
Jag tackar dig ändå för du är nog den ända i tråden som är seriös?

Jag tänker på det sjuka du sade jag knullade utan skydd fast hon var så ful för hon var så skön. 30år skit i det hela.
Vem blir glad över en pappa efter 30år?
Citera
2017-08-01, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
"Vad kan hända?". Ta ansvar för din egen avkomma, jävla tönt!
Varför? Hennes val att föda barnet trotts ingen farsa.

TS: Neka bara ifall hon skulle mot alla odds hitta dig osv, de kan inte göra ett skit.
Citera
2017-08-02, 09:19
Bannlyst
Citat:
Men vad äre då som gör dig så poppis.....Berätta nu åt oss andra åxå...
Citera
2017-08-02, 19:23
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillhaenKille
Men vad äre då som gör dig så poppis.....Berätta nu åt oss andra åxå...
Jag kan väl säga såhär: du förstår väl varför Ernst Kirchsteiger är mer populär än Stephen Hawking bland kvinnorna. Men du är säkert rätt ung, så du vet nog inte vilka det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in