2017-08-02, 13:49
Medlem
Fascistens avatar
KDU-politikern Adam Davidsson skrev häromdagen; -Perversa veckan har börjat! Det fick han en massa kritik för.

Pride betyder högmod.

Titta på den här bilden...
http://avpixlat.info/wp-content/uploads/2016/04/barn-pride-848784.jpg

Tror ni ungen tycker om det han ser? En gubbkuk, i bästa fall nån stringkalsong för.

Barnen i bakgrunden på denna bild, tror ni de får en bra översyn på sex? Klä ut sig till hund ger mig tidelagsvibbar...
https://petterssonorg.files.wordpress.com/2016/08/pride.jpg

Bögar kan ju böga på bäst dom vill hemma, men att gå ut på stan o visa barnen buttplugs, dildos o lädersex. Jag förstår inte hur sånt inte kan räknas som ofredande... O det förs till o med kampanjer för att uppmuntra folk att bli homo, trans o andra avarter!

https://www.berghs.se/artiklar/stockholm-pride-bli-homo-bi-trans-eller-queer/

När män kollar på porr, så är det självklart att det begås sexuella övergrepp p.g.a. det enligt feministerna.

Vad tycker ni om detta jippo? All PK-media är fyllda med perversa bilder från pridefestivalen. Jag tycker;

-Bevara kärnfamiljen!
Citera
2017-08-02, 13:53
Medlem
tickledeltas avatar
Perverst, degenerativt och vidrigt.

Jag tycker att vi hänger alla bögar, problem solved.
Citera
2017-08-02, 13:56
Medlem
note-its avatar
Hur kan man och ska man verkligen ogilla något man inte provat?
Citera
2017-08-02, 13:56
Medlem
MoaLjungs avatar
Alltid hatat motsägelsefullheten i Pride. Lev era liv som alla andra och sluta håll på. Finns ingen annan sexualgrupp som håller på så där.
Citera
2017-08-02, 13:58
Avslutad
Håller med TS. Om det inte vore för att "minoriteter" har en särställning i dagens konstiga politik så skulle dessa varelser åka dit för förargelseväckande beteende.

Tacka politikerna för det och kudos och cred till Adam Davidson.
Citera
2017-08-02, 14:00
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Alltid hatat motsägelsefullheten i Pride. Lev era liv som alla andra och sluta håll på. Finns ingen annan sexualgrupp som håller på så där.

Håller med dig rakt av, så länge dom gör en så stor sak av att vara annorlunda så kommer dom aldrig bli jämlika i samhället.

Börjar dom bete sig som om dom vore jämlika, så kommer dom behandlas så.

Detta är även åsikten av majoriteten av homosexuella är jag säker på. Pride är en väldigt liten del av homosexuella samhället, jag känner inte en enda bög/lesbisk som skulle ta i Pride med en 20m pinne.
Citera
2017-08-02, 14:00
Medlem
Gurglarens avatar
Håller med om att det ger en skev bild av sex med de där bilderna.

När du skriver "bevara kärnfamiljen" betyder det ju dock en del. Om kärnfamiljen är det enda som ska vara tillåtet exkluderar det ensamstående som inseminerar sig samt homosexuella som vill skaffa barn. Man får ju tycka vad man vill, själv är jag för surrogat och homosexuella par så länge det finns två föräldrar med i bilden. Jag tycker alltså att regeringens inseminering av ensamstående kvinnor ska slopas. Kontroller för adoption/surrogat ska såklart vara hårda, så att inga barn far illa.
Citera
2017-08-02, 14:02
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Håller med dig rakt av, så länge dom gör en så stor sak av att vara annorlunda så kommer dom aldrig bli jämlika i samhället

Vet inte om dessa människor ens vill det, dom låtsas det men egentligen vill dom nog känna sig som offer så att man tycker synd om dom.
Citera
2017-08-02, 14:05
Medlem
Jepp, Pride är perverst, men jag ser inget fel med det.
Citera
2017-08-02, 14:06
Medlem
Den där Putin verkar ganska vettig, utav de få klipp jag sett på tuben.

Här är ett exempel om homosexualitet: https://www.youtube.com/watch?v=V-LgQXfRoxs
Citera
2017-08-02, 14:07
Bannlyst
Finns ingen annan grupp som håller på som dessa HBTQ patienter och ska hela tiden gnida upp deras fetischer och levnadssätt i andras ansikten oavsett åldersgruppen. Vad man kan tyda är att de är narcissister och vandrande diagnoser med stort bekfräftelsebehov. Dessutom är Pride en enorm samling av STDs och droger. Polis och läkare bör rutin undersöka Pride diagnoserna.
Citera
2017-08-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Hur kan man och ska man verkligen ogilla något man inte provat?

Precis! Hur kan man ogilla styckmord när man själv inte provat? Hur kan man ogilla våldtäkt när man själv inte provat? Hur kan ogilla självmord när man själv inte provat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in