2017-08-01, 16:16
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Tack! Det var flitigt framforskat!
Artikeln o9m "kvinnan på tåget" ser jag ite, men den har vi ju i "trådstarten!"

Inte så jobbigt med verktyg på internet
Har inte läst alla ännu men det som slår mig är egentligen att signalementet är olika, samt att det inte stämmer mot filmen PPP
Nu kanske jag är elak men Pappan är så tvärsäker på att P ej försvunnit självmant men har nu ändrat sig. Sedan tycker jag detta med psykosen är så märkligt, ser en ung kille som verkar veta vart han är på väg mot bilden som ges om en kille som irrar omkring letandes efter hemmet i Malmö.
Citera
2017-08-01, 18:02
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Inte så jobbigt med verktyg på internet
Har inte läst alla ännu men det som slår mig är egentligen att signalementet är olika, samt att det inte stämmer mot filmen PPP
Nu kanske jag är elak men Pappan är så tvärsäker på att P ej försvunnit självmant men har nu ändrat sig. Sedan tycker jag detta med psykosen är så märkligt, ser en ung kille som verkar veta vart han är på väg mot bilden som ges om en kille som irrar omkring letandes efter hemmet i Malmö.

Patrik ser oerhört målmedveten ut på filmen!
Ja! Föräldrarnas bergsäkra första uppgifter har lika bergsäkert ändrats av samma föräldrar!
Citera
2017-08-01, 18:12
Medlem
Tycker han ser ut som en cool kisse på filmen, inte alls stressad eller något annat avvikande. Tycker det är av vikt att mamman bekräftar om P sa puss och kram i samtalet för att utesluta om det var till någon annan? Går det att få den infon? Borde ligga i hennes intresse att svara på en sådan fråga då det kan utesluta eller inte utesluta vem han talade sist med!
Citera
2017-08-01, 18:14
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Patrik ser oerhört målmedveten ut på filmen!
Ja! Föräldrarnas bergsäkra första uppgifter har lika bergsäkert ändrats av samma föräldrar!

ja men det kanske inte är så konstigt att dom svänger ,när man griper efter alla halmstrån i desperation
vad vet jag .
Citera
2017-08-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohprost
Tycker han ser ut som en cool kisse på filmen, inte alls stressad eller något annat avvikande. Tycker det är av vikt att mamman bekräftar om P sa puss och kram i samtalet för att utesluta om det var till någon annan? Går det att få den infon? Borde ligga i hennes intresse att svara på en sådan fråga då det kan utesluta eller inte utesluta vem han talade sist med!

Nu tog jag mod till mig och skrev direkt till mamman om bekräftelse på om det var hon som fick höra'"puss o kram " , men det gör att hon antagligen blir väldigt ledsen att jag skriver och frågar om sånt när hon sitter och väntar på besked om Patrik hittats eller inte. Så be mig inte om någon mer fråga, snälla...

Inte ens säkert jag får svar,inser du det. Ohprost.
Jag känner mig inte speciellt populär utav dem nu.
Snyft..
Citera
2017-08-01, 18:51
Medlem
Förlåt det var inte meningen men tycker det är en viktig fråga dock. Om det var till henne så var det kanske sista samtalet om inte så finns chansen att han hade kontakt med någon annan som då hämtade honom.
Jag är verkligen ledsen om jag skadar eller sårar någon.. det vill jag verkligen inte och jag sörjer djupt med P´s föräldrar som måste ha ett helvete.
Men jag står fortfarande för frågan då den är av vikt!
Citera
2017-08-01, 18:57
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohprost

"En cool kisse????????" Han fyllde två år för 20 år sedan!
Citera
2017-08-01, 19:04
Medlem
[quote=Ohprost|61372463]Förlåt det var inte meningen men tycker det är en viktig fråga dock. Om det var till henne så var det kanske sista samtalet om inte så finns chansen att han hade kontakt med någon annan som då hämtade honom.
Jag är verkligen ledsen om jag skadar eller sårar någon.. det vill jag verkligen inte och jag sörjer djupt med P´s föräldrar som måste ha ett helvete.
Men jag står fortfarande för frågan då den är av vikt.

Ja
Senast redigerad av evaveva 2017-08-01 kl. 19:52.
Citera
2017-08-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jo det har du rätt i.
Ser nu att hon läser det jag skrev.
Men verkar inte få något svar.
Vågar inte skriva ett enda ord till.
Men jag skrev att det var viktigt att veta om hon hörde honom säga puss o kram i slutet på samtalet, och att det var väldigt viktigt utifrån situationen.
Vågar knappt gå in på messenger nu,för svar,kan ju bli utskällld ....
Typiskt mig att fråga den det gäller,rakt på.....

Tycker inte att det är så konstigt då vi alla har som mål att hitta hennes son. Förstår att det gör ont men att inte veta ett dugg om sin son gör också ont. Jag lovar att inte be dig om något liknande igen..
Citera
2017-08-01, 19:21
Medlem
ok hmm konstigt tycker jag men vad vet jag?
Citera
2017-08-01, 19:27
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jo det har du rätt i.
Ser nu att hon läser det jag skrev.
Men verkar inte få något svar.
Vågar inte skriva ett enda ord till.
Men jag skrev att det var viktigt att veta om hon hörde honom säga puss o kram i slutet på samtalet, och att det var väldigt viktigt utifrån situationen.
Vågar knappt gå in på messenger nu,för svar,kan ju bli utskällld ....
Typiskt mig att fråga den det gäller,rakt på.....

Du är även medveten om att du nyss röjt din identitet? Att dom läser här på fb är ju känt sen innan...
Citera
2017-08-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Du är även medveten om att du nyss röjt din identitet? Att dom läser här på fb är ju känt sen innan...

Ja men vad spelar det för roll,jag vill ju bara att det här löses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in