2017-08-01, 19:19
Medlem
Matamoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Nån som vet om detta kan vara sonen? https://ok.ru/j*vgeni.asber* (e, g)

Börjar tro att det faktiskt var sonen som gett sig på mamman i och med att gärningsmannen skulle varit i 30-årsåldern vilket J*vegni är och kanske har han även tidigare dödat hennes make som varit försvunnen under mystiska omständigheter år 2015?

Finns faktiskt två personer med det namnet i Sverige. EN som bor i Västerås och är 27 år och en annan som bor i stockholm och är 28 år. Så det är oklart vem det är på länken du hänvisar till. Sett den också men det är som sagt oklart.

Störst sannolikhet är naturligtvis att sonen är den som bor i Västerås och är alltså 27 år. Vad jag kan förstå så har han jobbat eller jobbar fortfarande på ABB Robotics i Västerås.
Citera
2017-08-01, 19:21
Medlem
varför skulle det vara sonen om ni kanske tror det va även sonen som mördade Pappan Stig , vad har ni för dåliga tankar om familjer egentligen . jag tror det var säkert en anonym älskare ang Stig . Kvinnan nu ev samme .men inte sonen .
Citera
2017-08-01, 19:22
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Mannen försvinner och hittas i efter lång tid i vattnet i sin bil.
Kvinnan blir några år senare ihjälslagen på öppen gata men polisen "ser ingen fara för allmänheten".
Det är lätt att tänka att det på något sätt hör ihop. Man kanske ska titta på Stigs försvinnande igen.
Citera
Medlem
Browngreeneyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
En tanke, Stig är död och vad som skrivits innan i tråd gällande hans dödsfall, sittandes i en bil i Mälaren, kanske sonen hade ihjäl sin Pappa, och nu även sin Mamma? Pengarproblem? Skulder? Droger? Behövde casha ut för att han hade skulder till fel människor, och hade inget val än att ha ihjäl först Pappa, för att få ut eventuella arvspengar? Klarar sig första gång och sen eskalerade skulderna igen & såg då ingen annan utväg än att ha ihjäl Mamman med för att få ut stålar för att betala sin skuld som han dragit på sig igen?

Men var han pappa till hennes barn då?
Citera
Medlem
leifi.plomeross avatar
Om det är sonen varför mörda sin mor mitt på ljusa dan och med firma bil ??
Senast redigerad av leifi.plomeros 2017-08-01 kl. 19:24. Anledning: Fel stavning
Citera
2017-08-01, 19:25
Medlem
Browngreeneyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Mannen försvinner och hittas i efter lång tid i vattnet i sin bil.
Kvinnan blir några år senare ihjälslagen på öppen gata men polisen "ser ingen fara för allmänheten".
Det är lätt att tänka att det på något sätt hör ihop. Man kanske ska titta på Stigs försvinnande igen.

Ja och om stig tecknade någon livförsäkring eller arv innan sin död..... kanske elena själv kände till något?
Citera
2017-08-01, 19:28
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browngreeneyes
Ja och om stig tecknade någon livförsäkring eller arv innan sin död..... kanske elena själv kände till något?

Hade stig barn ?
Citera
2017-08-01, 19:29
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Hade stig barn ?

Jag menar hade Stig barn sedan tidigare ?
Citera
2017-08-01, 19:33
Medlem
Browngreeneyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Jag menar hade Stig barn sedan tidigare ?

Enligt dödsannonsen så var det bara elena och jegveni...sånt tror inte det...oklart om jegveni var stigs biologiska barn
Citera
2017-08-01, 19:36
Medlem
Malacodas avatar
Hon får halsen avskuren och det kallas för misshandel??????
Citera
2017-08-01, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifi.plomeros
Om det är sonen varför mörda sin mor mitt på ljusa dan och med firma bil ??
Skulle ju inte vara första gången, Johanna Möller påminner om det scenariot.
Citera
2017-08-01, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Hon får halsen avskuren och det kallas för misshandel??????

Initialt så var det väl inringt som en misshandel, någon hade sett en person klappat på en kvinna och hon hade fallit till marken. Det är väl först senare polisen gått ut med att hon förmodligen dräpts med stickvapen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in