2017-08-01, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Vad hittades mellan kyrkan och Sannahed?

Det var en kvinna som gick och sökte på egen hand efter spår efter Patrik, och när jag pratade med henne i telefon såg hon en man mitt på en åker hålla på med något på marken,men som sagt,det kan ju varit en bonde som sållade åkern ifrån flyghavre.
Hon hajjade till när vi pratade,över att mannen var där mitt på åkern.
Citera
2017-08-01, 14:23
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Citerar mig själv, igen, då det kändes som detta inlägg försvann

cirkulerade väl i början om han va drogliberal pga något armband på en bild om jag inte missminner mig !
Citera
2017-08-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Det var en kvinna som gick och sökte på egen hand efter spår efter Patrik, och när jag pratade med henne i telefon såg hon en man mitt på en åker hålla på med något på marken,men som sagt,det kan ju varit en bonde som sållade åkern ifrån flyghavre.
Hon hajjade till när vi pratade,över att mannen var där mitt på åkern.

Med största sannolikhet tittade han efter flyghavre, det ser man någon som gör dagligen ute på fälten.
Citera
2017-08-01, 14:27
Medlem
Citat:
Ja jag såg igår att du hade skrivit något som inte var tillåtet. Jag försökte inte fiska efter hennes namn utan mest förklara varför jag kallar henne "systern".
Hon borde ju vara den som går i täten av sökgrupper, såvida hon inte är utom sig av sorg och saknad...

Ja för sjutton,där satte du huvudet på spiken,hmm.....
Citera
2017-08-01, 14:29
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
cirkulerade väl i början om han va drogliberal pga något armband på en bild om jag inte missminner mig !

Han ser påverkad ut på ett av fotona men kan ju lika gärna vara trötthet eller allergi.

Att P så sjukt gärna ville hem - både enl föräldrarna och tågkvinnan - rimmar illa med att han tänkt stanna i Falun över sommaren (fått sommarjobb). Verkar det inte ändå som om något specifikt inträffat?
Citera
2017-08-01, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon

Jag känner ett gäng 20-22 åringar , och de ar drogliberala hela bunten,de anser att röka h*s*, är myyyycket bättre än att dricka alkohol,,,,,

Verkar ha blivit på modet att tycka så, inte speciellt kul för oss i föräldrarollen
Senast redigerad av evaveva 2017-08-01 kl. 14:34.
Citera
2017-08-01, 14:33
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Han ser påverkad ut på ett av fotona men kan ju lika gärna vara trötthet eller allergi.

Att P så sjukt gärna ville hem - både enl föräldrarna och tågkvinnan - rimmar illa med att han tänkt stanna i Falun över sommaren (fått sommarjobb). Verkar det inte ändå som om något specifikt inträffat?

jo jag tror på trötthet eller annat "rosacea" tex ,men helt oskyldiga kanske dom inte va, den här bilden tex http://www.bilddump.se/bilder/20170801142832-88.83.35.153.jpg
Citera
2017-08-01, 14:35
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jag känner ett gäng 20-22 åringar , och de ar drogliberala hela bunten,de anser att röka h*s*, är myyyycket bättre än att dricka alkohol,,,,,

Verkar ha blivit på modet att tycka så, inte speciellt kul för oss i föräldrarollen

ja det blir tyvärr vanligare & vanligare bland ungdomar idag
Citera
2017-08-01, 14:38
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ja jag såg igår att du hade skrivit något som inte var tillåtet. Jag försökte inte fiska efter hennes namn utan mest förklara varför jag kallar henne "systern".
Hon borde ju vara den som går i täten av sökgrupper, såvida hon inte är utom sig av sorg och saknad...

Jag har hennes namn men vågar ju inte skriva det här då om evaveva blev varnad... 🙈 kan dock meddela att som så nära vänner, att man t.o.m kallar varandra syskon så tycker åtminstone jag att det är ytterst märkligt att hon inte är med i Hitta Patrik gruppen...

Och en annan nära vän till P och tillika namne , är inte heller medlem...

Kanske normalt.. vad vet jag.. vet bara hur jag själv hade gjort i ett sånt här fall... Hade velat hålla mig uppdaterad överallt och hade velat hjälpa till med och kring allt!
Citera
2017-08-01, 14:39
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75

men pappans citat att han kanske vill ta en paus & vara i fred ringer i mina öron ,jag tror det sista mystiska samtalet på tåget eller utanför precis innan den stängs av är det kritiska något händer där !
Citera
2017-08-01, 14:41
Medlem
Jag vet av erfarenet genom att studerat "alla"dessa. 20-22åringar,att något dygn efter h*s*-rökning,får de massa röda märken i ansiktet bl.a
Typ som om de fått en rejäl acneperiod helt plötsligt.

Bara ett info...hmm ..
Citera
2017-08-01, 14:43
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Jag har hennes namn men vågar ju inte skriva det här då om evaveva blev varnad... 🙈 kan dock meddela att som så nära vänner, att man t.o.m kallar varandra syskon så tycker åtminstone jag att det är ytterst märkligt att hon inte är med i Hitta Patrik gruppen...

Och en annan nära vän till P och tillika namne , är inte heller medlem...

Kanske normalt.. vad vet jag.. vet bara hur jag själv hade gjort i ett sånt här fall... Hade velat hålla mig uppdaterad överallt och hade velat hjälpa till med och kring allt!

hon ÄR medlem !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in