2017-08-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Han kanske ringde någon mer innan han stängde av telefonen, alternativt bytte han simkort i telefonen. Eller på t ex messenger på datorn innan den dumpades.

Hur mycket tror du på att han hämtats upp med bil av någon.?
Men då har vi det här med utspridda väskor.?
Citera
2017-08-01, 14:00
Medlem
Hallå , mot-alla-odds, fick tag på henne,inte lätt att beskriva säger hon, men Gärdet mellan Hallsbergs kyrka och Sannahed var det,vet inte om det kan vara till hjälp.?
Citera
2017-08-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Hur mycket tror du på att han hämtats upp med bil av någon.?
Men då har vi det här med utspridda väskor.?
Jag tror de tog bakvägen ut från Hallsberg, alltså den lilla väg bakom dollarstore mm. Där kastade de ut grejerna och åkte sen upp i landet, E-tuna eller var "systern" (glömt vad hon heter) bor.
Citera
2017-08-01, 14:03
Medlem
Citat:
Hallå , mot-alla-odds, fick tag på henne,inte lätt att beskriva säger hon, men Gärdet mellan Hallsbergs kyrka och Sannahed var det,vet inte om det kan vara till hjälp.?
Det är rätt långt från dollarstore...
Citera
2017-08-01, 14:05
Medlem
Citat:
Jag tror de tog bakvägen ut från Hallsberg, alltså den lilla väg bakom dollarstore mm. Där kastade de ut grejerna och åkte sen upp i landet, E-tuna eller var "systern" (glömt vad hon heter) bor.
Mellan Rösavi och Björka alltså
Citera
2017-08-01, 14:10
Medlem
zippzons avatar
Citat:
edit
hmm då är det ju mot Pålsboda vägen till ,mellan den & sannahedsvägen

underlig riktning !
Senast redigerad av zippzon 2017-08-01 kl. 14:12.
Citera
2017-08-01, 14:10
Medlem
Citat:

Jag vet var hon bor och vad hon heter men sånt får man inte skriva hä rinne, och jag fick en varning förut så jag vill leva upp till flaschbacks regler,Viktigt för mig....

Men din teori verkar väldigt logisk.Han verkar ha en extra känsla för denna tjej.
Citera
2017-08-01, 14:11
Medlem
Citat:

Hmm ännu ett nytt område. Den kyrkan ligger på vägen mot Pålsboda. Visst det går att gå dit men tycker det låter lite långsökt. Vet du vid vilken tidpunkt det skulle ha varit? Samma fråga om kranföraren vilken tidpunkt har vi på honom och hon i Hällabrottet? Vore intressant att få en överblick på obs och tidpunkter. Var alla samma dag?
Citera
2017-08-01, 14:14
Medlem
Citat:

Vad hittades mellan kyrkan och Sannahed?
Citera
2017-08-01, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
edit
hmm då är det ju mot Pålsboda vägen till ,mellan den & sannahedsvägen

underlig riktning !
Jag ska messa henne igen och fråga om hon kan bekrãfta att så är fallet
Citera
2017-08-01, 14:18
Medlem
Citat:
Jag vet var hon bor och vad hon heter men sånt får man inte skriva hä rinne, och jag fick en varning förut så jag vill leva upp till flaschbacks regler,Viktigt för mig....

Men din teori verkar väldigt logisk.Han verkar ha en extra känsla för denna tjej.
Ja jag såg igår att du hade skrivit något som inte var tillåtet. Jag försökte inte fiska efter hennes namn utan mest förklara varför jag kallar henne "systern".
Hon borde ju vara den som går i täten av sökgrupper, såvida hon inte är utom sig av sorg och saknad...
Citera
2017-08-01, 14:18
Medlem
Citat:
För några 100-tal inlägg sedan diskuterades lite kort huruvida P var drogpåverkad eller inte på 1-2 bilder. Kan någon kolla brottsregister? Antar att även om man "bara" blir tagen för narkotika för eget bruk/lätt narkotikainnehav eller vad det nu kan tänkas kallad och blir dömd till dagsböter(?) så finns dom till alllmän beskådan på detta?
Om P nu skulle ha nyttjat droger så kan 1, psykos vara ett troligare scanario än annars. 2, han blev sugen/fick abstinens/på väg mot återfall efter samtal med mamman (samtalet kanske inte var så gulligulligt som vi tror).
Kanske inte kan ge oss ledtråd på VAR han är idag, men en ledtråd om hur han, till viss del, levde.
Citerar mig själv, igen, då det kändes som detta inlägg försvann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in