Citat:
Ursprungligen postat av
Livingmyownlife
Nä Ninas men jag har linserna på mig nu så jag ser vem jag citerar 🙈
Det har skrivits väldigt mycket här om HP om du läser tillbaka. Både att man skulle kontrollera företaget som swish gick till och div olika saker.
Precis som du skriver så finns det i gen anledning till det men ändå skrivs det en massa skit. Vi får väl helt enkelt se om HP gruppen orkar vara kvar på grund av det här.
1-2 sidor av snart 370 sidor skrevs det lite om swish kopplat till företaget. Om du tittar tillbaka ca 200(?) sidor kommer du kunna läsa förslag om att starta en tråd enkom för fenomenet HP-gruppen, då beteendet i den gruppen måste räknas som unikt. Dock verkar ingen tagit tag i att starta en sådan tråd, vilken iofs inte gör så mycket tror jag. Stundtals (för det mesta) sitter vi fast i de spekulationer vi har då ingen ny info kommer, då har vi oftast tagit upp HP-gruppen istället, vilket skapar gemenskap här. Jag tror att det blir så pass kraftiga reaktioner på t ex swish-grejen för att admins i HP-gruppen konstant låtit bli att svara på uppenbara saker alternativt kastat ut folk när de frågat något. Man behöver inte kasta ut någon när dem t ex föreslår ett medium. Det går bra att t ex skriva: "Tack för ditt förslag, föräldrarna har ingen önskan att söka genom ett medium."
Eller när någon frågar var egentligen väskan stod: "Tack för din synpunkt. Vi vet att det gått ut information att väskan hittats på olika platser. Föräldrarna/Admins ser ingen anledning att i detta skede informera er om exakt plats då vi inte ser att det tillför något i själva sökandet. MPS kommer ge mer information vid sökstart kring eventuella observationer och fynd som tillför något relevant för söktillfället."