Citat:
Ursprungligen postat av
Livingmyownlife
Fast det här är ju din tråd och du har följt den väldigt väl. Då borde du veta att det fokuseras väldigt på gruppen och deras admin exempelvis.
Om ni tar upp redovisningen på swish här så borde det finnas ett syfte kan jag tycka? Är det så att ni tror att det går till ett konto som kan knytas till P.s försvinnande eller är det bara för att hitta lite fel och ha lite att skratta åt?
Sätt dig in i föräldrarnas situation. Se det från deras sida. All smutskastning oavsett vart den kommer ifrån får färre att engagera sig i P försvinnande.
Min tråd???!!!!
Förnekar inte att HP gruppen har diskuterats men oftast har vi just spekulerat i vad som hänt och vart har P tagit vägen.
Något är fel om det är så att det som sägs här skulle få färre människor till sök av de som är med i HP gruppen. Förnekar inte att jag tycker att det är fel av gruppen att inte låta människor komma med funderingar och frågor. INGEN har bett att någon skall lämna ut detaljer om P utan frågorna har gällt kring själva försvinnandet.
Lite elakt av dig att skriva "sätt dig in i föräldrarnas situation" tror du på fullaste allvar att jag engagerar mig, spekulerar, har egna funderingar för att skada någon. Då har du fel, självklart vill jag verkligen att P hittas
Återigen det var en medlem i HP gruppen som lyfte frågan om redovisning.
Finns ingen anledning till att kriga sinsemellan här eller mellan olika sociala medier.