2017-08-01, 09:47
Medlem
Har funderingar på att ta mig till hallsberg för att söka runt lite. Undrar dock vart jag ska gå, vad man inte sökt någonstans osv.
Några förslag?
Citera
2017-08-01, 09:51
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Har funderingar på att ta mig till hallsberg för att söka runt lite. Undrar dock vart jag ska gå, vad man inte sökt någonstans osv.
Några förslag?

Fråga evaveva var fågelskrämman stod! Den åkern borde kollas grundligt!
Själv sitter jag och kollar igenom Facebook profiler osv på elever på den musikskola som ligger i Hallsberg...
Kanske kanske patrik känner någon där, som han besökte.. dom hade uppvisning på skolan dagarna efter försvinnandet...
Citera
2017-08-01, 09:52
Medlem
Kan hända jag glömt om det stått tidigare, men har p kommit in på Musikhögskolan??? Har han gjort det o det är hans dröm så borde han dyka upp innan utbildningen börjar. Ja såvida han finns i livet så klart. Känns som det är aningen avgörande om han nu mot förmodan är ute o sommarlovsäventyrar.
Citera
2017-08-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Fråga evaveva var fågelskrämman stod! Den åkern borde kollas grundligt!
Själv sitter jag och kollar igenom Facebook profiler osv på elever på den musikskola som ligger i Hallsberg...
Kanske kanske patrik känner någon där, som han besökte.. dom hade uppvisning på skolan dagarna efter försvinnandet...

Ok tack, inväntar evaveva. Precisera gärna då vilket nummer på karta och placering då jag bor mååånga mil från hallsberg 😏 Och känner inte området
Citera
2017-08-01, 09:59
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millior
Kan hända jag glömt om det stått tidigare, men har p kommit in på Musikhögskolan??? Har han gjort det o det är hans dröm så borde han dyka upp innan utbildningen börjar. Ja såvida han finns i livet så klart. Känns som det är aningen avgörande om han nu mot förmodan är ute o sommarlovsäventyrar.

Ja patrik kom in på skolan i Malmö 👍 vilket han kämpat mycket för av vad jag läst.
Så håller med dig.. när skolstart närmar sig och han fortfarande kanske inte dykt upp.. Ja då blir man ännu mer ängslig..
Citera
2017-08-01, 10:01
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ok tack, inväntar evaveva. Precisera gärna då vilket nummer på karta och placering då jag bor mååånga mil från hallsberg 😏 Och känner inte området

Fint initiativ av dig mot-alla-odds ! Heja dig 💪💪
Citera
2017-08-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Fint initiativ av dig mot-alla-odds ! Heja dig 💪💪

Tack 😏 Känner att jag vill gå i min takt.. har mina egna tankar och funderingar vart jag ska leta. Kommer givetvis återkoppla när jag varit där. Tar foton över min rutt.
Citera
2017-08-01, 10:10
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Tack 😏 Känner att jag vill gå i min takt.. har mina egna tankar och funderingar vart jag ska leta. Kommer givetvis återkoppla när jag varit där. Tar foton över min rutt.

Du är bäst!
Lycka till.
Citera
2017-08-01, 10:12
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Fast det här är ju din tråd och du har följt den väldigt väl. Då borde du veta att det fokuseras väldigt på gruppen och deras admin exempelvis.

Om ni tar upp redovisningen på swish här så borde det finnas ett syfte kan jag tycka? Är det så att ni tror att det går till ett konto som kan knytas till P.s försvinnande eller är det bara för att hitta lite fel och ha lite att skratta åt?

Sätt dig in i föräldrarnas situation. Se det från deras sida. All smutskastning oavsett vart den kommer ifrån får färre att engagera sig i P försvinnande.

Min tråd???!!!!
Förnekar inte att HP gruppen har diskuterats men oftast har vi just spekulerat i vad som hänt och vart har P tagit vägen.

Något är fel om det är så att det som sägs här skulle få färre människor till sök av de som är med i HP gruppen. Förnekar inte att jag tycker att det är fel av gruppen att inte låta människor komma med funderingar och frågor. INGEN har bett att någon skall lämna ut detaljer om P utan frågorna har gällt kring själva försvinnandet.

Lite elakt av dig att skriva "sätt dig in i föräldrarnas situation" tror du på fullaste allvar att jag engagerar mig, spekulerar, har egna funderingar för att skada någon. Då har du fel, självklart vill jag verkligen att P hittas

Återigen det var en medlem i HP gruppen som lyfte frågan om redovisning.

Finns ingen anledning till att kriga sinsemellan här eller mellan olika sociala medier.
Citera
2017-08-01, 10:13
Medlem
Citat:

Underbart gjort av er!!!! Önskar det inte var så himlarns långt härifrån Norrland. Får komma med uppmuntrande ord i stället i det här fallet. O bidra när det händer nåt elände här även framledes med mp men nu kanske också på fb. Tycker det är riktigt illa med alla glåpord o smutskastning av det här forumet o den här tråden. Visst det finns praktarslen överallt men majoriteten vill väl o det märks tydligt. 👍
Citera
2017-08-01, 10:19
Medlem
Min dag i dag kommer vara att printa ut Kartorna (trådstarten) inväntar evaveva och får en placering vart "fågelskrämman/åkern" finns. Planering över sökrutt.
Tack för peppning- lite vågat att ensam åka till denna stad men som ni säger och alla vill: försöka hitta Patrik 😏
Citera
2017-08-01, 10:20
Medlem
Om observationen i Hällabrottet stämde så är området stort att söka av. Bakom Dollarstore och mot Kumlahållet är det nästan bara åkrar. Några skogsdungar finns det men överlag mest åkrar.
Helt otroligt att en kille kan gå upp i rök utan att någon sett honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in