Citat:
Är förhörsledarna från Skövde-polisen även inblandade i detta fall eller spyr du bara rent allmänt ut ditt hat mot polisen, som i Lisa-fallet? Du fattar inte va? Att det finns anledning för polisen att mörka? Att de använder MR:s kvinnoförakt som ett vapen för att komma åt JM? Att förhörsledare i Sverige kan bete sig hur fan de vill utan att få någon polisanmälan mot sig? Jag förstår att du med din godtagande inställning inte greppar sådant här.
Det är farligt att inte ifrågasätta utan att flyta med (den kvinnohatiska) strömmen. Vilka kommer alltid att skyddas då tror du?
Det är farligt att inte ifrågasätta utan att flyta med (den kvinnohatiska) strömmen. Vilka kommer alltid att skyddas då tror du?
Och, så favoritintresset - att angripa den du svarar med pinsamheter som "du fattar inte va"?
Vad har ditt rättshaveristiska svammel samt angrepp på andra skribenter med trådens ämne att göra?
Har du några specifika detaljer du kan presentera som underlag för det du häver ur dig om förhören med MR, så presentera dessa. Presentera också det du menar visar på MR:s kvinnoförakt och vad du har för underlag på att polisen ingår i den "kvinnoföraktande klubben"? Och, vad vinner polisen på att "mörka" och vilja sätta dit JM? Är deras "kvinnohat" större än deras "rasism/främlingsfientlighet" som du annars gapat om så mycket?
Med "specifika detaljer" så menar jag inte ditt frustrerade rättshaverist - hata polisen -svammel. Det är nämligen bara dina egna, underliga åsikter.
Citat:
I din värld så skall alltid den mördare DU väljer ut skyddas, även om densamme är överbevisat skyldig. Polisen, rättsväsendet och offren och deras anhöriga ska bespottas. Rasim är där också helt ok, bara det används till DIN utvalda mördares fördel.
Vilka kommer alltid att skyddas då tror du?
PS: Var finns den "kvinnohatiska strömmen"? Där du är inhyst?
Som en kvinna som aktivt arbetar med jämställdhet och kvinnors rätt genom fackliga uppdrag så ser jag det som en skymf mot alla kvinnor att påstå att Mördar-Johanna kommer att få livstid som ett led av något slags kvinnohat. INGET som nu hänt med din kära Johanna har hänt just för att hon är kvinna utan för att hon är SKYLDIG till kolossalt genomvidriga gärningar, vilka hon planerat av girighet.
Ingen ånger, ingen skam, ingen självinsikt.
Det är inte typiskt kvinnliga egenskaper.
Det är typiskt omänskliga egenskaper.
Plus att hon uppvisat girighet, avundsjuka, överdriven självömkan, hämndbegär, hybris osv.
Kom nu att tänka på att de "sju dödssynderna" ligger nära till hands
Högmod/stolthet (superbia)
Girighet (avaritia)
Lust/otukt (luxuria)
Avund (invidia)
Frosseri (gula)
Vrede (ira)
Lättja (acedia)
Senast redigerad av magiciadehex 2017-07-31 kl. 15:13.
Senast redigerad av magiciadehex 2017-07-31 kl. 15:13.
men det ser bra ut i mitt tycke versus försvar.