2017-07-31, 00:12
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag med. Inget i kvällstidningarna eller i NA. Inget på polisen, eller nyher 24 eller msn.

Kan ju också vara att de hittat mobilen eller plånboken eller något klädesplagg.
Citera
2017-07-31, 00:13
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Sjöroboten var för någon vecka sedan. Var det 22:a? Eller minns jag fel?
De tackade bara för hjälpen.

aha ok ,tack
men vänta nu det står ju så här
citat
Citat:
Missing People Sweden MPS vill framföra vårat varma tack vid dagens sökinsats till Nordic UnderWater Inspection (NUWI) som sökte med en sjörobot. Restaurangen "Goda Rum" i Kumla som bjöd på fika och varma mackor.
Stort Tack!
GillaVisa fler reaktioner · Svara · 8 · den 29 juli kl. 21:51
Senast redigerad av zippzon 2017-07-31 kl. 00:27.
Citera
2017-07-31, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Ja, sjukhusen har sekretess om P inte vill men om Polisen får reda på att han är inlagd måste de på något sett meddela familjen att han är vid liv men vill inte hittas. Om det skulle vara så att han är allvarligt sjuk eller skadad med fara för hans liv, gäller inte heller sekretessen.
Jo, så kanske det är att polis säger till anhöriga att personen ifråga är vid liv, men inte att de fått uppgiften från något sjukhus eller likn. Då säger de bara att de har fått detta bekräftat.

Det känns bara så märkligt att denne kille skulle gå och ta livet av sig - han verkar vara en riktig "spjuver" om man lägger ihop alla filmer och foton. Men självklart kan han ha mått riktigt riktigt dåligt inombords och gjort så i många många år och dolt detta. Det jag tycker talar emot är det arbete han lagt ner under våren, sådant brukar man oftast inte lyckas med om man är deprimerad. Han kan mycket väl ha någon diagnos, kanske ej fastställd, som föräldrarna inte vet om alt inte velat gå ut med.

Jag hoppas de på något sätt hittat honom eller hört av honom så denna cirkus får ett slut. Synd bara på alla härinne som man ändå tycker är både kloka och roliga även om man inte alltid tycker lika. Men då får vi väl diskutera vidare i fenomenet HP-gruppen
Citera
2017-07-31, 00:16
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag med. Inget i kvällstidningarna eller i NA. Inget på polisen, eller nyher 24 eller msn.

Nej, jag tror vi överdriver. Vilket klockslag avslutas sök med FIKK?
Och nu är det mörkt, inte så sannolikt att någon privatperson hittat Patrik i mörkret.
Om de hade hittat någon avliden(eller levande) hade det kommit upp i nyheterna nu tror jag.

"FIKK" avslutade söket klockan 18.00 i söndags!

Varför skulle grupptillgängligheten ändras plötsligt om det inte är någonting stort. som hänt?
Dessutom är har ledarskapet minskat i antal!
Citera
2017-07-31, 00:18
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Nej polisen och anhöriga tror kanske att det kan vara P men han är inte identifierad. Föräldrarna kan var på väg till Hallsberg isf

Det är ju ingen anledning, att ändra grupptillgängligheten.
Om det inte finns säkra uppgifter.
Citera
2017-07-31, 00:20
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Kan ju också vara att de hittat mobilen eller plånboken eller något klädesplagg.

Ja, kanske. Men skulle de stänga ner då?
Kanske om det hittats något som inte bådar gott?
Nu är jag trött, men hittar inte dagens sök på FIKK heller. Eller tänker jag fel igen? Alla andra, men inte dagens?
Citera
Medlem
I många andra trådar, grupper mm så finns det nästan alltid någon med lite insiderinformation, men inte här. Jag ska jobba imorgon - jag behöver sova
Vad kan ha hänt??
Citera
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Hittade bara att en 22 åring var skjuten och allvarligt skadad i Västerås, han hålls nedsövd på sjukhuset.
Polisen skriver att han var känd av polisen men så skriver de väl inte om det gäller en som är försvunnen

Har han varit försvunnen så länge är han känd av polisen, men inte, som brottsling!
Citera
2017-07-31, 00:21
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
"FIKK" avslutade söket klockan 18.00 i söndags!

Varför skulle grupptillgängligheten ändras plötsligt om det inte är någonting stort. som hänt?
Dessutom är har ledarskapet minskat i antal!

Internt bråk?
Obekväma frågor?
Arga administratörer?
Pappan som brände av något så där som han gör ibland?

Kan lika gärna vara interna saker som de inte vill att vi ska diskutera här.
Citera
2017-07-31, 00:21
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det är ju ingen anledning, att ändra grupptillgängligheten.
Om det inte finns säkra uppgifter.
Storbråk? Oenighet?
Citera
2017-07-31, 00:22
Medlem
zippzons avatar
vi får se i morgon ,vad dom hittat på ♥

Citat:
Vi kommer gå ut med mer information imorgon. //Admin
Citera
2017-07-31, 00:25
Medlem