2017-07-30, 18:34
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ursprunget är från en tidning som publicerade filmen.
Filmen har sedan redigerats (genom att den är inzoomad och gjord lite långsammare) av Pajosv i tråden här.
Citat:
Ursprungligen postat av girlgremlin
OK jag reagerade dock på dom övriga 4 klippen som ligger under samma person på youtube
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Har inte kollat på dom så noga, men vet att personen är inne på andra trådar också.
Kanske gjort någon film för dom trådarna?
Bara vild gissning.
Citat:
Ursprungligen postat av girlgremlin
Okej då förklarar det saken för jag ansåg dom lite märkliga :-)

Jag förmodar att mig ni menar och mina övriga videoklipp på YouTube, som visar några skogsstigar/skogsvägar? Dessa videos har inget med Patrik Linfelets försvinnande att göra.

Jag "redigerade" dock filmen PPP (Patrik På Perrongen).

De övriga klippen rör platsen för ett mord som begicks i april 1976 där en 16-årig pojke med största sannolikhet mördade en 14-årig pojke med drygt 100 knivhugg.

Jag, och några andra, helt oberoende av varandra, letade efter den exakta platsen för mordet.

Dock hör detta inte till nuvarande ämnestråd.
Citera
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Tack, har tidigare tittat via google earth. Är dollarstore ganska nybyggt? Namnet finns på google earth men inte byggnaden. Hittade bara något som ser ut som en skogsdunge med staket runt och master. Någon som vet vad det är?

Jo ganska 1-2år kanske kommer inte ihåg när det va klart dollar alltså ;-)
Citera
Medlem
Citat:
Tack, har tidigare tittat via google earth. Är dollarstore ganska nybyggt? Namnet finns på google earth men inte byggnaden. Hittade bara något som ser ut som en skogsdunge med staket runt och master. Någon som vet vad det är?

Det är väl en sån där transformatorstation, den ligger alldeles bakom DollarStore. Nu ligger dessutom en bygghandel precis bredvid DollarStore, den byggdes nu i våras.
Citera
2017-07-30, 18:39
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
mm hoppas kan man ju ,men det blir svårare när vi saknar info/vittnen om hans steg .dax att Journalisten på 24 letar på kranföraren kanske

Ja, kunde journalisten på MSN hitta "tågkvinnan" kan de säkert hitta kranföraren, "damen med hunden" och de fyra ynglingarna, som satte sig hos Patrik på tåget!
Citera
2017-07-30, 18:46
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caccarina69
Det är väl en sån där transformatorstation, den ligger alldeles bakom DollarStore. Nu ligger dessutom en bygghandel precis bredvid DollarStore, den byggdes nu i våras.

Vad skönt nu är de flesta tillbaka igen, trodde jag skulle bli tvungen att kontakt MP

Åter till tråden, du verkar vara hemma i dessa trakter. Om du läser mitt inlägg 4058 hur står sannolikhet kan det vara?
Citera
2017-07-30, 19:00
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Vad skönt nu är de flesta tillbaka igen, trodde jag skulle bli tvungen att kontakt MP

Åter till tråden, du verkar vara hemma i dessa trakter. Om du läser mitt inlägg 4058 hur står sannolikhet kan det vara?

Den teorin har vi redan stött & blött tidigare i tråden
Citera
2017-07-30, 19:01
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Ja, kunde journalisten på MSN hitta "tågkvinnan" kan de säkert hitta kranföraren, "damen med hunden" och de fyra ynglingarna, som satte sig hos Patrik på tåget!

Läs Caccarinas inlägg strax under ditt, tydligen har det varit en byggarbetsplats där i våras, kan vara en kranförare som arbetade där som såg honom
Citera
2017-07-30, 19:04
Medlem
Citat:

Nja, det är möjligt att korsa diket ganska nära där ryggsäcken hittades. Vi pratar inte många meter alls.
Citera
2017-07-30, 19:04
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Den teorin har vi redan stött & blött tidigare i tråden

Tack för svaret, synd trodde jag kommit på något. Skall se om jag kan finna lite teorier som vi hade i början.
Citera
2017-07-30, 19:06
Medlem
Citat:
Läs Caccarinas inlägg strax under ditt, tydligen har det varit en byggarbetsplats där i våras, kan vara en kranförare som arbetade där som såg honom

Det var väl en kranförare längs järnvägen som påstår sig ha sett honom? Det finns några kranar alldeles vid en övergång, om man följer järnvägen en bit mot Kumla-hållet, från det ryggsäcken hittades.
Citera
2017-07-30, 19:06
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caccarina69
Nja, det är möjligt att korsa diket ganska nära där ryggsäcken hittades. Vi pratar inte många meter alls.

Okej men varför skrivs det på flera ställen att polisen fick gå runt för att kunna få tag på den?
Eller det kanske bara blivit en trådsanning som mycket annat.
Citera
2017-07-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Frågor huruvida Patrik vistas på "psyk" har avhandlats i "HP!"
Ett svar är, att han inte är inlagd. Föräldrarna har undersökt saken och gör så kontinuerligt.
Fast Patrik är myndig och föräldrna kan inte kolla något alls om P väljer att säga att ingen får nämna det.
för övrigt har HP gått ut i alla försäljningsgrupper nu och uppmanat folk att kolla sina uthus och brunnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in