2017-08-09, 02:11
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Jag MISSTÄNKER, att han blivit utsatt för någon "lek" eller ett "hyss," som gått för långt!
Jag MISSTÄNKER, att någon velat "driva" med honom och sedan inte kunnat sluta i tid!
Minns du inlägget häromdagen där någon berättade om youtubesnubben,han som kuskar runt och gör filmer till tuben?Att han plötsligt dykt upp i Hallsberg och tältat där några dagar.Hen berättade att han en natt blivit överfallen och misshandlad av 3-4 fyra unga killar,de hade kommit i en EPA traktor.Då var några här,bl a jag,inne på att han mycjet väl kunnat råkat "komma i vägen" för dom.Kanske ungefär som du beskriver det,det gick för långt.Kunde inte släppa det så jag googlade nu på misshandel i hallsberg.Det stod inget om han i tältet,men han kke inte kontaktade polisen.Men den 5 aug kallas polisen till en misshandel sent en kväll.4 killar i 16-18 års åldern har misshandlat en yngre kille såpass att han hämtas av ambulans.Otäcka småkryp
Citera
2017-08-09, 02:23
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kneckedamen1
Minns du inlägget häromdagen där någon berättade om youtubesnubben,han som kuskar runt och gör filmer till tuben?Att han plötsligt dykt upp i Hallsberg och tältat där några dagar.Hen berättade att han en natt blivit överfallen och misshandlad av 3-4 fyra unga killar,de hade kommit i en EPA traktor.Då var några här,bl a jag,inne på att han mycjet väl kunnat råkat "komma i vägen" för dom.Kanske ungefär som du beskriver det,det gick för långt.Kunde inte släppa det så jag googlade nu på misshandel i hallsberg.Det stod inget om han i tältet,men han kke inte kontaktade polisen.Men den 5 aug kallas polisen till en misshandel sent en kväll.4 killar i 16-18 års åldern har misshandlat en yngre kille såpass att han hämtas av ambulans.Otäcka småkryp
Nej!Nu gjorde jag en miss 😣.Ursäkta.Det kommer upp på misshandel i Hallsberg,men längre ner står det Karlskoga 😒.Ja,då är det väl ingen större möjlighet.Fast det är bara några mil emellan?De kan ju vara hemmahörande i Hallsberg och var i Karlskoga under kvällen.Eller tvärtom.
Citera
2017-08-09, 02:25
Medlem
NinaBes avatar
[quote=Kneckedamen1|61442232]Minns du inlägget häromdagen där någon berättade om youtubesnubben,han som kuskar runt och gör filmer till tuben?Att han plötsligt dykt upp i Hallsberg och tältat där några dagar.Hen berättade att han en natt blivit överfallen och misshandlad av 3-4 fyra unga killar,de hade kommit i en EPA traktor.Då var några här,bl a jag,inne på att han mycjet väl kunnat råkat "komma i vägen" för dom.Kanske ungefär som du beskriver det,det gick för långt.Kunde inte släppa det så jag googlade nu på misshandel i hallsberg.Det stod inget om han i tältet,men han kke inte kontaktade polisen.Men den 5 aug kallas polisen till en misshandel sent en kväll.4 killar i 16-18 års åldern har misshandlat en yngre kille såpass att han hämtas av ambulans.Otäcka småkryp [/QUOTE

Jag minns inlägget om "tältaren!"
Jag kan inte tänka mig, att Patrik strosat runt i Hallsberg i 8 veckor eller vad det blir!
Senast redigerad av NinaBe 2017-08-09 kl. 02:28.
Citera
2017-08-09, 02:29
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Citat:
Skedde misshandeln den 5 augusti också i Hallsberg?

Läs lite längre upp,skrev ett inlägg till 😣 under mitt förra.
Citera
2017-08-09, 02:36
Medlem
Kneckedamen1s avatar
[quote=NinaBe|61442260]
Citat:
Minns du inlägget häromdagen där någon berättade om youtubesnubben,han som kuskar runt och gör filmer till tuben?Att han plötsligt dykt upp i Hallsberg och tältat där några dagar.Hen berättade att han en natt blivit överfallen och misshandlad av 3-4 fyra unga killar,de hade kommit i en EPA traktor.Då var några här,bl a jag,inne på att han mycjet väl kunnat råkat "komma i vägen" för dom.Kanske ungefär som du beskriver det,det gick för långt.Kunde inte släppa det så jag googlade nu på misshandel i hallsberg.Det stod inget om han i tältet,men han kke inte kontaktade polisen.Men den 5 aug kallas polisen till en misshandel sent en kväll.4 killar i 16-18 års åldern har misshandlat en yngre kille såpass att han hämtas av ambulans.Otäcka småkryp [/QUOTE

Jag kan inte tänka mig, att Patrik strosat runt i Hallsberg i 8 veckor eller vad det blir!
Nej,men det kan ju ha hänt redan första dagen,då han försvann i Hallsberg.Han kanske bestämde sig för att sticka,eller blev förvirrad av något och vandrade runt.Förövarna får för sig att jäklas med han och så sker det något hemskt 😥
Citera
2017-08-09, 03:00
Medlem
NinaBes avatar
[quote=Kneckedamen1|61442284]
Citat:
Nej,men det kan ju ha hänt redan första dagen,då han försvann i Hallsberg.Han kanske bestämde sig för att sticka,eller blev förvirrad av något och vandrade runt.Förövarna får för sig att jäklas med han och så sker det något hemskt 😥

Var "tältioten" där redan från början???
Du KAN ha rätt trots, att jag har andra teorier!
Det behöver inte betyda, att Du har fel!
Citera
2017-08-09, 03:03
Medlem
Jag var en av dem som spekulerade kring dessa EPA-killar och undrar fortfarande om det kan vara så att de såg Patrik komma gåendes med sin resväska och då bestämde sig för att trakassera honom som "en rolig grej" som sedan spårade ur även om det inte fanns uppsåt att Patrik skulle bli allvarligt skadad. Men det är bara en spekulation från min sida som uppkom när någon skrev om "tältmannen" som blivit misshandlad av EPA-bönderna.
Citera
2017-08-09, 03:08
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Nej!Nu gjorde jag en miss 😣.Ursäkta.Det kommer upp på misshandel i Hallsberg,men längre ner står det Karlskoga 😒.Ja,då är det väl ingen större möjlighet.Fast det är bara några mil emellan?De kan ju vara hemmahörande i Hallsberg och var i Karlskoga under kvällen.Eller tvärtom.

Karlskogingen chansade väl inte bara på, att det gick en yngling ensam i Hallsberg?
Bättre kan Du!
Citera
2017-08-09, 03:11
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusmoped
Jag var en av dem som spekulerade kring dessa EPA-killar och undrar fortfarande om det kan vara så att de såg Patrik komma gåendes med sin resväska och då bestämde sig för att trakassera honom som "en rolig grej" som sedan spårade ur även om det inte fanns uppsåt att Patrik skulle bli allvarligt skadad. Men det är bara en spekulation från min sida som uppkom när någon skrev om "tältmannen" som blivit misshandlad av EPA-bönderna.

Kneckedamen1 verkar också intresserad av den teorin!
Citera
2017-08-09, 03:17
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Citat:
Karlskogingen chansade väl inte bara på, att det gick en yngling ensam i Hallsberg?
Bättre kan Du!
Nej,tältmannen var inte där när P försvann.Men han har ju inget direkt med P att göra,förutom att det skulle kunna varit samma killar om vi spekulerar.De kan mycket väl vara boende i Hallsberg som sagt.
Citera
2017-08-09, 03:23
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusmoped
Vet du om man kan hitta det någonstans,misshandeln av tältmannen?Eller är det kanske något han berättat om i sina filmer på youtube månntro 🤔
Citera
2017-08-09, 03:32
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Nej,tältmannen var inte där när P försvann.Men han har ju inget direkt med P att göra,förutom att det skulle kunna varit samma killar om vi spekulerar.De kan mycket väl vara boende i Hallsberg som sagt.

Njaaa! Det verkar alldeles för långsökt anser jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in