2017-07-30, 07:09
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Läser intervjun med "tågkvinnan" igen.
I vagnen sitter endast hon och Patrik. Men när de fyra killarna kommer in, så sätter de sig runt Patrik. Märkligt beteende. Det vanliga är väl att man tar några andra säten om resten av vagnen är tom?

Konstigt också att inte Patrik helt enkelt reser sig och flyttar sig till ett annat hörn av vagnen om han känner sig trängd.

Skrev det i en tidigare kommentar. Varför inte flytta till kvinnan som han verkade fått en så bra kontakt med. Han har ju t om öppnat sig så mycket för henne så hon visste att P bara ville hem.
Citera
2017-07-30, 07:23
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jo jag har förstått det nu , dumt av mig att tro att han efter en natt.utomhus kvicknat till ur sin psykos.Antar att psykosen snarare blir ännu vãrre då.
Förlåt.

Ursäkta mina något sena tankar men hade oartigheten att somna tidigt igår. Tröttsamt att leta efter P.

Psykosen går förmodligen inte över efter en natt i skogen. Men däremot när en panikattack går över så blir man fruktansvärt trött, kanske somnar och känner sig lite förvirrad när man vaknar.
Edit: Sedan finns väl olika tillstånd mellan panikattack och psykos som kan gå över

postat av Flesch
Ditt sympatiskryt tillför tråden piss.
En psykos är ingenting man kommer tillbaka i från bara sådär, så det låter knappast troligt.
Rapportera Citera+ Citera
Igår, 21:32

Kan vi inte uttrycka oss lite mer respektfullt gentemot varandra
Senast redigerad av 57Emma 2017-07-30 kl. 07:35.
Citera
2017-07-30, 08:56
Avslutad
Jag tvivlar på att söket idag blir så stort som HP-gruppen förväntar sig...
Kanske max 20 personer? Har föräldrarna åkt hem eller är dem kvar?
Citera
2017-07-30, 09:07
Medlem
Snubban007s avatar
Godmorgon på er !
Tror frågan varit uppe tidigare i tråden...
Det finns ju många olika challenge bland ungdomar hela tiden , där man utmanar sina vänner i diverse sjuka saker... bla försvinna ett x antal dagar/veckor, hänga i rep , etc etc...
Har googlat runt lite och kollat om det finns någon utmaning just nu ang att hålla sig borta låt oss säga 3 månader.... Men hittar inget..

Spontant, P är "för gammal" för dessa utmaningar, brukar vara yngre tonåringar. Men vem fan vet....
Citera
2017-07-30, 09:13
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Jag tvivlar på att söket idag blir så stort som HP-gruppen förväntar sig...
Kanske max 20 personer? Har föräldrarna åkt hem eller är dem kvar?

Vad jag kunnat se är det inte ens tjugu personer, som anmält sig till dagens sök.
Det slås på stora trumman om hyrbil och diverse lockbeten, men det hjälper föga.
Gruppen har närmare 19500 medlemmar vilket BORDE tyda på ett enormt intresse för fallet.
Det till trots kommer drygt 15 personer till söken.
För ett tag sedan dök det upp 10 personer!
Givetvis hoppas jag, att minst 500 personer kommer, men det lär det inte göra!
Citera
2017-07-30, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Vad jag kunnat se är det inte ens tjugu personer, som anmält sig till dagens sök.
Det slås på stora trumman om hyrbil och diverse lockbeten, men det hjälper föga.
Gruppen har närmare 19500 medlemmar vilket BORDE tyda på ett enormt intresse för fallet.
Det till trots kommer drygt 15 personer till söken.
För ett tag sedan dök det upp 10 personer!
Givetvis hoppas jag, att minst 500 personer kommer, men det lär det inte göra!

Min tanke var att ställa upp, men fb-admins beteende är/var som ett trotsigt barns som skulle bestämma vad alla fick säga, tycka och tro. Jag lämnade fb-gruppen och slutade bry mig.

Dessutom luktar det begraven hund om hela fallet. Försäkringsbedrägeri kanske. Familjen som verkar vara sådär lagomt engagerade själva vet något de inte berättar.
Citera
2017-07-30, 09:38
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyraHinkarSalt
Min tanke var att ställa upp, men fb-admins beteende är/var som ett trotsigt barns som skulle bestämma vad alla fick säga, tycka och tro. Jag lämnade fb-gruppen och slutade bry mig.

Dessutom luktar det begraven hund om hela fallet. Försäkringsbedrägeri kanske. Familjen som verkar vara sådär lagomt engagerade själva vet något de inte berättar.

Ja, att ifrågasätta ngt i den gruppen finns inte på kartan. Var en tråd där några trodde att de dolde saker för allmänheten...... vilket liv på föräldrar och admins. Frågor som vad är det vi inte säger t ex dök upp
Ungefär samtidigt får vi läsa en intervju med "tågkvinnan" får reda på att 4 män stökiga män gick på och satte sig runt P. Pappan säger att han inte längre tror att P trodde han var i Mjölby utan gick frivilligt i Hallsberg.

Hallåå ni admins som läser här, precis sådant vill vi ha reda på men enl. er skall vi hålla käft och leta där ni pekar.
Dessutom är det många som enskilt eller i egna grupper letar efter P och då är det viktigt att veta det ni vet. Dessa uppgifter är inte att outa varken er eller P.

Vi har fått läsa viss obs i bl a Göteborg och Köping, där det letats men när ni själva avskriver de obsen som ej tillförlitliga, meddela andra då.

Har också lämnat gruppen, råkade ställa fel fråga och fick ett pm från mamman att jag skulle lämna gruppen
Citera
2017-07-30, 09:40
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyraHinkarSalt

Vi är många här, som tycker, att allt verkar , minst sagt, egendomligt och, att mycket tycks höljt i dimma vilket å det grövsta förnekas av hela sekten!
De har till och med skrivit ett inlägg om, att "gruppen kallas sekt och, att de vet mer än de berättar." Så kom det: DE vet, om möjligt MINDRE än vi!

En del kallar "HP" för "Klubben för inbördes beundran!"

Folk, som inte håller måttet eller tyst sparkas ur sekten och vissa blockeras!
Många av de "bannlysta" har tagit sin tillflykt hit för, att lätta sitt hjärta!
Citera
2017-07-30, 09:42
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Godmorgon på er !
Tror frågan varit uppe tidigare i tråden...
Det finns ju många olika challenge bland ungdomar hela tiden , där man utmanar sina vänner i diverse sjuka saker... bla försvinna ett x antal dagar/veckor, hänga i rep , etc etc...
Har googlat runt lite och kollat om det finns någon utmaning just nu ang att hålla sig borta låt oss säga 3 månader.... Men hittar inget..

Spontant, P är "för gammal" för dessa utmaningar, brukar vara yngre tonåringar. Men vem fan vet....

God morgon Instaspion007!

Korrekt! Den leken har varit uppe här, men den förkastades av de få, som svarade på inkägget!
Åldersmässigt kanske han är för gammal....
Senast redigerad av NinaBe 2017-07-30 kl. 09:45.
Citera
2017-07-30, 10:14
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Vi är många här, som tycker, att allt verkar , minst sagt, egendomligt och, att mycket tycks höljt i dimma vilket å det grövsta förnekas av hela sekten!
De har till och med skrivit ett inlägg om, att "gruppen kallas sekt och, att de vet mer än de berättar." Så kom det: DE vet, om möjligt MINDRE än vi!

En del kallar "HP" för "Klubben för inbördes beundran!"

Folk, som inte håller måttet eller tyst sparkas ur sekten och vissa blockeras!
Många av de "bannlysta" har tagit sin tillflykt hit för, att lätta sitt hjärta!

Godmorgon jag undrar hur länge till HP-gruppen har ett berättigande , det bästa hade väl varit att lägga ner skiten och låta MPS & FIKK som aldrig annars har problem med sök och spons . Dags att behandla det här fallet som vilket annat tragiskt fall i mängden !
Citera
2017-07-30, 10:32
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Godmorgon jag undrar hur länge till HP-gruppen har ett berättigande , det bästa hade väl varit att lägga ner skiten och låta MPS & FIKK som aldrig annars har problem med sök och spons . Dags att behandla det här fallet som vilket annat tragiskt fall i mängden !

God morgon!

Ja, nu vet ju alla närmare 19500 medlemmar var de skall söka!
Säkert har de mest idoga medlemmarna knutit kontakter så, att körkortslösa kan samåka med körkortsinnehavare!
Citera
2017-07-30, 11:22
Medlem
Snubban007s avatar
Läste i "HP" att dom inte gjort hundsök pgr av att föräldrarna inte hade något med Patriks doft på... stämmer det?
Har väldigt mycket för mig att hundarna var ute ett par dagar efter hans försvinnande.. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in