Citat:
Ursprungligen postat av
FyraHinkarSalt
Min tanke var att ställa upp, men fb-admins beteende är/var som ett trotsigt barns som skulle bestämma vad alla fick säga, tycka och tro. Jag lämnade fb-gruppen och slutade bry mig.
Dessutom luktar det begraven hund om hela fallet. Försäkringsbedrägeri kanske. Familjen som verkar vara sådär lagomt engagerade själva vet något de inte berättar.
Ja, att ifrågasätta ngt i den gruppen finns inte på kartan. Var en tråd där några trodde att de dolde saker för allmänheten...... vilket liv på föräldrar och admins. Frågor som vad är det vi inte säger t ex dök upp
Ungefär samtidigt får vi läsa en intervju med "tågkvinnan" får reda på att 4 män stökiga män gick på och satte sig runt P. Pappan säger att han inte längre tror att P trodde han var i Mjölby utan gick frivilligt i Hallsberg.
Hallåå ni admins som läser här, precis sådant vill vi ha reda på men enl. er skall vi hålla käft och leta där ni pekar.
Dessutom är det många som enskilt eller i egna grupper letar efter P och då är det viktigt att veta det ni vet. Dessa uppgifter är inte att outa varken er eller P.
Vi har fått läsa viss obs i bl a Göteborg och Köping, där det letats men när ni själva avskriver de obsen som ej tillförlitliga, meddela andra då.
Har också lämnat gruppen, råkade ställa fel fråga och fick ett pm från mamman att jag skulle lämna gruppen