2017-07-29, 18:32
Medlem
Prinzezzans avatar
Jag har nu fått uppgifter i mail om att KB ska ha varit den som körde Helena och Ulrika till Pernillas inflyttningsfest i Töreboda. KB ska ha förhörts angående detta.

Uppgiften ska vara säker, men jag kan personligen inte bedöma hur pass säkert detta är. Någon annan som vet något om detta?
Citera
2017-07-29, 18:56
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag har nu fått uppgifter i mail om att KB ska ha varit den som körde Helena och Ulrika till Pernillas inflyttningsfest i Töreboda. KB ska ha förhörts angående detta.

Uppgiften ska vara säker, men jag kan personligen inte bedöma hur pass säkert detta är. Någon annan som vet något om detta?

Då är frågan om uppgiften stämmer eller inte stämmer att Helena och Ulrika tillsammans med två killar tog en taxi från Töreboda till Mariestad. Och vart tog KB vägen? Var hon på stadshotellet?
Senast redigerad av Ugglan. 2017-07-29 kl. 19:01.
Citera
2017-07-29, 19:13
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Då är frågan om uppgiften stämmer att Helena och Ulrika tillsammans med två killar tog en taxi från Töreboda till Mariestad eller inte.

Det har jag däremot ingen uppgift om.
Citera
2017-07-29, 19:16
Medlem
Citat:
Då gör vi så här: Ni som har mejlat Pernilla, kan ni vänligen återkomma med datum för hennes svar och om ni själva har klart för er vilka namn som har nämnts efter det datumet? Det ramlar in så många inlägg nu att det är omöjligt att leta sig fram till dessa uppgifter.

Sedan har ju Pernilla - som sagt - möjligheten att på eget bevåg mejla tillbaka och dementera KGM som "pilotmannen". Frågan är ju bara i vilken sits hon sitter ...
21 juli 07.05 fick jag svar av PW i tråden att hon inte ville svara på frågan om pilot nämnts i tråden. Detta har jag skrivit i tråden förut.
Citera
2017-07-29, 19:30
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
21 juli 07.05 fick jag svar av PW i tråden att hon inte ville svara på frågan om pilot nämnts i tråden. Detta har jag skrivit i tråden förut.

Tack! Men det är svårt att hålla koll på allt som skrivs nu.
Citera
2017-07-29, 19:49
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Sant.
Allmän reflektion: Det hade underlättat om alla skribenter hade skrivit KGM och inte KM, KMG och liknande varianter samt sett till att QUOTE-taggarna blir rätt.
Citera
2017-07-29, 19:55
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattsmyg
Sant.
Allmän reflektion: Det hade underlättat om alla skribenter hade skrivit KGM och inte KM, KMG och liknande varianter samt sett till att QUOTE-taggarna blir rätt.

Ska man vara korrekt ska det vara SKGM, för han har tre förnamn. Jag skriver KM, eftersom han heter Kl*s i tilltalsnamn - och inte dubbelnamn (Kl*s-Gör*n).
Citera
2017-07-29, 19:55
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Till KGM

Kic#kan Ahlin/ Rutgersson, Con#ny Olss#n, Bibb# Lu"ndber*. De tre halvsyskonen. Samtliga har samma mor. Som jag sagt tidigare känner jag de äldre. De yngstas namn har jag inte i minnet. Dubbelnamn på flickorna iaf. Klas, Kjell.
Citera
2017-07-29, 20:02
Medlem
Citat:
Har för mig att vi fick det till att bara KGM och Mauno. K hade nämnts imellan det att pw sa att han inte nämnts till dess att jag fick mitt mail..?
Citera
2017-07-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan

Det var intressanta uppgifter... undra vad hon hade för bil?
Citera
2017-07-29, 20:05
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Det var intressanta uppgifter... undra vad hon hade för bil?

Det vet jag inte, men vi skickar frågan vidare.
Citera
2017-07-29, 20:05
Medlem
Jag tycker inte att det är så konstigt att det inte kommer in släktingar till KGM som dementerar att han är pilot, även om han inte skulle vara det. Alla tycker inte att de är skyldiga en tråd på fb att uttala sig om var en släkting var en kväll för en sådär 25 år sedan. Och de bryr sig kanske inte om att namnet florerar här. Jag drar alltså personligen inga slutsatser av att de inte deltar i tråden.

Inte heller av att de har stängt sina fb.

Så än är åtminstone inte jag övertygad om att KGM är pilot. Vad som talar emot i mina ögon är att han såg väldigt välmående ut på det enda kort jag har sett av honom.

Men skulle det vara så att flera säger med bestämdhet att han faktiskt var på Stadt och att han pratade med HA, då kommer saken i ett annat ljus.

Jag är förresten inte förvånad över att andra personer som har varit med i tråden som mer eller mindre misstänkta inte säger något. De är väl hur nöjda som helst med att någon annan står i fokus just nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in