Citat:
Ursprungligen postat av
NinaBe
Det är ett organiserat sök på söndag!
När Du skrev det där var säkert bara ugglorna ute och spanade!
Det är säkert i Hällabrotten det skall sökas! Läs spaningsinslaget!
Riktigt allt vet jag inte!
Samlingsplatsen är: Återvinningscentralen! Skynda Dig så hinner Du fram till i morgon!
Jo Nina,jag har funderat många gånger på att ge mig dit., men eftersom jag är diabetiker så har jag en rädsla, att om jag kãnner helt plötsligt att sockret är lågt (då får jag hjärnspöken,lite som de som har psykos,antar jag...) ,och ser saker på fel sätt,även att de jag går med är typ fiender osv.
Så därför är jag inte den rätta att söka efter folk eftersom det slutar med att de hittar mig ligga och skaka i nån buske.Det är ju rent utav oansvarigt av mig.
Så knähundar och evaveva kan inte va med på sök.
Tänk om jag märker att jag måste lämna gruppen, och då hitta tillbaka på egen hand -
inte bra alls .
Edit: Kännt mig mycket orolig över Patriks smala kropp + dåligt intag av mat och dryck (antar jag i detta lãge ) för då skulle han kunna få blodsockerfall och faktiskt bli ännu mer forvirrad och inte kunna tänka klart.För det vet ni ju att även "vanliga"mãnniskor som inte har diabetes,kan få för lågt blodsocker.
Typ som att vara vrålhungrig innan lunch på jobbet. Håll med om att då funkar inget och man blir mer otålig och kan få huvudvärk.
Det är adrenalin som sätter igång då., som överlevnadshormon.
Aja nog talat om detta.Inte direkt ngn spekulation.
Men som sagt., människor kan dö utav för lite vatten och mat under lång tid, det vet vi ju.....