Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-07-28, 18:21
Medlem
ännu en knivskärning i Stockholmsområdet femte inom, några dagar tror jag .
länk till Expressen http://www.expressen.se/nyheter/norra-bantorget-avsparrat-en-person-knivskuren-/
Citera
2017-07-28, 18:27
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
En person har skadats i en knivskärning på Norra bantorget i centrala Stockholm. Ett stort område är avspärrat och enligt uppgift ska en person ha gripits.

Polisen larmades under fredagseftermiddagen till Norra bantorget i centrala Stockholm där ett grovt våldsbrott ska ha begåtts.

Enligt uppgifter till Expressen rör det sig om en knivskärning där en person skadats och förts till sjukhus.

Krävs det fyra poliser på en snubbe?
Citera
2017-07-28, 18:27
Medlem
gurkmajjas avatar
Lite citat: "Enligt uppgifter till Expressen rör det sig om en knivskärning där en person skadats och förts till sjukhus."

En gripen, sannolikt mannen under de fyra konstaplarna på bilden.
Citera
2017-07-28, 18:32
Medlem
tillägg

De andra händelserna med kniv är Farsta Strand 1 person skadad .Vallentuna 2 skadade Solna 1 person skadad Och i södertälje en person.
polisens hemsida länk https://polisen.se/Aktuellt/RSS/Lokal-RSS---Alla/Lokala-RSS-listor1/Alla-RSS---Stockholms-lan/.
Senast redigerad av MiBeth 2017-07-28 kl. 18:53.
Citera
2017-07-28, 19:09
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av LivingOnlyOnce
Krävs det fyra poliser på en snubbe?
Det ser rätt överdrivet ut att halvligga på GM , fast sett värre tänker på en som rånade försökte råna en butik och 7 väktare bombarderade killen med batonger , undrar om killen lever . det var avskyvärt att läsa om och se bilder .finns fanns tråd förra vintern tror jag .
jag tänker även på killen i Bagarmossen som inte gjort ett skit och blev skjuten i huvudet . de borde rikta i sitt eget jävla huvud tryck .
Senast redigerad av MiBeth 2017-07-28 kl. 19:16. Anledning: tillägg
Citera
2017-07-28, 19:15
Medlem
fuskas avatar
Står nu att dom letar efter gärningsmannen, så vem fan är det alla poliser ligger på!

Citat:
Men enligt Jan-Olov Lundgren söker polisen fortfarande efter gärningsmannen.
– Det är tyvärr ingen som är gripen. Det är en gärningsman på fri fot, säger han.

Så bilden är fejk? Eller tog dom någon annan som börja moppsa sig?

Edit stava....
Citera
2017-07-28, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Står nu att dom letar efter gärningsmannen, så vem fan är det alla poliser ligger på!

Citat:
Så bilden är fejk? Eller tog dom någon annan som börja moppsa sig?

Edit stava....
det är någon som råkade vara i sällskap med BO säkert de skyddar säkert GM på det viset säkert sossar ..
Citera
2017-07-28, 20:03
Medlem
Lämnade jobbet vid 5-tiden och såg en väldig massa somalier (?) dricka bärs och ha sig vid Norra Bantorgsparken som såg jävligt suspekta ut.

Kan ju vara något.
Citera
2017-07-28, 20:05
Medlem
Suck vilken sommar.
Citera
2017-07-28, 20:25
Medlem
jagkallasbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDamage
Lämnade jobbet vid 5-tiden och såg en väldig massa somalier (?) dricka bärs och ha sig vid Norra Bantorgsparken som såg jävligt suspekta ut.

Kan ju vara något.

Såg samma sak när jag var påväg hem. Mina pengar på att det är minst en somalier eller någon annan av de där ligisterna inblandade.
Citera
2017-07-28, 20:38
Medlem
Jag såg bilden i artikeln och jag är så glad att polisen finns. Vilket slitjobb dessa människor gör. De är hjältar.
Citera
2017-07-28, 21:28
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Jag såg bilden i artikeln och jag är så glad att polisen finns. Vilket slitjobb dessa människor gör. De är hjältar.
Visst är de hjältar, våra politiker är också hjältar som importerar slöddret som håller dem sysselsatta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in