2017-07-25, 16:29
Medlem
bludderbladders avatar
Mycket rykten om att Mbappe skall vara klar för Real Madrid. 150-160 mEur +20 och netto lön på 7 mEur.

Vad skall sätta stopp för detta vansinne? Får en att tänka på Gladiatorerna precis innan Roms fall.
Citera
2017-07-25, 18:07
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Mycket rykten om att Mbappe skall vara klar för Real Madrid. 150-160 mEur +20 och netto lön på 7 mEur.

Vad skall sätta stopp för detta vansinne? Får en att tänka på Gladiatorerna precis innan Roms fall.

Inget så klart? Sluta klaga eller sluta titta på sporten, inte ett smack kommer ändra detta och det kmr bara bli värre. Orka som åskådare bry sig. Speciellt när man sitter i sverige och ser på utländsk fotboll.
Citera
2017-07-25, 19:42
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Inget så klart? Sluta klaga eller sluta titta på sporten, inte ett smack kommer ändra detta och det kmr bara bli värre. Orka som åskådare bry sig. Speciellt när man sitter i sverige och ser på utländsk fotboll.
Låter som om du aldrig varit utanför Sverige än mindre på fotboll. Biverkningarna av detta vansinne är att den levande fotbollskulturen på de flesta av de större arenorna håller på att dö ut och byts mot fotograferande japaner och annat patrask då de lokala fansen prisas ut. Men det är väl inget som drabbar dig när du sitter med en folköl i din soffa och hejar på laget som för dagen köpt det dyraste laget.
Citera
2017-07-25, 19:59
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Låter som om du aldrig varit utanför Sverige än mindre på fotboll. Biverkningarna av detta vansinne är att den levande fotbollskulturen på de flesta av de större arenorna håller på att dö ut och byts mot fotograferande japaner och annat patrask då de lokala fansen prisas ut. Men det är väl inget som drabbar dig när du sitter med en folköl i din soffa och hejar på laget som för dagen köpt det dyraste laget.

Blev du så ledsen nu över att ingen gav dig ett svar på vad som kan förändra att priserna går ner? buhu. Jag tittar på den fotbollen som bjuds på, jag ser det gratis på internet och varför skulle jag vilja stödja tex viasat? Eller någon gång åka och se något lag live med fotograferande japaner?

''Åh spelarna kostar ju sinnes mycket nu! Ah men alla jävla asiater då?!'' Gå och lägg dig.
Citera
2017-07-25, 20:05
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Blev du så ledsen nu över att ingen gav dig ett svar på vad som kan förändra att priserna går ner? buhu. Jag tittar på den fotbollen som bjuds på, jag ser det gratis på internet och varför skulle jag vilja stödja tex viasat? Eller någon gång åka och se något lag live med fotograferande japaner?

''Åh spelarna kostar ju sinnes mycket nu! Ah men alla jävla asiater då?!'' Gå och lägg dig.

Ja du, varför skulle en fotbollsintresserad vilja gå på en match med härlig stämning?

EDIT: Jaha, du är ett "genuint" City-fan, det förklarade ju den saken.
Senast redigerad av bludderbladder 2017-07-25 kl. 20:07.
Citera
2017-07-25, 20:15
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:

Ja du, varför skulle en fotbollsintresserad vilja gå på en match med härlig stämning?

EDIT: Jaha, du är ett "genuint" City-fan, det förklarade ju den saken.

Men lilla du, det var ju du som klagade på att nu förtiden är arenorna fyllda med fotograferande japaner. Är du tappad?
Citera
2017-07-25, 20:18
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Ironin när en citysupporter säger detta
Citera
2017-07-25, 20:23
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ironin när en citysupporter säger detta

Hur är jag en supporter? Kan inte du heller läsa nu? Jag tittar gärna mer på deras matcher JA. Men som 90% av alla här på fotbollsforumet så sitter ni här i sverige och ser på matcherna, för du har säkert varit På flera liverpool matcher, och farsan är uppvuxen i staden också va?

Skulle jag bli ledsen för att ett fotbolls lag köper spelare för sjuka summor, Nej varför?
Citera
2017-07-26, 14:15
Medlem
foool13s avatar
Igår:
Citat:
19:43. Depor offer nine million euros for Lucas Perez
Tino Fernandez recognises that his number one goal is the return of Lucas Perez. The Coruna striker has not had at Arsenal the minutes that he hoped and wants to leave the English team. His priority is to return to La Coruna.

Jag personligen hoppas att Lucas och Alberto går tillbaka till Depor, hade sett väldigt fint samarbete sist och Deportivo var ett väldigt roligt lag att se på då.

Google translate: Ett par veckor gammalt
Citat:
Där är det igen, vanliga Deportivo La Coruna slog in Lazio. Intresset är fortfarande densamma, drömmen är fortfarande tillbaka i Spagna Luis Alberto. Den galiciska klubb försöker från januari dök upp under de senaste dagarna för att försöka slå upp en affär , berättar Radio Coruna

http://www.marca.com/en/football/international-football/2017/07/25/5977044222601dea278b458b.html
http://www.lalaziosiamonoi.it/news/calciomercato-il-deportivo-la-coruna-ripiomba-su-luis-alberto-no-secco-della-lazio-84975
Senast redigerad av foool13 2017-07-26 kl. 14:34.
Citera
2017-07-26, 14:34
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Rojiblancos wait on Navas call
Sevilla's sporting director Oscar Arias has revealed that the club proposed a deal for Jesus Navas on Monday and they are eagerly awaiting the response from the winger's camp in the next few days.

Sevilla väntar på svar från Jesus Navas inom ett par dagar. (som är free agent)
Citera
2017-07-26, 15:18
Medlem
foool13s avatar
Citat:
"Ronald Koeman has said he "100 per cent" expects Ross Barkley to leave Everton this summer. "

Ok.. det finns väl stort intresse då kan man tro.. och som vill betala stora pengar. tvivlar..

Citat:
"His situation is not too difficult, we made a good offer of a contract, he declined and told me that he is looking for a new challenge."
"It is not Everton future any more, it is his decision but the board say there is no offer on the table for Ross. I knew it at the end of the season."

Kanske blir Tottenham sent i fönstret... vill väl inte upprepa misstaget med Sissoko dock..
Senast redigerad av foool13 2017-07-26 kl. 15:24.
Citera
2017-07-28, 13:31
Medlem
Hunden007s avatar
Neymar i bråk på träning. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/aVEe7/neymars-attack-han-ar-riktigt-arg

tror ni verkligen han lämnar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in