2017-07-26, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter83
Först och främst innan man dömer någon , så måste Polisen och "ingen "annan konstatera samt bekräfta vem som är Pilotglasögonmannen . Och när det är bekräftat , så blir nästa steg för Polisen att bevisa/utreda om Pilot är Gm vilket så inte behöver vara fallet . Tänk på att det kan finnas folk härinne och i Mariestad som kanske känner den uthängda familjen och vet vad dom genomlider . Vill bara att man kan ta det lugnt med vissa kommentarer . På vissa låter det som det nästan som att det vore löst , det är det inte ! Det är många steg kvar innan vi kommer dit . Ett direkt erkännande av Gm är kanske den enda lösningen på Helenas försvinnande ,vem han / dom nu än är

Men Åter igen, om det stämmer så kan flera här bidra med detaljer, minnen, relationer mellan x och y, platser mm
Citera
2017-07-26, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Men Åter igen, om det stämmer så kan flera här bidra med detaljer, minnen, relationer mellan x och y, platser mm
Exakt men ni låser er "ropa inte hej förrän ni kommit över bäcken "
Senast redigerad av Fighter83 2017-07-26 kl. 16:32. Anledning: Tillägg
Citera
2017-07-26, 15:43
Medlem
emileflournoys avatar
Skulle någon vänlig själ härinne kunna markera på en karta för oss utbölingar exakt var stigen fanns/finns som Helena förmodas ha tagit, och var lekplatsen låg/ligger?

Har en teori jag funderar lite på, om nu inte KGM är "Pilotmannen" d.v.s
Citera
2017-07-26, 16:01
Medlem
[quote=Fighter83|61315946]Exakt men ni låser er "ropa inte hej innan ni är över bäcken "[/QUOTE

Ja, men nu är vi över " bäcken " och jag har fått bekräftat för mig att KGM är pilot.

Nu kommer det komma en massa följdfrågor som jag inte kan svara på jag är medveten om detta!

Fråga mig inte hur jag vet för det kommer jag inte svara på.
Citera
2017-07-26, 16:16
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Skulle någon vänlig själ härinne kunna markera på en karta för oss utbölingar exakt var stigen fanns/finns som Helena förmodas ha tagit, och var lekplatsen låg/ligger?

Har en teori jag funderar lite på, om nu inte KGM är "Pilotmannen" d.v.s

http://www.forumbilder.se/G90F8/ekudd-stig
Senast redigerad av Xeitum 2017-07-26 kl. 16:19.
Citera
2017-07-26, 16:22
Medlem
[quote=Freija21|61316185]
Citat:
Exakt men ni låser er "ropa inte hej innan ni är över bäcken "[/QUOTE

Ja, men nu är vi över " bäcken " och jag har fått bekräftat för mig att KGM är pilot.

Nu kommer det komma en massa följdfrågor som jag inte kan svara på jag är medveten om detta!

Då kan vi gå vidare. Vilka var KGM umgänge? Var han själv på statt den kvällen? Ägde han en bil? Hur kom han dit och hem? När kom han hem?
Citera
2017-07-26, 16:38
Medlem
Hoppas att det i Eksjö kan vara HA. Har försökt luska i om KGM eller syskon kan ha ngt samband m Eksjö (tex sommarstuga eller liknande) men bara kommit fram till att efternamnet är vanligt på orten...
Citera
2017-07-26, 16:59
Medlem
Jag tycker att det för polisen blivit dags att ånyo kalla in Pilot till förhör. Just nu ligger han under ständig press och skulle han vara GM finns det en möjlighet att man kan få honom att prata. framförallt om man även förhör systrar, ex flickvänner, kamrater mm.

Pilot vet att hela M-stad pratar om honom och han mår antagligen inte bra. Jag tycker man skall smida medans järnet är varmt. Väntar polisen för länge med att plocka in honom kommer han inte att prata.

Så Sheriffen, ta in Pilot på ett förhör (jag vet att ni läser här)
Citera
2017-07-26, 17:24
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Exakt men ni låser er "ropa inte hej innan ni är över bäcken "

Citat:
Ursprungligen postat av Freija21

Tack för info Freja! mycket bra jobbat!!!
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-26 kl. 18:13.
Citera
2017-07-26, 17:24
Medlem
En fråga till er som kände HA eller känner KB. Umgicks HA och KB? Delade dom intressen? Träffades möjligtvis Helena, KGM och KB mer eller mindre regelbundet?
Citera
2017-07-26, 17:25
Medlem
[quote=Freija21|61316185]
Citat:
Exakt men ni låser er "ropa inte hej innan ni är över bäcken "[/QUOTE

Du behöver inte outa någon, men "hur" har du fått detta bekräftat?
Citera
2017-07-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
En fråga till er som kände HA eller känner KB. Umgicks HA och KB? Delade dom intressen? Träffades möjligtvis Helena, KGM och KB mer eller mindre regelbundet?

Dök det inte upp info om att de gick i samma klass i något vårdprogram samt red ihop? Har för mig hassle/säby nämndes eller var det knas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in