2017-07-26, 03:22
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Det värdefulla i att få identitet på mamman är inte att skydda hennes barn - skadan är redan skedd, och ingen som påstår det lär lyfta ett finger i frågan - Det är att skydda våra.

Resonemanget håller inte. Landet är fullt av människor som släpper in våldtäktsaraber i sina hem. Det är lika farligt att släppa iväg sina barn till någon annan flyktingkramare som till just den här mamman. Finns därför ingen orsak att indirekt sprida identiteten på BO.
Citera
2017-07-26, 03:26
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Jag vet. Du förstår inte och låter dig dessutom föras bakom ljuset av de du kallar idioter, och så långt håller jag med dig. Men inte längre.

Det värdefulla i att få identitet på mamman är inte att skydda hennes barn - skadan är redan skedd, och ingen som påstår det lär lyfta ett finger i frågan - Det är att skydda våra.

Många är nog användarna med barn i kvinnans ålder. Inte minst om hon nu är gravid. Flera kanske till och med bor i närheten.

Anta att våra och hennes barn börjar umgås. Förstår du vilket inflytande, för att i alla mardrömmars fall inte nämna fara, våra egna barn kan utsättas för om så vore?
Hela fallet skriker ju varningsklockor. Även om jag vill tro det så är jag knappast övertygad om att fallet är unikt.

Jag som förälder är väldigt tacksam att identiteten kom ut.
För övrigt är det fint att du kämpar för ensamstående mödrars förmågor, men i den här tråden spottar du i motvind.

Skenhelighet är fan lika illa som ettrighet.
Varför citerar du mig där jag bemöter en som tycker att vi ska avskaffa kvinnlig rösträtt och sedan skriver du det där? Försök att svara rätt inlägg, samma sakfråga liksom så blir allt mycket bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Mitt misstag, deras namn är nästan identiska.
Ja jag fick läsa flera gånger för att hålla reda på alla namn och förkortningar. Jag tror även att den som skrivit domen har blandat ihop sekretess B och C på något ställe, det är lite rörigt på sina håll.
Citera
2017-07-26, 03:28
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Resonemanget håller inte. Landet är fullt av människor som släpper in våldtäktsaraber i sina hem. Det är lika farligt att släppa iväg sina barn till någon annan flyktingkramare som till just den här mamman. Finns därför ingen orsak att indirekt sprida identiteten på BO.

Tack för att du lägger argumenten i munnen på mig. Till att börja med vill jag bara säga att jag fortfarande är lyckligt ovetande om vem BO är. Att leta fram namn eller foton på en trasig tjej skulle knappast berika min dag.

Jag nöjer mig med modern. Ett skolexempel på en av alla dårar man kan bocka av nu, en nödvändighet om nu "landet är fullt av dem".

Dessutom har vi mer omdöme än somliga. Jag skulle aldrig låta en dotter hänga någonstans utan att veta vilka som rör sig där.
Citera
2017-07-26, 03:35
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Varför citerar du mig där jag bemöter en som tycker att vi ska avskaffa kvinnlig rösträtt och sedan skriver du det där? Försök att svara rätt inlägg, samma sakfråga liksom så blir allt mycket lättaee

Men kom igen nu. Tog bara första bästa inlägg jag kunde hitta efter att ha läst hela tråden.
Du vet ju själv vad du har skrivit och borde kunna koppla svar med påståenden.
Är klockslaget skäl är du ursäktad.
Dessutom var det en rolig rad att citera.

Och vadå, får inte jag mothugga kvinnlig rösträtt, va? Ja det är ot men ändå.

Jag menade att du blint litat på idioterna som påstår sig bry sig om hennes dotter och inte kunnat tänka dig andra skäl till att komma ut med information. Jag står bakom min egen motivering till fullo. Den här kvinnans familj lär aldrig korsa min egen, vilket jag kan försäkra mig om tack vare tråden, även om det absolut varit osannolikt ändå.
Citera
2017-07-26, 03:56
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Men kom igen nu. Tog bara första bästa inlägg jag kunde hitta efter att ha läst hela tråden.
Du vet ju själv vad du har skrivit och borde kunna koppla svar med påståenden.
Är klockslaget skäl är du ursäktad.
Dessutom var det en rolig rad att citera.

Och vadå, får inte jag mothugga kvinnlig rösträtt, va? Ja det är ot men ändå.

Jag menade att du blint litat på idioterna som påstår sig bry sig om hennes dotter och inte kunnat tänka dig andra skäl till att komma ut med information. Jag står bakom min egen motivering till fullo. Den här kvinnans familj lär aldrig korsa min egen, vilket jag kan försäkra mig om tack vare tråden, även om det absolut varit osannolikt ändå.
Man svarar normalt på den text man citerar.

Om du fått för dig att jag litar på de idioterna så har du grava problem med läsförståelsen, det är helt fantastiskt att du kan snurra till det så men det kanske är klockslaget som gör det. Läs igen så kanske du ser hur tokigt ditt "svar" ter sig.
Citera
2017-07-26, 04:29
Medlem
Citat:
Nej de är ju klart de inte gör, de finns ju andra så då ska väll hon med få göra de.
IDIOT ÄCKEL!!
Citera
2017-07-26, 04:33
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Fast det är ju ingen som på riktigt tar in våldtäkts-araber i sitt hem, allra minst med barn i hemmet!!!

Men det är ju det tråden handlar om. Ingen vettig människa tar in små muhammeds i sitt hem.
Vi vet alla att det antingen slutar i våldtäkt, stöld eller våld.

Och tråden handlar ju om just det, den här kvinnan som faktiskt inte var vettig och gjorde det och hennes barn fick lida pin för att hon inte har någon vettig världsförankring.

Fråga dina vänner hur många som vill ha sådana hemma hos sig permanent så får du nog ett lika vettigt svar.
Citera
2017-07-26, 04:40
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Undrar vad dotterns far tycker om saken? Hade det varit jag hade jag varit vansinnig...

Uppenbarligen så är karln ointresserad av dottern?
Kan inte tänka mig att en normalt funtad man låter morsan bete sig som en nyvåt batikhäxa som tänker med klittaknappen.
Citera
2017-07-26, 05:52
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Våldtäktsaraben har iaf fått en ordentlig hjälp av advokaten Catarina Ceder att komma med en bra förklaring på varför hans sperma fanns i barnets trosor.
Är det denna batikhäxa som "bara gjort sitt jobb" att försvara barnvåldtäktsaraben?
http://www.ceders.nu/jurister.html
Som dessutom anställt en egen liten arab Ali Kassim i sin advokatfirma?
Citera
2017-07-26, 06:10
Medlem
Mamman är ett vidrigare as än araben som ju faktiskt bara handlat enligt de seder och bruk han är van vid och uppfostrad med. Han har lärt sig att västerländska kvinnor är horor och mamman har bevisat honom rätt. Att hon så villigt offrat sin dotter är skrämmande.

Som jag hävdat tidigare, vi kan inte lyfta ockupanterna till vår nivå, de kommer däremot tvinga ner oss till deras och nu har de fan lyckats för jag tycker kärringen bör stenas.
Citera
2017-07-26, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
>källa
>fria tider....

Kom med något bättre först sen kan vi diskutera.

Som regimmedia SVT? Aftonbladet? Vänsterextrema expressen? Har du något exempel på någon tidning du anser okej som berättat hela historien?
Citera
2017-07-26, 06:34
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
EDIT: Ok såg nu att det finns FUP

Dock står jag fortfarande för det jag skrev ovan. Fria tider = skräääp.
Det finns domstolsprotokoll!
https://minfil.org/o5P3afc0be/V_stmanlands_TR_B_5239-16_Dom_2017-07-20.PDF

Vad krävs för att du ska acceptera verkligheten:

Illustrativa beskrivningar i DN, SVT och aftonbladet av hur en skäggig våldtäktsarab förgriper sig på ett drogat svenskt barn påhejade av sina svettiga arabkompisar och en vilseledd morsa som får stora sedelbuntar av dina pengar betalade av någon batikhäxa på socialen, försvarad av ännu en högavlönad batikhäxa till advokat som också betalas med dina pengar, en ökenarab som slängt sitt pass och sannolikt släppts in av ytterligare en batikhäxa på migrationsverket?

I sverige hänger man ut svenska brottsoffer och invandrade kriminella skyddas, gärna med lögner om att de är "hemmahörande i sverige" eller att de är svenskar när de vet att det är inkräktande negrer eller araber som våldtagit eller mördat.

Har du exempel på att Fria tider haft fel tidigare, eller vad baserar du din värdering på jämfört med mainstream media?

Jag antar att du har din världsbild från Aftonbladet, DN, SvD, GP, SVT, SR som håller knäpptyst när svenska barn våldtas av skäggiga araber och negrer som betalas med skattepengar.

Dagens dn.se är istället "En rasistisk berättelse som tjänar sitt syfte" skrivet av en negerhen som snyftreportage om alla stackars araber och negrer i förorterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in